Raport po ocenie 360° - fragment

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania inteligentnej specjalizacji regionów Toruń, 20 marca 2013 Instytut Badań nad Przedsiębiorczością i Rozwojem.
Advertisements

Wprowadzenie do zarządzania kompetencjami w pracy doradcy zawodowego
Metoda Development Center w praktyce
system zarządzania zasobami ludzkimi
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Doświadczenia z udziału w teście systemu AKSES VI Ogólnopolskie Spotkanie Sieciujące OWES – Kraków, październik 2012.
Rozmowa kwalifikacyjna
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
Działanie: Wsparcie Biura Karier
OKRESOWA OCENA PRACOWNICZA DIALOG DLA ROZWOJU
Budowanie wizerunku pracodawcy – trzy perspektywy
Wstęp. Wstęp TROCHĘ STATYSTYKI 17 milionów ludzi w Polsce jest aktywnych zawodowo. Szacunkowo od maja 2004 r. pracę za granicą podejmowało 2 mln Polaków,
FUNKCJA PERSONALNA.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Organizacja i zarządzanie firmą
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Lider- Przywódca.
1.Prezentacja zadań UZZJK zgodnie z zaleceniami PKA. 2.Przedstawienie bieżącej sytuacji dotyczącej przeprowadzonych hospitacji i ankietyzacji na poszczególnych.
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Kryzys pod kontrolą? Ryzyko jako stały element zarządzania firmą II Kongres Dyrektorów Finansowych Sheraton Warsaw Hotel, 28 kwietnia r.
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Rola wspomagania na etapie diagnozowania, planowania, monitorowania i ewaluacji potrzeb szkoły/placówki. Suwałki, r.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Date © AchieveGlobal, Inc LEARN. PERFORM. GROW. Szkolenia, które przynoszą rezultaty.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ I ZARZĄDZANIA
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Ocena efektów wsparcia MŚP w ramach
Bydgoszcz ANIMATOR ROZWOJU TECHNOLOGICZNEGO Czynności:  Projektowanie, wdrażanie, promocja i ocena nowych rozwiązań technologicznych, wydawanie.
,,Kwalifikacje a kompetencje’’
Zasada partnerstwa w nowej perspektywie finansowej
1. 2 Zarządzanie wiedzą i kwalifikacjami pracowników jako element procesu restrukturyzacji procesu restrukturyzacji Maciej Łukawski.
Wdrożenie zintegrowanego systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Warsztat diagnostyczno-rozwojowy
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Ministerstwo Finansów
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
System ocen pracowników
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PRZEDSZKOLA- ( ) przeprowadzono 71 ewaluacji, w tym: 8 ewaluacji całościowych 63 ewaluacje problemowe Podsumowanie.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
Prezentacja Firmy TRENING SYSTEM GRUPA SZKOLENIOWO DORADCZA Kraków Piotr Serwin.
Wstęp do zarządzania i marketingu
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Zapraszamy!.  Nauczysz się pisać profesjonalne dokumenty aplikacyjne.  Przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą.  Rozwiniesz umiejętności.
Zatrudnienie wspomagane Spotkanie 2: Wspieranie klientów zatrudnienia wspomaganego.
Identyfikacja potrzeb rozwojowych w organizacji
Możliwości rozwoju kompetencji osób dorosłych – system bonów szkoleniowych i znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
Oferta badawczo-edukacyjna dla sektora zdrowia i pomocy społecznej
Jak kształtować kompetencje kluczowe?
Równościowe zarządzanie projektem
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Szkolenie dotyczące sprzedaży
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Zapis prezentacji:

Raport po ocenie 360° - fragment

Tworzenie, integrowanie i organizowanie działań zespołu. Budowanie zespołów Tworzenie, integrowanie i organizowanie działań zespołu. WSKAŹNIKI DZIAŁANIA ROZWOJOWE Właściwy dobór pracowników/członków zespołu   Dobór do zespołu pracowników o odpowiednich kompetencjach i potencjale rozwojowym Jeśli chcesz rozwinąć ten aspekt kompetencji: Ustal listę kompetencji niezbędnych do realizowania zadań wykonywanych na określonych stanowiskach w Twoim zespole; Aby dobrze poznać silne i słabe strony zespołu regularnie diagnozuj kompetencje tworzących go pracowników; wyciągaj wnioski z oceny okresowej, AC/DC oraz innych audytów kompetencyjnych (np. testy, wywiady kompetencyjne); Badaj poziom kompetencji kandydatów na członków Twojego zespołu; zaproś do współpracy tych, którzy odpowiadają pożądanemu profilowi kompetencyjnemu oraz uzupełniają kompetencje posiadane przez zespół; Dobierając członków zespołu weź pod uwagę rolę, jaką będą w nim pełnili oraz potencjał rozwojowy, jakim dysponują (wielkość luk kompetencyjnych, nadkompetencję, motywację do rozwoju, zainteresowania i aspiracje zawodowe); Bierz udział w projektach mających na celu definiowanie wymagań stanowiskowych w Twoim zespole/dziale i firmie Inicjuj i bierz udział w projektach dotyczących przeprowadzania diagnozy kompetencji kandydatów do pełnienia określonych funkcji w organizacji; Poszerzaj wiedzę na temat systemów kompetencyjnych w zakresie tworzenia profili stanowiskowych oraz diagnozowania poziomu kompetencji u kandydatów na poszczególne funkcje/stanowiska; określaj wymogi kompetencyjne dla różnych obszarów biznesowych w organizacji. Jeśli jesteś menedżerem pracownika rozwijającego ten aspekt kompetencji: Udostępniaj pracownikowi informacje (lub wskazuj ich źródła) na temat wymogów kompetencyjnych dotyczących poszczególnych stanowisk w zarządzanym przez niego zespole; Pytaj o wyniki audytów kompetencyjnych przeprowadzanych wśród członków jego zespołu; nakłaniaj do formułowania na tej podstawie wniosków dotyczących mocnych i słabych stron zespołu oraz określania brakujących w nim kompetencji; Umożliwiaj udział pracownika w projektach mających na celu diagnozowanie poziomu kompetencji zespołów oraz kandydatów na określone funkcje/ stanowiska w organizacji; Umożliwiaj pracownikowi udział w projektach mających na celu zdefiniowanie profili kompetencyjnych dla poszczególnych stanowisk w zespole/ dziale/ firmie.

Pan Leszek Leszczyński Reakcja uczestnika na ocenę   Imię i Nazwisko Pan Leszek Leszczyński Reakcja uczestnika na ocenę Pan Leszek przyjął wyniki audytu, jako wartościową informację na swój temat. Jego postawa podczas rozmowy wskazywała na duże zainteresowanie podjęciem działań rozwojowych. Podsumowanie oceny W ocenie Pana Leszka na uwagę zasługuje fakt, iż w przeważającej liczbie badanych kompetencji On sam ocenił się znacznie poniżej ocen, jakie uzyskał od innych osób. Może to oznaczać, iż właściwą bazą dla dalszego rozwoju będzie tu udzielenie Panu Leszkowi wsparcia w budowaniu pewności siebie oraz podnoszeniu samooceny. Zmienne te mogą mieć, bowiem wpływ na budowanie autorytetu u innych oraz poziom funkcjonowania pracownika w tych obszarach zawodowych, w których znaczenie ma profesjonalny wizerunek, umiejętność motywowania, wywieranie wpływu na innych, generowanie rozwiązań, podejmowanie inicjatyw oraz podejmowanie decyzji. Na podstawie wyników audytu można stwierdzić, iż mocną stroną Pana Leszka jest identyfikacja z firmą, etyka działania, profesjonalizm, inwestowanie we własny rozwój oraz nastawienie na współpracę. Kierunek rozwoju Podczas spotkania Pan Leszek zwrócił uwagę na najniżej ocenione kompetencje: Wyróżniające się przywództwo oraz Budowanie zespołów i w tym obszarze chciałby skoncentrować swoje najbliższe działania rozwojowe. Pan Leszek wyraził zainteresowanie zbudowaniem planu rozwojowego w perspektywie półrocznej i rocznej. W pierwszej kolejności rozwojowi podlegałyby te aspekty wyżej wskazanych kompetencji, które Pan Leszek uzna w danym momencie za priorytetowe. W późniejszym okresie rozwijane byłyby kolejne z aspektów. Wskazanymi formami rozwoju powyższych kompetencji są: Mentoring/ praca z przełożonym – przygotowanie planu rozwoju, określenie wskaźników efektywności oraz sposobów monitorowania postępów, pomoc w nabywaniu oraz wdrażaniu nowych umiejętności, regularne wsparcie w postaci bieżącej informacji zwrotnej. Autorefleksja oraz powielanie dobrych praktyk; Szkolenia ukierunkowane na rozwoju wybranych aspektów w zakresie przywództwa oraz budowania zespołów; Coaching w zakresie budowania pewności siebie oraz autorytetu.