„OWOCNE” STUDIOWANIE NA FREDRY 10

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Advertisements

Ekorozwój.
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
NAWIGATOR-WIGOR NA TOR, czyli droga od entuzjazmu do sukcesu Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię
dr Janina Pietrzak Dyrektor
Punkt Informacyjno – Konsultacyjny dla studentów niepełnosprawnych
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
PROGRAM UE „OWOCE W SZKOLE”
Projekt współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego i w 25% z budżetu państwa. Regionalne Centrum Informacji Medycznej.
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Tytuł Projektu: Do pracy – marsz!. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie: 1.3 w ramach Ogólnopolskiego Programu Integracji i Aktywizacji Zawodowej.
KONFERENCJA NAUKA DLA BIZNESU – WSPARCIE INNOWACJI W SEKTORZE ROLNO-SPOŻYWCZYM Katarzyna Margel Warszawa, SGGW, 27 luty 2007 rok.
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia podjętych przez Przedszkole Nr 25 „Bajka” w Koninie w roku 2012/2013.
WYBRANE DZIAŁANIA SAMORZĄDU MIASTA SIERADZA PROWADZONE W RAMACH KONKURSU Zdrowa Gmina w roku października 2010 r.
Czas aktywności szansą na zmiany. Projekt realizowany na terenie Gmin Kęty, Oświęcim, Osiek i Polanka Wielka Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Akcja Akademii Zdrowego Przedszkolaka Zboża zjadamy, energię z nich mamy w Przedszkolu nr 57, w grupie V Akcja rozpoczęła się w połowie września 2013 W.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Akcja Promocyjna Zdrowe Lubuskie Konferencja prasowa 31 marca 2011 r.
Od maja 2002 r. do października 2003 r. trwała I edycja akcji "Szkoły z klasą". Wzięło w niej udział ponad 4,3 tys. szkół, z których 3118 zrealizowało.
TRZYMAJ FORMĘ.
Przystępując do realizacji edycji programu „ Piramida Zdrowego Żywienia” w grupie 3-latków wprowadziłyśmy dzieci do w/w programu z pomocą bohaterów.
Uatrakcyjnienie kształcenia na kierunkach zamawianych -3 letni program stypendialny (tzw. stypendia motywacyjne dla najlepszych) -Specjalistyczne kursy.
PROPAGOWANIE DZIAŁAŃ WOLONTRIATU
Publiczne Przedszkole nr 18
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
Projekt systemowy Program Operacyjny Kapitał Ludzki Zespół projektowy Bliżyn, 19 grudnia 2008 r.
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 w Opolu jest mocno zaangażowana w procesie edukacji zdrowotnej i w związku z powyższym przeprowadzone zostały liczne.
Promocja zdrowia w szkole (propozycja zajęć pozalekcyjnych)
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Sprawozdanie z realizacji akcji ,, Przedszkolak Pełen Zdrowia’’
Przygotowujemy zdrowe kanapki na drugie śniadanie.
„Podróż do mlecznej krainy” - sprawozdanie z realizacji
Pełnosprawny Student VIII
prezentacja dotychczasowych systemów edukacyjnych oraz praktyk dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych w Wielkiej Brytanii i w Polsce, ocena bazowa sytuacji.
Sprawozdanie z warsztatów „Odporność wzmacniamy bo o zdrowe żywienie i higienę dbamy” 24 lutego w przedszkolu nr 78 przy ul Radarowej 4a rozpoczęliśmy.
„Panie Doktorze, co to znaczy być zdrowym?”
AKCJA EDUKACYJNA PROMUJĄCA ZDROWY STYL ŻYCIA I ZBILANSOWANE ODŻYWIANIE realizowana w Szkole Podstawowej nr 3 im. Stefana Czarnieckiego w Słubicach w dniu.
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 IM. M. KOPERNIKA
Efektywne i skuteczne komunikowanie się z audytorami jako element wsparcia procesu osiągania celów kierownika jednostki Monika Kos Departament Polityki.
Wspieramy budowanie marki
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem „Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność?”.
ZDROWE JEDZONKO ZAPRASZAMY. Piramida zdrowia Owoce.
S PRAWOZDANIE Z REALIZACJI AKCJI „P RZEDSZKOLAK PEŁEN ZDROWIA ” Gminne Przedszkole w Brudzewie.
8 Listopada 2011 Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Stawiskach.
Priorytety w kadencji Materiały na spotkanie 24 marca 2015 roku dr hab. prof. UW Robert Małecki.
Wiem, co jem ! Projekt edukacyjny realizowany w klasie Ib
Filologia germańska Studia Polsko-Niemieckie I rok 2015/2016.
DZIAŁANIA ZREALIZOWANE W RAMACH PROGRAMU EDUKACYJNEGO „BĄDŹMY ZDROWI- WIĘMY WIĘC DZIAŁAMY ” „WIEM, CO JEM” (ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1) Celem programu była:
Przedszkole Publiczne Nr 5 w Łomży Kształtowanie właściwych nawyków racjonalnego żywienia w ramach edukacji zdrowotnej dzieci w różnorodnych zajęciach.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Co nam się podoba! czyli wartościowe aspekty w-f.
Ankieta Oceny Zajęć 2014/2015. Na zakończenie każdego z semestrów w roku akademickim 2014/2015 tj. w terminie 2 lutego marca 2015 oraz 8 czerwca.
LpKlasaFrekwencja 1. III B 92,72 2.III D 90,19 3.III A 89,75 4.III C 89,60 5.III E 89,14 6.III G 88,64 7.III H 87,30 8.III F 83,10 ZESTAWIENIE FREKWENCJI.
Gdańsk, Instytut Kultury Miejskiej 6 kwietnia 2016 r.
1. 2 Projekt pilotażowy powstał z chęci efektywnej promocji pozytywnych zachowań w sporcie i życiu w ramach idei „fair play” oraz kształtowania postaw.
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Przedszkolu nr 6 im
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Prezentacja dla Studentów I roku Psychologii.
Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu dla studiów licencjackich.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Kremera w Bobrówku
dla studentów I roku studiów dziennych I stopnia
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
Punkt Informacyjno – Konsultacyjny dla studentów niepełnosprawnych
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
dla studentów I roku studiów dziennych I stopnia
Jaka współpraca jest możliwa? Kilka uwag studenta o pracy dziekanatu
Zapis prezentacji:

„OWOCNE” STUDIOWANIE NA FREDRY 10 Projekt na Wydziałowy Budżet Dydaktyczny Karolina Nowakowska

GRUPA DOCELOWA: Studenci, Wykładowcy, Administracja wydziału – …słowem, cała społeczność WFPiK. Projekt jest bardzo demokratyczny.

OPIS I CEL: Projekt polega na regularnej (2 razy w tygodniu) dostawie owoców dla studentów i pracowników WFPiK. Ma za zadanie wzmocnić pozytywne skojarzenia związane ze studiowaniem i pracą na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej. Jest formą wsparcia studentów i pracowników w skutecznej i efektywnej realizacji procesu dydaktycznego poprzez promocję zdrowia i higienicznego trybu życia, który przekłada się na efektywność nauki i pracy umysłowej. Przyczyni się do integracji studentów i pracowników Wydziału, którzy zwykle poruszają się wyłącznie w obrębie własnych jednostek. Będzie elementem strategii promocji wewnętrznej i budowania poczucia wspólnoty.

ZAŁOŻENIA: promocja zdrowia i efektywności intelektualnej poprzez bezpośrednią akcję dietetyczną, budowanie poczucia opieki i wsparcia wśród studentów i pracowników Wydziału, budowanie poczucia wspólnoty, zatrzymanie pozyskanych studentów, podniesienie frekwencji na zajęciach (zdrowi i odporni nie chorują), integracja studentów i pracowników wydziału, podniesienie poziomu optymizmu i statystyk uśmiechu na korytarzach Coll. Maius.

REALIZACJA: Projekt został pomyślany jako pilotażowa akcja semestralna – semestr zimowy 2018/2019. Dostawy owoców twardych - najtrwalszych i najbardziej dostępnych (jabłka, gruszki, banany lub same jabłka) dwa razy w tygodniu np. w poniedziałki i środy do Coll. Maius w estetycznych drewnianych skrzynkach. Dystrybucja z poziomu holu przy Bibliotece Wydziałowej jako miejsca spotkań wszystkich pracowników wydziału. Wydarzeniu towarzyszyłaby kampania reklamowa - plakaty z hasłami promocji zdrowia i wydziału: „W zdrowym ciele, zdrowy student”, „Owocnego studiowania na Fredry 10!”, „Witaminy W, F, P i K dla każdego!”. Hasła te dobrze by się komponowały z kolorowym logiem Fredy 10 i grafikami owoców oraz piramidy żywieniowej, którą można by zabawnie zmodyfikować w Piramidę Zdrowego Studiowania na WFPiK, włączając w poszczególne pola hasła: regularne wizyty w BW, grafik lektur obowiązkowych, terminowe zdawanie egzaminów, udział w zajęciach WF, itp.

ZAPRASZAM DO GŁOSOWANIA NA PROJEKT „OWOCNE” STUDIOWANIE NA FREDRY 10 Karolina Nowakowska