KONCEPCJA PROPONOWANYCH DZIAŁAŃ Załącznik nr 9 do SIWZ Nazwa i adres firmy: ………………………………………….…………. KONCEPCJA PROPONOWANYCH DZIAŁAŃ
(uzupełnia Wykonawca) Szczegółowe informacje na temat liczby proponowanych działań Nazwa kryterium Proponowana liczba (uzupełnia Wykonawca) 1. Facebooku: liczba pozyskanych nowych fanów w serwisie dla profilu „Fundusze dla Mazowsza” oraz „Forum Rozwoju Mazowsza” łącznie lub tylko dla profilu „Fundusze dla Mazowsza”, jeśli profil ten zostanie połączony z profilem „Forum Rozwoju Mazowsza” (minimum 7 000 nowych fanów ) ……. 2. LinkedIn: liczba pozyskanych nowych obserwujących dla profilu „MJWPU” w serwisie (minimum 500 nowych obserwujących) 3. Twitter: liczba pozyskanych nowych obserwujących dla profilu „Fundusze dla Mazowsza” w serwisie (minimum 500 nowych obserwujących) 4. YouTube: liczba odsłon wybranych filmów na kanale „MJWPUTUBE” (minimum 1 500 odsłon łącznie) 5. Łączny zasięg akcji viralowych dla mikrospołeczności związanych z influencerami (minimum 700 000 UU) 6. Suma zasięgów osiąganych przez influencerów (minimum: 2 x 70 000 i 5 x 50 000,tj. łącznie – 390 000 UU)
II. Koncepcja zaproponowanych działań 1. Minimum 2 przykładowe posty na Facebooka, na profil „Fundusze dla Mazowsza” (Posty powinny być przedstawione w formie czytelnych screenów, zawierających przykładowy tekst, zdjęcie/grafikę, użyte emoji, hashtagi, podlinkowania itd.)
2. Minimum 2 przykładowe posty na Facebooka, na profil „Forum Rozwoju Mazowsza”* (Posty powinny być przedstawione w formie czytelnych screenów, zawierających przykładowy tekst, zdjęcie/grafikę, użyte emoji, hashtagi, podlinkowania itd.) *W przypadku połączenia profilu „Forum Rozwoju Mazowsza” z profilem „Fundusze dla Mazowsza” przedstawiona koncepcja będzie do wykorzystania w ramach profilu „Fundusze dla Mazowsza”
3. Minimum 2 przykładowe wpisy na LinkedIna (Posty powinny być przedstawione w formie czytelnych screenów, zawierających przykładowy tekst, zdjęcie/grafikę, podlinkowania itd.)
4. Minimum 2 przykładowe posty na Twittera (Posty powinny być przedstawione w formie czytelnych screenów, zawietrających przykładowy tekst, zdjęcie/grafikę, hashtagi, podlinkowania itp.)
5. Opis sposobu zaprezentowania wskazanego tematu poprzez działania związane z influencerami 5.1. Lista influencerów (Do listy proponowanych influencerów muszą być dołączone: a) materiały z przykładowej kampanii przeprowadzonej przez każdego z nich, np. dokładny opis, screeny, zdjęcia itp. (maksimum 4 strony) b) raporty i statystyki potwierdzające osiągane zasięgi oraz siłę oddziaływania danego influencera, przy czym: - statystyki z za 3 ostatnie pełne miesiące poprzedzające termin złożenia oferty, - raporty i statystyki w zależności od narzędzi wykorzystywanych przez danego influencera, tj. przy blogu: raporty, średni czas trwania sesji, liczba komentarzy; w przypadku Facebooka: liczba polubień strony i wewnętrze statystyki FB, czy posty na blogu są lajkowane i komentowane, czy posty są udostępniane; w przypadku YouTube liczba wyświetleń, wewnętrzne statystyki; przy Instagramie liczba obserwatorów, liczba serduszek, komentarzy.)
5.2. Opis działań związanych z planowaną akcją viralową (minimum 2 propozycje) (Opis powinien w jasny sposób wyjaśniać, w jaki sposób Wykonawca zamierza zrealizować tę część zamówienia – którzy influencerzy będą ją realizować, na czym polegają pomysły na akcję viralową, jakie są spodziewane efekty.