SPRAWOZDANIE Z PRACY SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2017/18

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pomoc psychologiczno –pedagogiczna w szkole ponadgimnazjalnej
Advertisements

Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.3 Poprawa.
Program wychowawczy Gimnazjum na rok szkolny 2011/2012 UCZĘ SIĘ ODPOWIEDZIALNOSCI ZA SIEBIE I NNNYCH Rozwój ucznia INTELEKTUALNYPSYCHICZNYSPOŁECZNYFIZYCZNY.
PILOTAŻ W RAMACH PROGRAMU PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA UCZEŃ ZE SPECYFICZNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI.
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
PROGRAM WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2007 TERAZ SZKOŁA! AKTYWIZACJA JST I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
Szkoła Otwarta i Przyjazna Dzieci Sześcioletnich
WITAMY w Zespole Szkół w Lubominie.
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Szkoła Podstawowa w Pilonie
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
REFORMA SYSTEMU POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2014/2015
Szkołabezpieczna i przyjazna dla uczniów.  Zdobywając głosów, zajęliśmy 1.miejsce w plebiscycie zorganizowanym przez portal
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
 Dla uczniów z orzeczeniem: o potrzebie indywidualnego obowiązkowego, rocznego przygotowania przedszkolnego indywidualnego nauczania  Dla uczniów z opinią.
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
BAW SIĘ, UCZ I ROŚNIJ RAZEM Z NAMI !
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Jana Kochanowskiego
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOAWA Dulcza Mała Radomyśl Wielki Tel:
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 32 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Radomiu Kontakt: tel:
Załącznik do protokółu Sesji nr XXII/12 Rady Gminy Unisław Funkcjonowanie punktu przedszkolnego „Radosne dzieciństwo przedszkolaka w Unisławiu” Rok szkolny.
Tel
PRZEDSZKOLE NR Lublin ul. Przyjaźni 3 tel.:
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 51 im. Stefana Linkego ul. Ciołkowskiego 11a tel/fax (042)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Aspekt prawny opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
Szkoła Podstawowa Nr Warszawa Ul. J. Olbrachta 48/56
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im
Uczniowie cudzoziemscy w Szkole Podstawowej nr 4 w Kostrzynie nad Odrą
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia podjętych przez Przedszkole nr 14 w Koninie w latach 2014/2017.
Tel Szkoła Podstawowa nr 160 im. Powstańców Śląskich ul. Andrzeja Struga 24
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach podstawowych.
Informacje o szkole w roku szkolnym 2017/2018
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 9 sierpnia 2017 r
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a kształcenie specjalne
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Kształcenie specjalne
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
Programu polityki oświatowej Miasta Olsztyna na lata
Zapraszamy Dołącz do nas !
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

SPRAWOZDANIE Z PRACY SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2017/18 Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Żydowie Żydowo 91 tel.94 3188825 www.spzydowo.edupage.com szkolazydowo@interia.pl SPRAWOZDANIE Z PRACY SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2017/18

KADRA PEDAGOGICZNA zatrudnionych 13 nauczycieli- w tym 6 w pełnym wymiarze godzin, 7 w niepełnym wymiarze, oraz 1 nauczyciel uzupełnia etat z innej szkoły. w etatach 8,28 etatu. 4 dyplomowanych 9 mianowanych wszyscy z wykształceniem wyższym i przygotowaniem pedagogicznym, Pracownicy niepedagogiczni 1 pani sprzątająca stałe zatrudnienie 1 pani sprzątająca od marca 2018 zatrudniona z wsparciem fundusz z Powiatowego Urzędu Pracy 1 konserwator zatrudniony na czas określony Święto Konstytucji

UCZNIOWIE W oddziałach szkolnych - 33 uczniów w 5 oddziałach ( nie prowadzono klasy 5), w oddziale przedszkolnym 10 dzieci Przedstawienie szkolne

POMOC PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA pomocą psychologiczno- pedagogiczną objętych było 21 uczniów czyli 48 % dzieci w szkole 2 posiadało orzeczenie o specjalnych potrzebach edukacyjnych ze względu na niepełnosprawność, 6 opinię Powiatowej Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej. Wszyscy objęci byli opieką w bieżącej pracy na lekcjach (21 uczniów), 2 objętych było zintegrowanymi działaniami wszystkich nauczycieli, na zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze uczęszczało 10 uczniów, na zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 8 uczniów, na zajęcia logopedyczne 8 uczniów, zajęcia rozwijające umiejętności emocjonalno- społeczne 3 uczniów, w rewalidacji uczestniczyła 1 dziewczynka, wszyscy uczniowie i ich rodzice objęci byli poradami i konsultacjami. Ślubowanie Pierwszaków

ZAJĘCIA DODATKOWE (rozwijające, wyrównawcze w ramach ppp) Zajęcia logopedyczne 3 godz. zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 3 godz. zajęcia wyrównawcze 2 godz. zajęcia socjoterapeutyczne 2 godz. rewalidacja 2 godz. gry i zabawy 2 godz.* koło j. niemieckiego 1 godz. w II półroczu* Zabawa

SUKCESY UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II Gminny konkurs recytatorski utworów H. Sienkiewicza- III m. , Mistrz pięknego czytania- I m. , III m. Konkurs recytatorski dla przedszkolaków "Joanki"- na gminnym etapie I m. i wyróżnienie, udział w powiatowym etapie, Powiatowy Konkurs "Ilustrujemy książki Adama Bahdaja" organizowany przez Koszalińską Bibliotekę Publiczną wyróżnienia

Międzyszkolny konkurs ortograficzny- III m. , Międzyszkolny konkurs matematyczny "Szybki i sprawny matematyk"- II m. ,

Konkurs ekologiczno- geograficzny organizowany przez Gimnazjum w Polanowie Im. udział w konkursie plastycznym "Ogień i las" organizowanym przez Nadleśnictwo Polanów udział w Plenerze malarskim "Lasy państwowe. Dla lasu, dla ludzi, Biegi – „Biegam, bo lubię lasy” – I m.

WYCIECZKI, IMPREZY Pokaz ciekawych doświadczeń z fizyki i chemii- 23.05.2018 Akcja Sprzątanie świata

Roztańczone przedszkolaki Noc w szkole zorganizowana pod hasłem- Szukamy ukrytych rozkazów Marszałka Józefa Piłsudskiego, rajd z mapa po okolicy Żydowa, śpiewanie pieśni patriotycznych- konkurs klas, prezentowanie talentów przez uczniów

Spotkanie ze Strażakiem z PSP w Koszalinie, bezpieczne ferie, bezpieczeństwo przeciwpożarowe i sposoby postępowania w przypadku zagrożeń, Dzień Babci i Dziadka w klasach Wycieczka do Torunia (bezpłatna dla wszystkich dzieci), Wyjazd na przedstawienie muzyczne „Narnia”

lekcja w terenie o historii państwa Polskiego W czasie ferii zimowych wyjazd do TCEE w Sarbinowie 22.01.2018 zabawy i konkursy o tematyce ekologicznej Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia Ślubowanie klasy I Warsztaty dla kl.4 i 6 o elektryczności udział w zbiórce WOŚP

Przegląd Jasełek w Polanowie Wieczór kolędowo – jasełkowy

NADZÓR ZEWNĘTRZNY Monitorowanie MEN oraz ZKO w roku szkolnym 2017/18 1. Diagnoza NIK na temat: Nauczanie matematyki w szkołach. 2. Ankieta monitorująca realizację działań z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży w 2017 roku kalendarzowym. 3. Ankieta w sprawie dzienników elektronicznych. 4. Ankieta dotycząca lokalizacji budynków szkoły. 5. Ankieta dotycząca infrastruktury sportowej: sal gimnastycznych, boisk, basenów, urządzeń sportowo-rekreacyjnych. Bal karnawałowy

6. Ankieta- żywienie w szkołach. 7. Ankieta – pracownie przedmiotowe. 8. Ankieta Ruch kadrowy na rok szkolny 2017/2018. 9. Ankieta - Organizacja pomocy psychologiczno- pedagogicznej w szkołach i placówkach systemu oświaty. 10. Monitorowanie zasobów szkoły pod kątem nauczania Pogadanka na temat opieki nad bezdomnymi zwierzętami

NADZÓR ZEWNĘTRZNY – WSPOMAGANIE PRZEZ ZKO Na początku roku szkolnego SP w Żydowie podjęła działania w ramach Rady Edukacyjnej zainicjowanej przez Zachodniopomorską Kurator Oświaty, której celem jest podnoszenie jakości nauczania i kompetencji matematycznych dzieci i młodzieży. Szkoły zorganizowały się w zespoły i pracowały przez cały rok szkolny. Wstępem do pracy było przygotowanie analizy sytuacji w szkole, sformułowanie wniosków i na tej podstawie podjęcie działań projakościowych.

Opracowaliśmy roczny plan wspomagania, który zawierał dwa cele główne pracy w bieżącym roku szkolnym: 1. wprowadzenie zasad oceniania kształtującego, 2. Aktywizowanie uczniów, budowanie ich zaangażowania w czasie lekcji oraz odpowiedzialności uczniów za własne osiągnięcia edukacyjne. Dla każdego z celów opracowane zostały szczegółowo sposoby realizacji, osoby odpowiedzialne, terminy oraz sposoby ewaluacji i monitorowania wykonania zadań.

Nauczyciele brali udział w zaplanowanych szkoleniach, warsztatach, po każdym przekazywali informacje, spostrzeżenia podczas posiedzeń Rady Pedagogicznej lub zespołów przedmiotowych. Na każdym etapie dyrektor prowadził nadzór nad działaniami przez obserwację fragmentów lekcji. Noc w szkole

Nauczyciele uczestniczyli w lekcjach koleżeńskich w szkołach podstawowych- SP1 Sianów, SP2 Sianów, SP Zegrze Pomorskie, SP Bobolice, SP Dąbrowa. Każda z tych lekcji była omawiana przez uczestniczących nauczycieli. W naszej szkole lekcję koleżeńską poprowadziła pani Anna Hendel, była to edukacja matematyczna w klasie trzeciej. Przeprowadziliśmy także 3 lekcje, na które zaprosiliśmy rodziców.

NADZÓR DYREKTORA SZKOŁY Nadzór dyrektora szkoły prowadzony, zgodnie z przepisami prawa w formie ewaluacji, kontroli, wspomagania oraz monitorowania. Rozpoczęcie roku szkolnego