Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

NASZE KOCHANE DZIECIAKI...
Zarządzanie transakcyjne czy przywództwo transformacyjne?
Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Jak być własnym szefem?.
RAZEM DLA BEZPIECZEŃSTWA
Dojrzałość szkolna dziecka
Poprawienie relacji miedzy ludzkich – prezentacja .
A PROBLEM UZALEŻNIEŃ OD NARKOTYKÓW
Porady dla Twojego życia:
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
A OSIĄGNIĘCIA EDUKACYJNE MOJEGO DZIECKA
Możesz nie wierzyć, ale te rady są naprawdę znakomite!
Od maja 2002 r. do października 2003 r. trwała I edycja akcji "Szkoły z klasą". Wzięło w niej udział ponad 4,3 tys. szkół, z których 3118 zrealizowało.
Dary Ducha Świętego.
Czym jest Integracja?.
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
Regulamin Szkoły z klasą
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
MOTYWACJA - OSIĄGANIE SUKCESU W PRACY
 ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Debata pracowników szkoły
Idea oceniania kształtującego
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Skarbiec serdecznych życzeń.
Szkolny system wychowawczy
Wartości w życiu człowieka
Co może zrobić szkoła, a co powinni zrobić wcześniej rodzice ?
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Godność ucznia a postawa nauczyciela
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Bliżej siebie- dalej od narkotyków i dopalaczy
Samouczenie się (self-directed learning) w edukacji demokratycznej
8 zasad postępowania lidera
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
The Leader in Me.
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
Marzenie o edukacyjnej wspólnocie Dr Stanisław Kowal Kierownik Studium Kształcenia Nauczycieli Uniwersytetu Pedagogicznego 28 listopada 2015.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Formy pomocy dziecku krzywdzonemu. Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej w Warszawie oraz Fundacja „VENTI”
Edukacja normalizacyjna i zadaniowa w kontekście relacji „Szkoła – rynek pracy” Donata Andrzejczak Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli I Kształcenia.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń. Zadanie 9. TEMAT: „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia”
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
ROK 2016/2017. Motywowanie uczniów do uczenia się - kompleksowy program szkolenia RP Zajęcia PDE Kształcenie kompetencji kluczowych wdrożenie wniosków.
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECKA
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Czas wolny dziecka szanse i zagrożenia czyli co powinien robić rodzic aby dziecko nie nadużywało komputera Wieluń
RAZEM zmieniamy INTERNET na lepsze
Szkolny plan zachowania
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Jak organizować społeczne środowisko uczenia się dzieci w klasie I?
Czytanie wspiera rozwój dziecka
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Szachy są jak morze, w którym komar może się napić,
Rok szkolny 2018/2019 Rokiem Wartości Moralnych!
RAZEM DLA BEZPIECZEŃSTWA
Rok szkolny 2018/2019 Rokiem Wartości Moralnych!
ZAŁOŻENIA PROGRAMU.
II KONFERENCJA RAD RODZICÓW RODZICE W SZKOLE
Zapis prezentacji:

Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi Edukacja to relacja Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi

Tresura zwierząt zespół działań mających na celu przyzwyczajenie, wdrożenie, nauczenie wykonywania określonych czynności przez wielokrotne ich powtarzanie w jednakowych okolicznościach, wyrabianie (…) odruchów,(…) czasem prostych nawyków poprzez stosowanie systemu nagród i kar. źródło: Wikipedia

restauracją z bogatym menu, a nie barem, „Szkoła powinna być dla ucznia restauracją z bogatym menu, a nie barem, który serwuje tylko parówki z musztardą”. Bogusław Śliwerski

Bez relacji nie ma edukacji…

Co jest najważniejsze w szkole? dobre relacje oparte na szacunku, radość uczenia się, rozwijanie krytycznego myślenia.

Edukacja winna dawać radość

Wychowanie do wartości „Aby nie pogubić się w świecie nowych technologii potrzebne są, tak jak w świecie rzeczywistym, wartości moralne. To one określają jak postępujemy, do czego dążymy i w jaki sposób traktujemy innych, online i offline.” Irena Koźmińska, Cała Polska czyta dzieciom

„Gorzka czekolada i inne opowiadania o ważnych sprawach” „Szacunek jest podstawą wszystkich innych wartości moralnych: uczciwości, odpowiedzialności, solidarności, przyjaźni itp. (…) Szacunek powinniśmy okazywać nie tylko innym ludziom – bez względu na ich wiek, pochodzenie, wiedzę czy stan posiadania – ale także sobie. Jest on warunkiem i tworzywem dobrych relacji między ludźmi.”

Stephen Hawking „Przez miliony lat, ludzkość żyła tak jak zwierzęta. Wtedy stało się coś, co uwolniło siłę naszej wyobraźni. Nauczyliśmy się rozmawiać, nauczyliśmy się słuchać. Rozmowa umożliwiła przekazywanie pomysłów, dzięki czemu nauczyliśmy się wspólnie budować niemożliwe. Największe osiągnięcia ludzkości tworzone są w rozmowie, a jej największe niepowodzenia są skutkiem braku rozmowy. Nie musi tak być. Nasze największe marzenia mogą stać się rzeczywistością. Z technologią, którą dysponujemy możliwości są nieograniczone. Wszystko, co musimy zrobić, to upewnić się, że wciąż rozmawiamy.”

…”dzieci muszą czuć się bezpieczne i kochane, wymagają naszego czasu i uwagi bez żadnych wstępnych warunków; muszą znać granice; muszą mieć przestrzeń, gdzie mogą popełniać błędy i ponosić ryzyko, muszą spędzać więcej czasu na dworze, nie można ich stale porównywać z innymi i nieustannie oceniać ich postępów; muszą jeść zdrowo; muszą mierzyć wyżej niż posiadanie najnowszego markowego gadżetu; muszą mieć miejsce dla siebie.” Carl Honore

Dziękujemy za uwagę!