Jaka współpraca jest możliwa? Kilka uwag studenta o pracy dziekanatu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Advertisements

Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie wyboru projektów w trybie konkursowym Szkolenie, maja 2007 r. Departament Koordynacji i Zarządzania.
Szkolna demokracja – w jaki sposób uczy młodych ludzi samodzielności.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU Ustalenie dla pracowników Urzędu dodatkowych świadczeń i nagród związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych.
WYRÓŻNIENIE PRACOWNIKA URZĘDU MIEJSKIEGO W SŁUPSKU MIASTO SŁUPSK
Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury
Kształtowanie motywacji pracowników
Rola studentów w zapewnianiu jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu Warszawskiego.
Jakość kształcenia zawodowego w Unii Europejskiej
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A. Krajowy Punkt Kontaktowy Programu IEE Program ramowy na rzecz konkurencyjności i innowacji ( ) CIP Antonina.
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Innowacje pedagogiczne w szkołach ponadgimnazjalnych
1.Prezentacja zadań UZZJK zgodnie z zaleceniami PKA. 2.Przedstawienie bieżącej sytuacji dotyczącej przeprowadzonych hospitacji i ankietyzacji na poszczególnych.
1 I spotkanie Lokalnego Forum Planowania Strategicznego 6 listopada 2007 rok.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
2010 Benchmarking klastrów w Polsce Dr Aleksandra Nowakowska Zespół Konsultantów PARP Benchmarking jako instrument poprawy jakości zarządzania Warszawa,
Duże dzieci – wielkie sprawy
Innowacje pedagogiczne w szkołach podstawowych
Jakość kształcenia w roku akademickim 2012/13
Razem dla Północnego Mazowsza Założenia oraz cele projektu.
Metoda projektu edukacyjnego
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
PO KL: Diagnoza i rekomendacje Warsztat 2
Polityka edukacyjna Unii Europejskiej
Społeczne partnerstwo na rzecz zdrowia środowiskowego
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Innowacje pedagogiczne w przedszkolach
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
Konferencja współfinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego Konferencja.
Dariusz Pasternak Przewodniczący Forum Uczelni Technicznych.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Budowa i funkcjonowanie systemu zapewniania jakości kształcenia na Wydziale Lingwistyki Stosowanej UW.
ZASADY FUNKCJONOWANIA UCZELNIANEGO SYSTEMU ZAPEWNIANIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W POLITECHNICE WROCŁAWSKIEJ § 3. W celu realizacji zadań USZJK na szczeblu uczelnianym,
Wydział Nauk Społecznych
Bydgoszcz ANIMATOR ROZWOJU TECHNOLOGICZNEGO Czynności:  Projektowanie, wdrażanie, promocja i ocena nowych rozwiązań technologicznych, wydawanie.
Projekt „Nikogo nie zgubić, każdego rozwinąć” - perspektywa partnera realizującego działania i dyrektora szkoły.
Późne dzieciństwo - okres wczesnoszkolny
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
Raport z badań Diagnoza potrzeb podnoszenia kwalifikacji wychowawczych organizacji obywatelskich w zakresie prowadzenia Placówek Wsparcia Dziennego oraz.
Konsultacje z zasadami w Gorzowie Wielkopolskim I seminarium, r.
SŁUŻBA CYWILNA ZAUFANIE I KOMUNIKACJA …czyli jak budować społeczne zaufanie do instytucji publicznych?
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Zintegrowana komunikacja marketingowa
PRZEWIDYWANA LICZBA LAT KSZTAŁCENIA W SYSTEMIE EDUKACJI (SCHOOL EXPECTANCY) Źródło: Eurostat, UOE i statystyki ludności (lipiec 2008).
RAZEM W ŚWIAT. Znamy potrzeby dzieci z zaburzeniami rozwoju i wiemy jak ważne jest przygotowanie ich do czynnego udziału w życiu społecznym Wystarczy.
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie Sprawozdanie z działalności w roku akademickim 2014/2015.
Strategia Rozwoju Gminy Chrzanów na lata WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO WŚRÓD MIESZKAŃCÓW.
City Assistance Małgorzata Baranowska Przemysław Zaborowski.
Sonda  I pytanie : Czy wiesz co to demokracja? Czy wiesz co to demokracja?
PLAN MONITOROWANIA POZIOMU JAKOŚCI W PODMIOTACH, DLA KTÓRYCH ORGANEM TWORZĄCYM JEST SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO.
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
Portret lidera. Zygmunt Korzeniewski Wpływ na innych Przede wszystkim na członków grupy, aby wzięli na siebie większe zadania, stosowali ostrzejsze normy.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
CENTRUM ROZWOJU REGIONALNEGO I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Mirosław Gębski.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Parlament Wyborczy Krzysztof B. Baczewski - Kandydat na Przewodniczącego Komisji Finansowo-Gospodarczej Samorządu Studentów Politechniki.
Konsultacje z zasadami dla Wrocławia Oktawiusz Chrzanowski, FISE>
Konferencja: Współczesne nurty badawcze w naukach o zarządzaniu Analiza skuteczności zarządzania jednostką samorządu terytorialnego na tle wyzwań stawianych.
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
Portal Publikacyjny UAM
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
„OWOCNE” STUDIOWANIE NA FREDRY 10
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zapis prezentacji:

Jaka współpraca jest możliwa? Kilka uwag studenta o pracy dziekanatu Dominik Lisiecki Przewodniczący Rady Samorządu Studentów WFPiK UAM Jaka współpraca jest możliwa? Kilka uwag studenta o pracy dziekanatu

Założenia wstępne Dokładanie cegiełki – perspektywa studenta Samorząd i Dziekanat – punkty wspólne II miejsce w ankietyzacji Przyjazny Dziekanat Wysoka jakość pracy = wyzwanie czy norma? 7 48 129 166

Wyniki ankietyzacji 2018 „Raz w tygodniu dziekanat powinien być czynny dłużej, chociażby do 17:00” „Przejrzystość informacji, aktualizowanie strony internetowej” „Bardziej życzliwa postawa pracowników, więcej uśmiechu” „Podwyżka dla Pań z dziekanatu” „Nic nie trzeba wprowadzać”

Od instytucji do wspólnoty Proponowanie Przewidywanie Wrażliwość Zrozumienie Obowiązki Student ? Pracownik

Dziekanat a komunikacja Przejrzyste zasady funkcjonowania Informacje o zmianach Postawa pracowników

Jaka współpraca jest możliwa? Dostrzeganie podmiotowości Jakość pracy jako ciągłe wyzwanie i proces Błądzenie i poprawa jako metoda i sposób na podnoszenie jakości Działania projakościowe jako ciągi dalsze

Dziękuję za uwagę!