ANKIETA DOTYCZĄCA POZIOMU SZCZĘŚCIA UCZNIÓW I NAUCZYCIELI V LO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Statystyka ©M.
Advertisements

Waga pokazuje ile waży Chen. Ile waży Chen? Alfie zebrał informacje o zwierzętach domowych które mają dzieci w jego klasie. Oto jego wyniki. Zwierzę.
Analiza rozkładu empirycznego dr Marta Marszałek Zakład Statystyki Stosowanej Instytut Statystyki i Demografii Kolegium.
Cel analizy statystycznej. „Człowiek –najlepsza inwestycja”
Analiza tendencji centralnej „Człowiek – najlepsza inwestycja”
ANALIZA DANYCH DO OPRACOWANIA MAP TEMATYCZNYCH HALINA KLIMCZAK INSTYTUT GEODEZJI I GEOINFORMATYKI UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU.
Ankieta na temat odżywiania się i uprawianej aktywności fizycznej uczniów naszej szkoły.
Skuteczności i koszty windykacji polubownej Wyniki badań zrealizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki „Ocena poziomu rzeczywistej.
Nasze nadleśnictwo Zapraszamy do leśnictwa Podzamcze Chcemy wspólnie troszczyć się o lasy uczestnicząc we właściwym ich zagospodarowaniu, eksploatacji,
Młodzież a „dopalacze” - postawy i zachowania wprowadzenie Szkolenie pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Sprawozdanie z ankiety kierowanej do uczniów dotyczącej bezpieczeństwa w szkole.
System edukacji w Polsce
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
Sześciolatek idzie do szkoły
Wyniki klasyfikacji za I semestr roku szkolnego 2016/2017
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Przesuwanie wykresu funkcji liniowej
Jak mierzyć zróżnicowanie zjawiska?
Schematy blokowe.
mutacyjnego algorytmu ewolucyjnego
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
PROCENTY Powtórzenie wiadomości o procentach.
ILE WAŻY PIÓRKO ?.
terminologia, skale pomiarowe, przykłady
Metody matematyczne w Inżynierii Chemicznej
UROCZYSTOŚĆ ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO 2015/2016
Zastosowania programu MS Excel 2013 w matematyce
,,Obliczenia procentowe bez tajemnic’’
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
c.d. kartodiagramu Halina Klimczak Instytut Geodezji i Geoinformatyki
ZaDanie Niepewność pomiarowa
Erasmus+ Kształcenie i szkolenie zawodowe
Odczytywanie diagramów
Podstawy automatyki I Wykład /2016
Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka
Dla naszych Mam.
Jak zważyć piórko?.
TRZECIE spotkanie Zespołu
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
Miejska oferta przedszkolna
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Analiza rozkładu empirycznego
Wnioskowanie statystyczne. Estymacja i estymatory.
Projekt ustawy o finansowaniu zadań oświatowych
Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism.
Informacja Ministra Edukacji Narodowej
Tornister Warto zauważyć, że problem przeciążonych tornistrów szkolnych wynika  z kilku przyczyn: - Dzieci często noszą w plecakach więcej podręczników.
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Weryfikacja hipotez statystycznych
Klasyfikacja roczna Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Wykonała Milena Fiedorowicz
Sumowanie i obliczenie średniej z n liczb
Wyniki ankiety nt. odżywiania przeprowadzonej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rudach w dniu 8 września 2015 roku Oprac. Marta Depta.
Porównywanie średnich prób o rozkładach normalnych (testy t-studenta)
Zajęcia organizacyjne
Dlaczego masa atomowa pierwiastka ma wartość ułamkową?
1.
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
ROZKŁADY STATYSTYCZNE ZMIENNYCH MIERZALNYCH
TESTY NIEPARAMETRYCZNE
Ankieta statystyki.
WYBRANE ZAGADNIENIA PROBABILISTYKI
PREZENTOWANIE I ODCZYTYWANIE DIAGRAMÓW
Prognoza ryzyka ING w skali miesiąca Symulacja historyczna
„Polskie gospodarstwa rolnicze w pierwszych latach członkowstwa”
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
Zapis prezentacji:

ANKIETA DOTYCZĄCA POZIOMU SZCZĘŚCIA UCZNIÓW I NAUCZYCIELI V LO

NA POCZĄTEK… Uczniowie klas I Uczniowie klas II Uczniowie klas III Nauczyciele 1 2 3 4 5 6

NAUCZYCIELE Tabela liczebności i częstości względnej 1 2 3 4 5 7 6 Poziom szczęścia Liczba respondentów Częstość względna 𝟎 𝟏𝟕 1 2 𝟏 𝟏𝟕 3 𝟑 𝟏𝟕 4 5 7 𝟕 𝟏𝟕 6 𝟓 𝟏𝟕

Diagram kolumnowy

Diagram słupkowy

Diagram kołowy Poziom szczęścia

Średnia arytmetyczna 4,7= 2+3+3+3+4+5+5+5+5+5+5+5+6+6+6+6+6 17 * Po podstawieniu do wzoru * 4,7= 2+3+3+3+4+5+5+5+5+5+5+5+6+6+6+6+6 17

Moda i mediana ** 2 3 4 5 6 Moda: 5 *** Mediana: 5 odpowiedzi

Wariancja Po podstawieniu do wzoru **** Wariancja: 1.59559 **** 1.59559 = 2−5 2+ 3−5 2+ 3−5 2+ 3−5 2+ 4−5 2+ 5−5 2+ 5−5 2+ 5−5 2+ 5−5 2+ 5−5 2+ 5−5 2+ 5−5 2+ 6−5 2+ 6−5 2+ 6−5 2+ 6−5 2+ 6−5 2 17 Wariancja: 1.59559 Do obliczenia wariancji użyłam przybliżonej wartości średniej arytmetycznej

Odchylenie standardowe ***** Po podstawieniu do wzoru ***** Odchylenie standardowe: 1,26317

Tabela liczebności i częstości względnej Klasy I Tabela liczebności i częstości względnej Poziom szczęścia Liczba respondentów Częstość względna 1 𝟏 𝟑𝟓 3 𝟑 𝟑𝟓 2 6 𝟔 𝟑𝟓 4 11 𝟏𝟏 𝟑𝟓 5 𝟓 𝟑𝟓 8 𝟖 𝟑𝟓

Diagram kolumnowy

Diagram słupkowy

Diagram kołowy Poziom szczęścia

Średnia arytmetyczna, moda, mediana, wariancje, odchylenie standardowe Wariancja: 2,647058824 Odchylenie standardowe: 1,626978434 (ze wzoru *) (ze wzoru **) (ze wzoru ***) (ze wzoru ****) (ze wzoru *****)

Tabela liczebności i częstości względnej Klasy II Tabela liczebności i częstości względnej Poziom szczęścia Liczba respondentów Częstość względna 4 𝟒 𝟑𝟓 1 𝟏 𝟑𝟓 2 3 𝟑 𝟑𝟓 11 𝟏𝟏 𝟑𝟓 5 12 𝟏𝟐 𝟑𝟓 6

Diagram kolumnowy

Diagram słupkowy

Diagram kołowy Poziom szczęścia

Średnia arytmetyczna, moda, mediana, wariancje, odchylenie standardowe Wariancja: 2,82857 Odchylenie standardowe: 1,68184 (ze wzoru *) (ze wzoru **) (ze wzoru ***) (ze wzoru ****) (ze wzoru *****)

Tabela liczebności i częstości względnej Klasy III Tabela liczebności i częstości względnej Poziom szczęścia Liczba respondentów Częstość względna 10 𝟏𝟎 𝟑𝟓 1 2 𝟐 𝟑𝟓 𝟎 𝟑𝟓 3 6 𝟔 𝟑𝟓 4 𝟑 𝟑𝟓 5 9 𝟗 𝟑𝟓 𝟓 𝟑𝟓

Diagram kolumnowy

Diagram słupkowy

Diagram kołowy Poziom szczęścia

Średnia arytmetyczna, moda, mediana, wariancje, odchylenie standardowe Wariancja: 5.4373 Odchylenie standardowe: 2.3318 (ze wzoru *) (ze wzoru **) / (ze wzoru ***) (ze wzoru ****) (ze wzoru *****)

Zestawienie wyników Diagram kolumnowy

Diagram kołowy Poziom szczęścia

Średnia arytmetyczna, moda, mediana, wariancje, odchylenie standardowe Wariancja: 1.88956 Odchylenie standardowe: 1.37461 (ze wzoru *) (ze wzoru **) (ze wzoru ***) (ze wzoru ****) (ze wzoru *****)

Odpowiedzi nie spełniające warunków zadania

Marta Osenkowska, Maja Michalska, Natalia Huterska, Aleksandra Zwiorek Dziękujemy za uwagę ! Marta Osenkowska, Maja Michalska, Natalia Huterska, Aleksandra Zwiorek