„Mobilność Edukacji Szkolnej” International High Five for Teachers – together for innovation Oxford 15.01- 26.01.2018.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kronika wymiany uczniowskiej Pobyt grupy uczniów niemieckich w Krakowie
Advertisements

PASZPORT JĘZYKOWY DOKUMENTY EUROPASS. 4 X EUROPASS Europass Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej umożliwiającą każdemu obywatelowi Unii lepszą.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
W tym etapie gry, byliśmy w Muzeum W Gliwicach na Oddziale Odlewnictwa Artystycznego.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Historia i tradycje Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie pierwotnie mieściła się w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. H. Kołłątaja przy ul. Mickiewicza.
– lekcja ze strongmanem.. Drugiego dnia trzeciego miesiąca bieżącego roku klasa 3e za sprawą prof. Mikołaja Komorowskiego miała do czynienia z nietypową.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Prezentację przygotował:
Jak się uczymy? ● 3 P (presentation, practice, production) ● Po wykonaniu zadania ktoś musi powiedzieć czy zrobiliśmy je dobrze... ● Jeśli ciekawie przedstawimy.
TIK w naszej szkole Ile jest komputerów w naszej szkole? Do czego służą? Kto z nich korzysta? Wszystkiego dowiecie się podczas tej prezentacji.
„Adjektive gegen Substantive” Projekt z języka niemieckiego Żmigród-Wołów.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H.CH. ANDERSENA w Radomiu.
PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować.
System edukacji w Polsce
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
Projekt „Lekki tornister”
Co to jest spacer edukacyjny?
Konstruowanie robotów z wykorzystaniem Vex IQ
Przyroda.
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Internet to nie tylko gry .
WARSZTATY EKOLOGICZNE
Dz.U Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
DEFINICJA I ZASTOSOWANIE W JĘZYKU HASKELL
Internet to nie tylko gry
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
WYZNACZANIE WARTOŚCI PRZYSPIESZENIA ZIEMSKIEGO
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Należymy do szkolnego radiowęzła ZSZ nr4 w Opolu od kiedy tylko przyszliśmy do tej szkoły zajmujemy się tym ponieważ nie tylko kochamy muzykę, ale także.
GRA HISTORYCZNA ZNAJ ZNAK.
Wstęp do Informatyki - Wykład 3
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Czytanie Książek i nie tylko… .
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
ZADANIE NA DOBRY POCZĄTEK
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
Dzień Chłopca w kl. 4b 2016/17 Wych. Marta Niedojadło.
Komutator –co to jest Komutator umożliwia przepływ prądu do wirnika synchronicznie z obrotem wirnika przełączając kierunek przepływu prądu i obrót wirnika.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
INSTRUKCJA.
Najważniejsze reguły ankietowania
do szkół ponadpodstawowych w województwie zachodniopomorskim
To naprawdę bardzo proste!
ZAJĘCIA DODATKOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE 1 I 2
Proste obliczenia w arkuszu kalkulacyjnym
Implementacja rekurencji w języku Haskell
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Projekt: JAK SKUTECZNIE I JAK EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA CYKL KOLBA mgr Anna Krawczyk Projekt.
ZOSIA LULECZKA Cokolwiek umysł może sobie wyobrazić, jest w stanie osiągnąć - napoleon hill.
Instrukcja.
Zaangażowanie społeczne
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
FIGURY... SZALONE mogą być KOLOROWE I © Andrzej KUPIDŁOWSKI
To naprawdę bardzo proste!
Zapis prezentacji:

„Mobilność Edukacji Szkolnej” International High Five for Teachers – together for innovation Oxford 15.01- 26.01.2018 Beata Janiak

Mój kurs szkoleniowy dla nauczycieli języka angielskiego

Poznawanie i wymiana innowacyjnych metod między nauczycielami z różnych krajów.

5 sposobów na zmotywowanie klasy do mówienia. 1.Dobre przygotowanie do lekcji. 2.Ciekawa rozgrzewka – to bardzo ważne jak rozpoczynasz lekcję. 3.Wykorzystanie na lekcji elementów dramy. 4.Story-telling – układanie opowiadań. 5.Angażowanie uczniów do przygotowywania projektów. 1.Dobre przygotowanie do lekcji. 2.Ciekawa rozgrzewka – to bardzo ważne jak rozpoczynasz lekcję. 3.Wykorzystanie na lekcji elementów dramy. 4.Angażowanie uczniów do przygotowywania projektów. 5.Story-telling – układanie opowiadań.

Przykład na ciekawą rozgrzewkę (warm- up) Face to face Uczniowie pracują w parach, starają się zapamiętać swój wygląd Obracają się do siebie tyłem i zmieniają kilka szczegółów w swoim wyglądzie. Następnie wracają do poprzedniej pozycji i każdy odgaduje jaka nastąpiła zmiana używając czasu Present Perfect. Przykład na ciekawą rozgrzewkę (warm- up)

Wykorzystanie dramy do ćwiczeń w mówieniu CIRCLE GAME – uczniowie stoją w kole Nauczyciel wybiera jakiś przedmiot np. grzebień lub długopis. Pokazuje uczniom ten przedmiot i mówi : To jest flet oraz imituje grę na flecie za pomocą tego przedmiotu. Uczeń stojący koło niego w kole, ma za zadanie zadawać pytania typu: Co to jest?, Do czego tego używasz? Następnie powtarza uzyskane informacje. Nauczyciel przekazuje mu przedmiot i zabawa rozpoczyna się od początku.

Pomoce, które można wykorzystać do opowiadania historii czyli story-telling 1.Kolorowe pałeczki różnej długości. 2.Story cubes – kostki z róznymi obrazkami. 3.Mini white- boards lub przylepne folie, na których uczniowie mogą pisać zabawne historie. 1.Kolorowe pałeczki różnej długości. 2.Story cubes – kostki z róznymi obrazkami. 3.Mini white- boards – przylepne folie, na których uczniowie mogą

STORY CUBES - to prosta i jednocześnie genialna gra będąca zestawem kostek zawierających odmienne ilustracje. Uczniowie rzucają kostkami i opowiadają zabawne historie zaczynając od słów Once upon a time ………

Praca z projektem. Przykład na ciekawy temat projektu. Nauczyciel przydziela uczniom kwotę np. $3000. Zadaniem uczniów jest znaleźć w internecie np.: kurs językowy lub kurs tańca, zakwaterowanie, ciekawe miejsca do zwiedzania, dojazd i przygotować na ten temat prezentację.

WHACK IT -gra do utrwalania słownictwa Uczniowie stają w dwóch rzędach przed tablicą, pierwsze osoby trzymają rulony z papieru. Na tablicy znajduje się słownictwo z ostatnich lekcji. Nauczyciel lub uczeń podaje definicję wybranego słowa z tablicy. Pierwsza para podbiega do tablicy i uderza we właściwe słowo papierowym rulonem i idzie na koniec swojego rzędu. Wygrywa ten kto zrobi to pierwszy

Rozwijanie umiejętności pisania 1.Posty, posty – zabawa do wykorzystania jako warm- up. Uczniowie piszą pytanie na kartce, jak skończą podnoszą rękę i krzyczą ‚’’posty, posty’’ oraz podają imię osoby do której ma być kartka czyli list doręczony. Wyznaczeni uczniowie doręczają listy tzn. karteczki z pytaniami i odpowiedziami. 2.Wybierz słowo – zabawa językowa, w której nauczyciel pisze na tablicy słowa związane z lekcją. Uczniowie wybierają słowo i piszą wyjaśnie- nie dlaczego wybrali właśnie to słowo. 3.Dyktowanie i bieg - nauczyciel wybiera tekst piosenki z ważnymi konstrukcjami lub ciekawym słownictwem. Pocięty tekst i ponumerowany przykleja na ścianach. Uczniowie pracują w grupach, wybierają sekretarza, a pozostali uczniowie muszą jak najszybciej podyktować tekst.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ