Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu"— Zapis prezentacji:

1 1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu
WZP/WIS/U / Załącznik nr 8 do SIWZ Plan prezentacji stanowiący podstawę do oceny ofert w ramach kryterium „Jakości Nazwa i adres firmy: ………………………………………….…………. 1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu 1.1. Elementy koncepcji kreatywnej na poziomie ogólnym, czyli w odniesieniu do marki Fundusze Europejskie

2 1.1.1.Big Idea wypełnia Wykonawca:

3 1.1.2. Hasło/claim wypełnia Wykonawca:

4 1.1.3. Key Visual wypełnia Wykonawca:

5 1.2. Elementy koncepcji kreatywnej na poziomie szczegółowym, czyli w odniesieniu do osi priorytetowych RPO WM

6 Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa I Wykorzystanie działalności badawczo rozwojowej w gospodarce wypełnia Wykonawca:

7 Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa II Wzrost e-potencjału Mazowsza wypełnia Wykonawca:

8 Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa III Rozwój potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości wypełnia Wykonawca:

9 Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną wypełnia Wykonawca:

10 Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku wypełnia Wykonawca:

11 Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa VI Jakość życia wypełnia Wykonawca:

12 Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa VII Rozwój regionalnego systemu transportowego wypełnia Wykonawca:

13 Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa VIII Rozwój rynku pracy wypełnia Wykonawca:

14 Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem wypełnia Wykonawca:

15 Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu wypełnia Wykonawca:

16 2. Wybrane przykłady egzekucji kreatywnych
2.1. Projekty dotyczące naboru w konkursie: Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna

17 2.1.1. Baner internetowy przygotowuje Wykonawca:

18 2.1.2. Artykuł sponsorowany przygotowuje Wykonawca:

19 2.1.3. Szablon do mailingu przygotowuje Wykonawca:

20 2.2. Projekty dotyczące naboru w konkursie: Oś Priorytetowa I Wykorzystanie działalności badawczo rozwojowej w gospodarce, Działanie 1.2 Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw

21 2.2.1. Spot 30” do emisji w Internecie przygotowuje Wykonawca:

22 2.2.2. Spot 30” do emisji w radiu przygotowuje Wykonawca:

23 2.2.3. Ramki w metrze 30x90 cm przygotowuje Wykonawca:


Pobierz ppt "1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google