INSTRUKCJA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
INSTRUKCJA. 1. Analizujemy wstępnie literaturę na temat rozwoju dziecka w analizowanym okresie i na temat problemów z jakimi borykają się osoby w tym.
Advertisements

INSTRUKCJA. 1. Wybieramy temat lekcji. Dobieramy się w grupy. Temat powinien być dobrany tak, aby możliwe było autentyczne zaangażowanie w jego realizację.
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
18 kwietnia 2016 (poniedziałek) Część humanistyczna 19 kwietnia 2016 (wtorek) Część matematyczno – przyrodnicza 20 kwietnia 2016 (środa) Język obcy nowożytny.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
Propozycja programowa „Mam szczerą wolę…” Ruch harcerski musi się rozwijać i rosnąć nie tylko wszerz, przez pozyskiwanie nowych zwolenników, ale i w głąb.
– lekcja ze strongmanem.. Drugiego dnia trzeciego miesiąca bieżącego roku klasa 3e za sprawą prof. Mikołaja Komorowskiego miała do czynienia z nietypową.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Prezentację przygotował:
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt? konkurs 2016.
Przez długi czas ludzie porozumiewali się wyłącznie bezpośrednio-oko w oko, twarzą w twarz. Gdy nadeszła era listów, początkowo dostarczał je posłaniec,
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej.
System edukacji w Polsce
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Sześciolatek idzie do szkoły
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
„Magiczne drzewo” „Czerwone krzesło”
Projekt „Lekki tornister”
Witajcie w świecie książek…
Rola książki w życiu człowieka
Ucz i ucz się z TIK!.
Dz.U Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe
Psychologiczne Kompetencje Menedżera
Pociąg do sukcesu?. DZIAŁANIA DYREKTORA I NAUCZYCIELI ZSP W SUCHANIU, KTÓRE MIAŁY WPŁYW NA WZROST WYNIKÓW KSZTAŁCENIA.
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Informacja o maturze w 2018 roku
NIE CZYTASZ ? ŻAŁUJ ! Jeśli regularnie czytasz książki, prezentacji czytać nie musisz. Wiesz już wszystko, co tutaj napisano. JEŚLI NIE LUBISZ CZYTAĆ,
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Egzamin gimnazjalny w klasach III gimnazjum 19 kwietnia 2017
Wprowadzenie do laboratorium: Technologia informacyjna
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
KODEKS.
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE
CELE PROGRAMU Celem programu jest wzmocnienie zainteresowań i aktywności czytelniczej uczniów oraz zwiększenie potencjału i roli bibliotek, a także uatrakcyjnienie.
Nazwisko nauczyciela – klasa X
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Reforma Edukacji
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Próbny egzamin gimnazjalny 2017/2018
Egzamin ucznia klasy ósmej
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2017/2018
Egzamin ósmoklasisty 2019.
Dyplomant: Magisteriusz Inżynierski Promotor: Stanisław Flaga
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
PREZENTUJE: Wydział Edukacji Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Elbląg, 22 czerwca 2017 r.
Pobranie logo programu Microsoft Partner Network Instrukcja
- Konkurs dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Komunikacja Interpersonalna
Instrukcja.
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
SIEĆ WSPARCIA KOORDYNATORÓW POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Zapis prezentacji:

INSTRUKCJA

1. Dobieramy się w grupy. Wybieramy temat lekcji. Temat powinien być dobrany tak, aby możliwe było autentyczne zaangażowanie w jego realizację. Konsultujemy z prowadzącym zajęcia wybrany temat, uzyskujemy informację o kolejności i terminie przeprowadzenia lekcji.

2. Temat został wybrany, wiemy kto będzie z nami pracował nad realizacją zadania. Przystępujemy do analizy opublikowanych na stronie tekstów, które mają nas przygotować do dalszej pracy. Bez przestudiowania tekstów niemożliwe jest: a) przygotowanie dobrej lekcji, b) kompetentne komentowanie innych lekcji (wobec tego niemożliwe jest zaliczenie ćwiczeń).

3. Przystępujemy do przygotowania lekcji – zastanawiamy się dla kogo przygotujemy lekcję (która klasa, jaka szkoła – przypominamy sobie co wiemy, co czytaliśmy na temat tego okresu rozwojowego). Oczywiście zaczynamy od gromadzenia i analizowania literatury związanej z wybranym tematem.

4. Teraz: pomysł na lekcję! (omijamy schematyczne rozwiązania, zastanawiamy się jak zaktywizować uczniów, zastanawiamy się nad skutecznością, nad poruszeniem emocji, dostarczeniem wiedzy i zmianą zachowania, nad pomocą w realizacji zadań rozwojowych przed, którymi stoją uczniowie). Wykorzystujemy inspiracje, których dostarcza nam lektura książki J. Hettiego (inspiracje należy udokumentować w toku lekcji).

5. Przystępujemy do tworzenia scenariusza zajęć. Przykładowy wzór scenariusza został umieszczony na stronie, jednak zachęcam do wykorzystywania innych dobrych wzorów. Po opracowaniu scenariusza przesyłamy scenariusz pozostałym uczestnikom zajęć i prowadzącemu (stankow@up.krakow.pl). Scenariusz powinien być przesłany najpóźniej jeden dzień przed prezentacją lekcji (czyli nie w nocy!), aby pozostali studenci mogli się z nim zapoznać.

6. Na końcu scenariusza umieszczamy bibliografię - minimalnie trzy prace zwarte, albo artykuły, które posłużyły nam do merytorycznego przygotowania lekcji. Jeśli korzystamy ze stron internetowych, to konieczne jest podanie autorów zamieszczonych tam tekstów. Jeśli nie ma autorów, to wykorzystanie takich materiałów do przygotowania bibliografii nie jest uprawnione.

6. Jeśli do przeprowadzenia lekcji potrzebne będą jakieś pomoce, materiały papiernicze, to konieczna jest wcześniejsza informacja (rzutniki znajdują się w salach, głośniki do laptopa można wypożyczyć, sugeruję korzystanie z własnych laptopów).

7. Zachęcam do konsultowania lekcji na moich dyżurach – nie jest to jednak obowiązkowe. Przed przystąpieniem do przeprowadzenia lekcji konieczne jest przedstawienie uzasadnienia podjęcia danego tematu – uzasadnienie powinno trwać około 5 min. Lekcja trwa 40 minut. Przypominam: intencją przeprowadzenia lekcji jest uzyskanie skutku w postaci zmiany o charakterze wychowawczym (zmiana postawy) uczniów. Autorzy lekcji muszą posiadać świadomość jaka zmiana jest celem lekcji. Celem lekcji nie może być tylko i wyłącznie przekazanie informacji o danym problemie.