Scenariusz lekcji. Zajęcia praktyczne..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
Advertisements

MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
TERYT 2 Współdziałanie w zakresie objęcia nadzorem wstępnej weryfikacji danych inicjalnej bazy danych PRG w zakresie granic jednostek i obrębów ewidencyjnych.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
18 kwietnia 2016 (poniedziałek) Część humanistyczna 19 kwietnia 2016 (wtorek) Część matematyczno – przyrodnicza 20 kwietnia 2016 (środa) Język obcy nowożytny.
Sesja czerwcowa 2010 Organizacja etapu praktycznego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Scenariusz lekcji chemii: „Od czego zależy szybkość rozpuszczania substancji w wodzie?” opracowanie: Zbigniew Rzemieniuk.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
Wpływ środowiska szkolnego na powstawanie wad postawy ciała wśród uczniów.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt? konkurs 2016.
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
SZKOŁA PODSTAWOWA W STARYCH BUDKOWICACH
TIK w naszej szkole Ile jest komputerów w naszej szkole? Do czego służą? Kto z nich korzysta? Wszystkiego dowiecie się podczas tej prezentacji.
Projektowanie prezentacji multimedialnych Piotr Rakowski Gliwice 2006.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Rozwiązywanie problemów alkoholowych w gminie
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Projekt „Lekki tornister”
Obsługa komputera I rok specjalności edytorskiej (III rok studiów
Przyroda.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MJRA H
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Vincent van Gogh Słoneczniki
Ucz i ucz się z TIK!.
Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych
Chcę więcej, mogę lepiej
Temat: Biznesplan jako pomysł na działalność w usługach.
Symulacja procesu BPMN
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Rzymski pokój, czyli zakładki mieszkaniowe
Części składowe treści pisma
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego przedmioty przyrodnicze – XII
Próbny egzamin gimnazjalny 2017/2018
Akceptacja w Module Wnioski i Postępowania
Planujemy poszerzenie naszego menu o inne rodzaje gorących napoi
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
SZKOLENIE DOWÓDCÓW OSP TEMAT 6: Organizacja szkoleń doskonalących w OSP Autor: Robert Łazaj.
Realizacja budżetu edukacji w 2017 r.
Wytyczne dotyczące problemu ciężkich tornistrów
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Wytyczne dotyczące problemu ciężkich tornistrów
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zachowanie przy stole - klasa II GB.
Proste obliczenia w arkuszu kalkulacyjnym
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
Informacja dodatkowa dotycząca projektów uchwał rady miejskiej w zakresie restrukturyzacji zadłużenia Grudzień, 2018 r.
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
Autor: Magdalena Linowiecka
Technik chłodnictwa i klimatyzacji
Zapis prezentacji:

Scenariusz lekcji. Zajęcia praktyczne.

Temat: Obsługa gości na przyjęciach typu angielskiego.

Cele lekcji. Uczeń umie: Obsłużyć bankiet angielski Organizować pracę kelnerów 2. Uczeń potrafi: -wykonać prace związane z obsługą klientów z zastosowaniem różnych technik obsługi Ustalić kolejność oraz sposoby podawania potraw i napojów zaproponowanych w menu Ustalić wzorcowe nakrycie stołu na podstawie karty menu 3. Uczeń pamięta: - Jakie informacje powinna zawierać umowa między zleceniodawcą a kierownikiem zakładu

Metody pracy: Pogadanka, ćwiczenia Środki dydaktyczne: Stoły bankietowe Obrusy Naczynia Gotowe potrawy

Przebieg lekcji. Wprowadzenie 1. Przedstawienie uczniom tematu i celów lekcji, oraz metod pracy. 2. Krótkie wprowadzenie przez nauczyciela w problematykę omawianego zagadnienia.

Rozwinięcie 1. Analiza ćwiczeń: - uczniowie planują sprzęt według ustalonego menu - gromadzą bieliznę stołową oraz elementy dekoracyjne stołu, dobierając kolorystykę do wystroju sali

Następnym elementem nakrycia stołu są obrusy białe i kolorowe zwisy dostosowane do wnętrza. Upinanie można stosować w różne falbany i inne formy dekoracji.

Ustawiając stół bankietowy należy zwrócić uwagę na łatwość dojścia z obu stron, wygodę uczestników podczas konsumpcji, możliwość prawidłowej obsługi.

Kolejnym elementem nakrycia stołu jest porcelana, szkło, sztućce oraz serwetki dobrane kolorystycznie do obrusów lub zwisów.

Na stole ustawia się potrawy i napoje przewidziane w karcie menu. Dekoracja stołu są kwiaty ustawione w wazonach w centralnym punkcie stołu.

Po wykonaniu wszystkich czynności związanych z nakryciem stołu kelnerzy oczekują na przybycie gości.

Podsumowanie. Uczeń bezbłędnie i precyzyjnie wykonuje ćwiczenia przy nakrywaniu i dekorowaniu stołu na przyjęciach typu angielskiego Finalną częścią bankietu jest prawidłowa obsługa gości. Opracowała Joanna Broź.