BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Ewidencja Wyposażenia PL+
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
niemiecki z ekonomią w tle
1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.
Służba przygotowawcza dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w formie e-learningu w ramach projektu systemowego MAC Łukasz Krysztofiak Naczelnik.
Rejestr spraw sądowych i administracyjnych połączony z Elektronicznym Postępowaniem Upominawczym. Składanie pozwów, otrzymywanie nakazów, śledzenie statusów.
Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry.
Klub Dyrektorów Finansowych "Dialog" Usprawnienia w dziale finansowym. Warszawa Projekty dla siebie i dla całej firmy Współpraca z IT. Krzysztof.
Przyprawia o zawrót głowy ? Poznaj nasze rozwiązanie ...
Najważniejsze cechy naszych programów
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
Rola komputera w przetwarzaniu informacji.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
InfinitERP prezentacja systemu.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Twoje narzędzie do pracy grupowej
UŁATWIA ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI
Tylko w naszej szkole otrzymujecie Państwo 2 x więcej!
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
W nowej odsłonie.
Mobilny ePodpis już w Plusie Polkomtel i MobiTrust Warszawa, 7 stycznia 2009 – w ofercie Plus dla Firm od 9 stycznia 2009 roku.
Platforma Usług Elektronicznych
1 1 Date:Arial 14 pt Name:Arial 14 pt Here is a headline: Arial 36 pt with image. Linia leasingowa Flexline.
  … to platforma komunikacyjna dostępna przez dowolną przeglądarkę www, pozwalająca na racjonalne zarządzanie procesami logistycznymi, gdzie wszyscy uczestnicy.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.

Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
komputerowy system przyjmowania, wysyłania i przetwarzania zgłoszeń
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS.
Internetowego Biura Rachunkowego
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
KS-ZZL Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Profesjonalne wsparcie w zarządzaniu. Systemy zarządzania wydatkami pracowniczymi, delegacjami, rozliczeniami Systemy zarządzania obiegiem informacji,
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Systemy zarządzania przepływem pracy i systemy zarządzania procesami biznesowymi Karolina Muszyńska.
Funkcje pracy biurowej
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Biuro Service Desk IT Poznań,
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Zintegrowane systemy informatyczne
1 ANDRZEJ MAREK LENART STAROSTA KONECKI Wpływ projektu „e-Świętokrzyskie” na rozwój informatyzacji w powiecie koneckim Kielce, 6 październik 2009r.
Uruchomienie systemu kdpw_otc - rozwiązania techniczne 20 września 2012 r.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
CENTRALIZACJA ZARZĄDZANIA
Wady i zalety pracy w chmurze
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
Gotowy intranet dla platformy
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Ewidencja Wyposażenia PL+
Przyprawia o zawrót głowy ? Poznaj nasze rozwiązanie ...
Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych
Zapis prezentacji:

BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej PLATZHALTER BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej Oszczędzaj czas i redukuj koszty firmy

Jeżeli w Państwa firmie pracownicy i managerowie zadają podobne pytania: Czy moja ostatnia delegacja do Krakowa została już rozliczona? Ile mam jeszcze dni urlopu do wykorzystania w tym roku? Jaka jest łączna wartość zakupów zatwierdzonych w tym miesiącu? Jakie wyposażenie ma przypisane Jan Kowalski? Kto będzie w biurze pomiędzy świętami a Nowym Rokiem? Ile godzin pracy poświęcił mój zespół na projekt upgrade? Czy 2 maja jest dniem wolnym od pracy w naszej firmie? Kto zastępuje Romka w tym tygodniu? …? 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Warto wypróbować platformę BeeOffice! BeeOffice upraszcza i porządkuje obsługę: czasu pracy, delegacji, urlopów, zakupów firmowych i wielu innych wniosków pomiędzy pracownikami i ich przełożonymi, a Specjalistami ds. HR, Finansów, IT. HR, Finanse, IT / Centrum Usług Wspólnych Pracownik Przełożony Specj. ds. HR Specj. ds. Finansów Helpdesk IT 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Moduły i funkcje BeeOffice Delegacje – akceptacje i rozliczanie Rozliczanie paliwa w autach prywatnych i służbowych Rezerwacje podróży Wnioski urlopowe i plany urlopów Wnioski i działania kadrowe, np. przyjęcie nowego pracownika Wnioski zakupowe Terminarz pracowników, czas pracy Rozliczanie projektów Dokumenty do akceptacji (firmowe regulaminy, oświadczenia RODO, itp.) Rezerwacje zasobów Zarządzanie urządzeniami u pracowników Zarządzanie licencjami na oprogramowanie Service Desk Firmowe forum Struktura organizacyjna firmy Lista pracowników („who is who”) Integracja z innymi systemami (finanse, HR, …) 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

BeeOffice – przykładowe scenariusze użycia Delegacje i rezerwacje podróży Inne wydatki pracowników (niezwiązane z podróżami) Firmowe who-is-who Wnioski urlopowe i plany urlopów Terminarz pracowników, czas pracy Dokumenty do akceptacji (regulaminy, oświadczenia RODO, itp.) Firmowe who-is-who Rezerwacje zasobów Wyposażenie pracowników Service Desk Baza wiedzy IT 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Wnioski urlopowe w BeeOffice Korzystając z zarządzania urlopami w BeeOffice, pracownicy mogą planować urlopy, śledzić status ich akceptacji oraz sprawdzić pozostający do wykorzystania w danym roku limit dni urlopu. Złożenie wniosku urlopowego i jego akceptacja przez przełożonego zajmuje kilka minut i nie wymaga żadnych dokumentów papierowych, e-maili, telefonów. 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Rozliczanie delegacji Przejrzysty układ ekranów Kontrola poprawności danych Kwoty diety krajowej i zagranicznej obliczane automatycznie Wniosek trafia automatycznie do następnej osoby odpowiedzialnej za jego obsługę Zawsze dostępny aktualny status i historia wcześniejszych operacji 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Obsługa zakupów firmowych Wnioski o zakup produktów lub usług, które wymagają akceptacji. Przykładowy workflow: użytkownik wprowadza wniosek zakupowy przełożony potwierdza, że koszt jest uzasadniony (akceptacja merytoryczna) inna upoważniona osoba (np. dyrektor finansowy) akceptuje koszty informacja do działu zakupów 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Service Desk Zgłaszanie problemów i pytań związanych z IT lub administracją Przydzielanie zespołów/osób odpowiedzialnych za rozwiązanie Czytelna historia całej komunikacji związanej z daną sprawą Wgląd w obciążenie zespołów (ile zgłoszeń każdego rodzaju / wpływa co miesiąc) Ocena rozwiązania 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Korzyści Oszczędność czasu i kosztów Abonament Wdrożenie dla organizacji Eliminacja dokumentów papierowych, e-maili, telefonów, skraca i porządkuje obsługę rutynowych czynności Wczesne wykrywanie nieautoryzowanych lub nietypowych działań (np. koszty delegacji lub wydatki zespołu powyżej ustalonego limitu) Abonament Atrakcyjny model rozliczeń: miesięczny abonament zależny od zakresu wykorzystywanych modułów oraz liczby użytkowników Wdrożenie Gotowe wzorce procesów administracyjno-biurowych pozwalają uruchomić system w ciągu kilku tygodni, bez długotrwałych przygotowań i szkoleń Nie wymaga instalacji nowego oprogramowania na serwerach firmy lub komputerach pracowników

Informacje techniczne Rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service) Dostęp z dowolnego komputera, przez przeglądarkę www 24h/dobę i 7 dni w tygodniu Dane są bezpieczne w Centrum Przetwarzania Danych SNP Poland (Suchy Las k. Poznania), z certyfikatami ISO 20000, ISO 27001, ISO 27018 Integracja z innymi systemami IT za pomocą wymiany plików lub przez interfejs API (REST lub WebServices) BeeOffice 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Klienci korzystający z BeeOffice to m.in. 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Wybrane referencje BeeOffice to dla nas: sprawna komunikacja, oszczędność czasu i większa satysfakcja pracowników. Beata Olszewska, Manager Zespołu Administracji i HR Dekra Certification Portal bazujący dla BeeOffice to dla nas dwie korzyści w jednym. Zwiększamy satysfakcję naszych klientów, a jednocześnie optymalizujemy organizację naszej pracy. Katarzyna Plucińska Dyrektor Zarządzający Randstad Payroll Solutions Portal BeeOffice umożliwia pełną samoobsługę pracowniczą i menedżerską w zakresie wniosków urlopowych, eliminując obieg dokumentów papierowych. Pracownicy PORR Infrastructure wprowadzają do BeeOffice elektroniczne wnioski urlopowe, a przełożeni je w portalu akceptują. Specyfika naszej firmy jest związana z bardzo dużą ilością podróży służbowych pracowników, sięgającą nawet tysięcy miesięcznie. BeeOffice wspomaga nas w tym procesie, dzięki czemu międzynarodowa ekspansja sieci Paczkomatów jest obsługiwana sprawniej i wydajniej. Przemysław Kornaś Kierownik Online PR Inpost BeeOffice dostarcza nam bogatej funkcjonalności, którą można elastycznie dostosować do różnych potrzeb i procesów. Mariusz Radosh Dyrektor IT & TK EWE Polska 13.09.2019 BeeOffice – platforma do samoobsługi pracowniczej

Zapraszamy do współpracy Więcej informacji: www.beeoffice.com