Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint Co to są wiadomości? Wiadomości programu SharePoint to gotowa usługa dystrybucji, która pobiera ważną zawartość dla odbiorców osobistych, zespołowych i organizacyjnych w środowiskach i aplikacjach programu SharePoint. Korzystając z nowoczesnych stron i składników Web Part, możesz przedstawiać opowieści o zaawansowanej, dynamicznej zawartości.
Zalety rozpowszechniania wiadomości Zaletą rozpowszechniania wiadomości jest ulepszona komunikacja i udostępnianie wiedzy w całej organizacji. Oto przykłady sposobów używania wiadomości w różnych działach Zalety rozpowszechniania wiadomości Umożliwianie ciągłego udostępniania wiedzy Ogłaszanie wskazówek i najlepszych rozwiązań Szybkie przekazywanie informacji do zastosowania w praktyce Udostępnianie raportów z podróży i o odwiedzinach klientów Informowanie o kampaniach Obserwowanie najnowszych zdarzeń Promowanie produktów wprowadzanych na rynek Obsługa klienta Marketing Udostępnianie aktualizacji stanu Publikowanie wyników projektu Wyróżnianie wydajności i oszczędności czasu Publikowanie wiadomości o zarobkach Udostępnianie analiz trendów ekonomicznych i wiadomości Ogłaszanie wytycznych dotyczących budżetu Operacje i zarządzanie projektami Finanse Informowanie o materiałach szkoleniowych Ogłaszanie najnowszych zestawów porad dla pracowników Udostępnianie informacji o awansach pracowników Udostępnianie metryk dotyczących usługi i niezawodności Uzyskiwanie zautomatyzowanych raportów z narzędzi do analizy Ogłaszanie wskazówek i najlepszych rozwiązań Kadry Inżynieria Udostępnianie informacji o zdobytych kluczowych klientach Rozpowszechnianie najnowszych wiadomości o firmie, produkcie i konkurencji Wyróżnianie najlepszych rozwiązań Udostępnianie szablonów i elementów zawartości do ponownego użycia Sprzedaż
Gdzie są rozpowszechniane wiadomości w programie SharePoint Wiadomości są wyświetlane w różnych środowiskach i aplikacjach programu SharePoint: Office 365 | SharePoint Office 365 | SharePoint Office 365 | SharePoint Witryna zespołu Witryna do komunikacji WZ WK Wiadomości z witryn + Nowy + Nowy Wiadomości + Dodaj zobacz wszystkie Wiadomości + Dodaj zobacz wszystkie Strona główna programu SharePoint Witryny zespołów Witryny do komunikacji Office 365 | SharePoint T Tytuł wiadomości Witryna centrum WK Wiadomości Wiadomości Zespoły Witryny centrum Microsoft Teams Aplikacja mobilna SharePoint
Jak tworzyć wpisy z wiadomościami Dodaj wpis ze strony głównej programu SharePoint Dodaj wpis w witrynie zespołu lub do komunikacji Office 365 | SharePoint Office 365 | SharePoint A Na górnym pasku po prostu kliknij pozycję + Nowy > Wpis z wiadomościami. + Utwórz wpis z wiadomościami Witryna zespołu Wiadomości z witryn WZ A + Nowy Wiadomości C + Dodaj B zobacz wszystkie B W obszarze nagłówka sekcji Wiadomości kliknij pozycję + Dodaj. C W sekcji wiadomości kliknij link Zobacz wszystkie > Utwórz wpis z wiadomościami. Kliknij pozycję Utwórz wpis z wiadomościami. Witryny zespołów Office 365 | SharePoint Office 365 | SharePoint + Utwórz wpis z wiadomościami Wybierz miejsce publikowania Witryna do komunikacji WK Wiadomości z witryn A + Nowy Wiadomości + Dodaj Wiadomości C + Dodaj B zobacz wszystkie Wybierz witrynę, w której chcesz opublikować artykuł z wiadomościami. Witryny do komunikacji Na urządzeniu przenośnym kliknij pozycję + Dodaj.
Dostosowywanie wpisów z wiadomościami Zacznij od dodania nazwy, która będzie służyć jako nagłówek. Możesz użyć paska narzędzi obrazu po lewej stronie, aby dodać lub zmienić obraz. C OPUBLIKUJ Po zakończeniu tworzenia strony kliknij pozycję Opublikuj u góry z prawej, a artykuł pojawi się w sekcji Wiadomości jako najnowszy. Aktualizacja dotycząca konferencji B Kliknij przycisk +, aby dodać składniki Web Part, takie jak tekst, obrazy, klipy wideo i inne. Tekst Obraz Przeglądarka plików Link Osadź Wyróżnione Zawartość
Używanie składnika Web Part Wiadomości na stronie Składnik Web Part Wiadomości można dodać do dowolnej strony. Po prostu wykonaj następujące czynności: Wiadomości Wiadomości Wiadomości A B C Kliknij ołówek edytowania po lewej stronie składnika Web Part Wiadomości. Zatrzymaj wskaźnik myszy powyżej lub poniżej istniejącego składnika Web Part, aby wyświetlić linię ze znakiem + w okręgu. Kliknij ją. W polu wyszukiwania składników Web Part wprowadź Wiadomości, aby szybko znaleźć i wybrać składnik Web Part Wiadomości. Układ Najważniejsza wiadomość Lista Obok siebie Wiadomości z centrum Dowiedz się więcej o składniku Web Part Wiadomości: https://aka.ms/sharepointnews D Wybierz układ, którego chcesz użyć.
Zmienianie źródła wiadomości Wpisy z wiadomościami są publikowane w bibliotece Strony witryny. Możesz wybrać witrynę, z której mają pochodzić wpisy z wiadomościami. Nowe źródło Wybierz witryny Wybierz źródło wiadomości Wyszukaj według tytułu lub wprowadź adres URL Ta witryna Witryny skojarzone z tym centrum Wszystkie witryny w centrum Często używane witryny Wybierz witryny Wiadomości A Kliknij ołówek edytowania po lewej stronie składnika Web Part Wiadomości. B Wybierz pozycję Ta witryna, Wszystkie witryny w centrum lub Wybierz witryny. C Po kliknięciu pozycji Wybierz witryny możesz wyszukać witrynę, którą chcesz dodać, lub wybrać jedną albo więcej witryn z obszarów Witryny skojarzone z tym centrum, Często używane witryny albo Ostatnio używane witryny. Pobierz własną kopię tej i innych infografik dotyczących programu SharePoint aka.ms/getspinfographics