KONCEPCJA PROPONOWANYCH DZIAŁAŃ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Advertisements

Zasady udzielania zamówień Wydział Kontroli Projektów.
PRACA Z APLIKACJAMI SYSTEM PRZEMIESZCZANIA oraz NADZORU WYROBÓW AKCYZOWYCH EMCS PL 1.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Poznań, dnia 17 maja 2007r. KOORDYNACJA AUDYTÓW ZEWNĘTRZNYCH i MONITOROWANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH Agnieszka Purgat Daniel Majewski Dominika Piechocka Biuro.
EWALUACJA JAKO ISTOTNY ELEMENT PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH Sonia Rzeczkowska.
Jak sobie z nim radzić ?.
To trzynastoosobowa grupa uczniów z Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Ocena postępowania o udzielenie zamówienia publicznego polega na ocenie zgodności postępowania Beneficjentów z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez portal HRstandard.pl na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w oparciu o regulamin.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
FIRMA MASZ DOŚĆ NUDY W ZESZYCIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? NIE WIESZ JAK WYRAZIĆ SIEBIE? A MOŻE CHCESZ ZAREKLAMOWAC WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ? MAMY NAKLEJKI.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Zespół trenerów FAOW – Janina Jaszczur, Inga Kawałek, Ryszard Kamiński, Ryszard Zarudzki Zasady kontroli Wnioskodawców w PPLeader+
Magdalena Garlińska Generator wniosków o dofinansowanie Program INNOCHEM.
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Załącznik nr 9 do SIWZ Nazwa i adres firmy: ………………………………………….………….
Zarządzanie zespołem pracowników - wprowadzenie. Cele przedmiotu C1: Przekazanie studentom wiedzy o celach i strukturze procesu zarządzania personelem,
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
WYPEŁNIANIE FORMULARZA – KRÓTKI KURS
ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROCEDURZE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ.
DIALOG TECHNICZNY – KW-P-11/ Poznań, r.
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Ucz i ucz się z TIK!.
ZASADA KONKURENCYJNOŚCI
Systemy eksperckie i sztuczna inteligencja
CZYM JEST PROGRAM WSPÓŁPRACY?
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Schematy blokowe.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Logowanie do systemu eod
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
Części składowe treści pisma
1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu
Quick Tips Tutorial Jak uzyskać dostęp do raportów EBSCOhost i EBSCO Discovery Service w EBSCOadmin support.ebsco.com.
Zebranie z wykonawcami w celu wyjaśnienia treści SIWZ na wykonywanie usług leśnych z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Drawno w roku 2017 Drawno,
Spotkanie z położną „Od poczęcia do narodzin” w Grupie 0c
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Przypomnienie SMS dla Pacjenta
Rowerowe Porady: Blog UU miesięcznie w 2016
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
Zgłoszenie do konkursu
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
INSTRUKCJA.
Zgłoszenie do konkursu
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Nowe podejście do zamówień publicznych
Zgłoszenie do konkursu
Forum Komisji Dialogu Społecznego
FIRMA ……………………………..…..
GRY I ZABAWY POKOLENIOWE
Monitorowanie wdrażania opracowanie: Maria Utracka
ZAPROPONOWANYCH DZIAŁAŃ
Instrukcja podpięć przedmiotów w USOSie
Zapis prezentacji:

KONCEPCJA PROPONOWANYCH DZIAŁAŃ Załącznik nr 9 do SIWZ Nazwa i adres firmy: ………………………………………….…………. KONCEPCJA PROPONOWANYCH DZIAŁAŃ

(uzupełnia Wykonawca) Szczegółowe informacje na temat liczby proponowanych działań Nazwa kryterium Proponowana liczba (uzupełnia Wykonawca) 1. Facebooku: liczba pozyskanych nowych fanów w serwisie dla profilu „Fundusze dla Mazowsza” oraz „Forum Rozwoju Mazowsza” łącznie lub tylko dla profilu „Fundusze dla Mazowsza”, jeśli profil ten zostanie połączony z profilem „Forum Rozwoju Mazowsza” (minimum 7 000 nowych fanów ) ……. 2. LinkedIn: liczba pozyskanych nowych obserwujących dla profilu „MJWPU” w serwisie (minimum 500 nowych obserwujących) 3. Twitter: liczba pozyskanych nowych obserwujących dla profilu „Fundusze dla Mazowsza” w serwisie (minimum 500 nowych obserwujących) 4. YouTube: liczba odsłon wybranych filmów na kanale „MJWPUTUBE” (minimum 1 500 odsłon łącznie) 5. Łączny zasięg akcji viralowych dla mikrospołeczności związanych z influencerami (minimum 700 000 UU) 6. Suma zasięgów osiąganych przez influencerów (minimum: 2 x 70 000 i 5 x 50 000,tj. łącznie – 390 000 UU)

II. Koncepcja zaproponowanych działań 1. Minimum 2 przykładowe posty na Facebooka, na profil „Fundusze dla Mazowsza” (Posty powinny być przedstawione w formie czytelnych screenów, zawierających przykładowy tekst, zdjęcie/grafikę, użyte emoji, hashtagi, podlinkowania itd.)

2. Minimum 2 przykładowe posty na Facebooka, na profil „Forum Rozwoju Mazowsza”* (Posty powinny być przedstawione w formie czytelnych screenów, zawierających przykładowy tekst, zdjęcie/grafikę, użyte emoji, hashtagi, podlinkowania itd.) *W przypadku połączenia profilu „Forum Rozwoju Mazowsza” z profilem „Fundusze dla Mazowsza” przedstawiona koncepcja będzie do wykorzystania w ramach profilu „Fundusze dla Mazowsza”

3. Minimum 2 przykładowe wpisy na LinkedIna (Posty powinny być przedstawione w formie czytelnych screenów, zawierających przykładowy tekst, zdjęcie/grafikę, podlinkowania itd.)

4. Minimum 2 przykładowe posty na Twittera (Posty powinny być przedstawione w formie czytelnych screenów, zawietrających przykładowy tekst, zdjęcie/grafikę, hashtagi, podlinkowania itp.)

5. Opis sposobu zaprezentowania wskazanego tematu poprzez działania związane z influencerami 5.1. Lista influencerów (Do listy proponowanych influencerów muszą być dołączone: a) materiały z przykładowej kampanii przeprowadzonej przez każdego z nich, np. dokładny opis, screeny, zdjęcia itp. (maksimum 4 strony) b) raporty i statystyki potwierdzające osiągane zasięgi oraz siłę oddziaływania danego influencera, przy czym: - statystyki z za 3 ostatnie pełne miesiące poprzedzające termin złożenia oferty, - raporty i statystyki w zależności od narzędzi wykorzystywanych przez danego influencera, tj. przy blogu: raporty, średni czas trwania sesji, liczba komentarzy; w przypadku Facebooka: liczba polubień strony i wewnętrze statystyki FB, czy posty na blogu są lajkowane i komentowane, czy posty są udostępniane; w przypadku YouTube liczba wyświetleń, wewnętrzne statystyki; przy Instagramie liczba obserwatorów, liczba serduszek, komentarzy.)

5.2. Opis działań związanych z planowaną akcją viralową (minimum 2 propozycje) (Opis powinien w jasny sposób wyjaśniać, w jaki sposób Wykonawca zamierza zrealizować tę część zamówienia – którzy influencerzy będą ją realizować, na czym polegają pomysły na akcję viralową, jakie są spodziewane efekty.