RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

WYRÓŻNIAMY 7 RODZAJÓW TRYBÓW PRZETARGU: 1. Przetargi nieograniczone; 2
Wybrane Punkty wsparcia dla organizacji pozarządowych.
Prowadzący: Hubert Nowak
Nowoczesne narzędzia wykorzystywane w cyklu polityk publicznych
MS Access 2000 Normalizacja Paweł Górczyński 2005.
Hurtownie Danych Mariusz Dołęga.
1. Obowiązki beneficjenta wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu Wrocław, lipiec 2009.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
DOKUMENTACJA KOSZTORYSOWA
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Internetowa Platforma Przetargowa ww.aukcje-przetargi.pl
Przygotowanie ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2004r. nr 19 poz.177 z późn.zm)
Zadania Bazy danych.
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA FIRM REMONTOWYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Zmiany w serwisie e-drewno
AMDG Jarosław M. Dobrzyński
Search Engine Optimization
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka transakcji transgranicznych w UE.
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Zestaw usług przetargowych Wersja 2.0. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, uruchomiliśmy zestaw usług, wspomagających naszych klientów w organizacji.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
System e-zamówienia.
CabMan System dyspozytorski.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Wybrane zagadnienia relacyjnych baz danych
Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Berlinie
Wspieramy właścicieli nieruchomości na wynajem VI Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników, Łódź, listopada 2014 r.
Zadania – diagram klas.
Jak przygotować opis dobrej praktyki?. Opis dobrej praktyki W celu ułatwienia przygotowania prezentacji dobrej praktyki opracowany został formularz zgłoszeniowy.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, styczeń 2014 r.
Szkoła Przyjazna dla Sprawiedliwego Handlu Procedura uzyskania tytułu.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
DBFO - Targówek m. st. Warszawa
1 Hurtownie Danych – SAP BW Ćwiczenia prowadzone w ramach przedmiotu Hurtownie Danych Semestr letni 2005/2006 Marcin Gajewski Michał Wilbrandt.
USTAWA z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz ze zmianami)
1 Zamówienia udzielane w oparciu o zasadę konkurencyjności, ustawę Prawo zamówień publicznych, zasadę efektywnego zarządzania finansami – najczęstsze błędy.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Katowice
Temat: Tworzenie bazy danych
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Usługa CBB (Centralna Baza Beneficjentów)
Zespół trenerów FAOW – Janina Jaszczur, Inga Kawałek, Ryszard Kamiński, Ryszard Zarudzki Zamówienia publiczne w PPLeader+
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Najlepszy adres w stolicy
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Global Ordering System - GOS
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Monitoring Informacji Tematycznej
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Inwestycje Dotacje Szkolenie –
MARKETING INTERNETOWY
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie – część dot. Raportów MIT
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
Serwis przetargów, inwestycji i rozstrzygniętych przetargów, dedykowany KLIENTOM, którzy podejmując decyzje biznesowe cenią komfort,
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Program stażowy Kierunek ORLEN 2019
Zapis prezentacji:

RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ 25.08.2010

Rodzaje usług Raporty Bazy Raport łączony z bazą

Rodzaje informacji wykorzystywanych w raportach i bazach Raporty i bazy opracowywane są na podstawie: Ogłoszeń o przetargach, Ogłoszeń o wygranych przetargach; Informacji o inwestycjach planowanych i realizowanych; Informacji o dotacjach.

RAPORTY BAZY DOTYCZĄCE PRZETARGÓW DOTYCZĄCE WYNIKÓW PRZETARGÓW DOTYCZĄCE INWESTYCJI DOTYCZĄCE DOTACJI BAZY BAZA INWESTORÓW (ZLECENIODAWCÓW) BAZA ZWYCIĘZCÓW BAZA FIRM, KTÓRE OTRZYMAŁY DOTACJĘ Na podstawie przetargów i inwestycji Na podstawie wyników przetargów Na podstawie informacji o dotacjach

Raporty i bazy Przetargi

Raport przetargowy Na podstawie ogłoszeń o przetargach możemy przygotować: Raport przetargowy zawierający następujące standardowe informacje: Numer przetargu w bazie; Data ogłoszenia przetargu; Źródło przetargu; Numer przetargu w BZP lub Tedzie; Numer pozycji w BZP; Nazwa inwestora; Powiat inwestora; Województwo inwestora; Kod, miejscowość i ulica inwestora; Rodzaj przetargu; Termin składania ofert; Godzina składania ofert; Termin realizacji; Kontakt; Wadium; Branża; Przedmiot; Informacje szczegółowe; Kod CPV, Specyfikacja.

Raport przetargowy może być uzupełniony o dodatkowe informacje na temat przetargu, np.: Nazwa zamawianego leku, jego ilość, numer pakietu, w którym występuje; Nazwa zamawianego paliwa, jego ilość, numer pakietu, w którym występuje; Przydzielenie inwestora do określonej grupy według nazewnictwa/podziału dostarczonego przez Klienta (np. administracja publiczna, służba zdrowia, przedsiębiorstwa komunalne); Kryteria oceny ofert…

Raporty przetargowe przygotowywane są na podstawie dokumentacji przetargowej, czyli Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz załączników do niej. Tak jest w przypadku raportów z branży medycznej, komputerowej. Każdy raport przetargowy dzienny, tygodniowy, niezależnie od jego tematyki, uzupełniany jest o link do dokumentacji przetargowej dla każdego przetargu występującego w danym raporcie.

Częstotliwość raportów Raport codzienny Raport tygodniowy Raport dwutygodniowy Raport miesięczny Raport kwartalny, półroczny…

Raport przetargowy na bazie archiwum Istnieje możliwość przygotowania raportu przetargowego na podstawie wybranego okresu czasu, np. roku, dwóch lat dotyczącego określonej tematyki.

Raporty przygotowywane są w plikach csv oraz xls Raporty przygotowywane są w plikach csv oraz xls. Mogą ulegać modyfikacji w zależności od potrzeb Klienta. Mogą zostać uzupełnione o wykresy, dodatkowe tabele podsumowujące, część opisową.

Przykłady raportów Grundfos – wod-kan, ciepłownictwo i gaz, codzienny; Targetix – komputery, informatyka, codzienny; PWC – głównie ekonomia, projektowanie, nieruchomości, codzienny; Polski Koncern Naftowy Orlen – surowce, paliwa, oleje, codzienny; Egis – medyczna, codzienny; AstraZeneca – medyczna, codzienny; Baxter – medyczna, codzienny; Bank Ochrony Środowiska – finanse – bankowość, codzienny.

Baza inwestorów Baza inwestorów przygotowywana jest na podstawie danych dotyczących nazwy ogłaszającego przetarg oraz jego danych teleadresowych. Istnieje wiele możliwości wybrania grupy inwestorów: Województwo inwestora Województwo realizacji Rodzaj inwestora (np. gminy, szpitale) Tematyka ogłaszanych przetargów Branża Wadium

Raporty i bazy Wyniki przetargów

Raport na podstawie informacji o wynikach przetargów Raport przygotowywany jest na podstawie wyników przetargów wprowadzonych do serwisu Pressinfo. Ogłoszenia o wynikach pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz TED-u (TED (Tenders Electronic Daily) jest internetową wersją „Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej” poświęconą europejskim zamówieniom publicznym).

Standardowy raport zawiera następujące informacje: Numer wyniku przetargu w serwisie Pressinfo; Data publikacji wyniku; Źródło wyniku; Numer wyniku w BZP lub Tedzie; Numer pozycji w BZP lub Tedzie; Nazwa organizatora; Miejscowość organizatora; Kod, miejscowość i ulica organizatora; Powiat organizatora; Województwo organizatora;Telefon organizatora; Fax organizatora; E-mail organizatora; Strona www organizatora; Wartość wygranego przetargu; Branża; Nazwa zwycięzcy; Miejscowość zwycięzcy; Kod, miejscowość i ulica zwycięzcy; Powiat zwycięzcy; województwo zwycięzcy; Telefon zwycięzcy; Fax zwycięzcy; E-mail zwycięzcy; Strona www zwycięzcy; Przedmiot przetargu; Informacje szczegółowe; Kod CPV; Numer przetargu, którego dotyczy wynik.

Raport dotyczący wyników przetargów może być uzupełniany o dodatkowe informacje: Rodzaj organizatora; Przedział wartości wygranego przetargu; Miejscowość realizacji usługi lub dostawy; Ilość ofert złożonych w danym przetargu; Najniższa cena, najwyższa cena.

Częstotliwość Raport tygodniowy Raport dwutygodniowy Raport miesięczny Raport kwartalny, półroczny…

Raport dotyczący iwp na bazie archiwum Istnieje możliwość przygotowywania raportu z informacji archiwalnych za wybrany okres dotyczący ustalonej tematyki.

Raporty przygotowywane są w plikach csv oraz xls Raporty przygotowywane są w plikach csv oraz xls. Mogą ulegać modyfikacji w zależności od potrzeb Klienta. Mogą zostać uzupełnione o wykresy, dodatkowe tabele podsumowujące, część opisową.

Baza zwycięzców Baza zwycięzców przygotowywana jest na podstawie informacji o wygranych przetargach. Bazę można wykorzystać do dalszych działań marketingowych, np. e-mailingu, direct mailingu, badań CATI, itd., czyli usług oferowanych w ramach produktu INFO.

Dwojakie podejście do raportów i baz przygotowywanych na podstawie iwp Klient Zainteresowany jest analizą konkurencji Poszukuje odbiorców swoich usług i towarów Raport będzie dotyczył tych samych branż, tej samej tematyki, w której działa Klient Raport będzie dotyczył branż, tematyki, w której może oczekiwać rynku zbytu dla swoich usług i towarów.

Województwo inwestora czy województwo zwycięzcy? Bardzo ważnym pytaniem, jakie należy skierować do Klienta w przypadku rozmowy o raporcie jest to, czy interesują go wyniki przetargów ze względu na województwo ich ogłoszenia czy ze względu na województwo, z którego pochodzi zwycięzca. Klient może chcieć przeanalizować konkurencję tylko ze swojego rejonu lub wszystkie firmy, które wygrały przetargi ogłaszane w danym województwie.

Przykłady raportów iwp Orlen Asfalt – drogownictwo, raport miesięczny; Takbud – budowlana - obiekty, raport miesięczny; Cemex – drogownictwo, budowlana – obiekty, raport tygodniowy; Abbott – medyczna, raport miesięczny; Aco Elementy – budowlana – obiekty, drogownictwo, materiały budowlane, wod-kan, projektowanie, raport tygodniowy.

Baza zwycięzców Baza zwycięzców przygotowywana jest na podstawie informacji o wynikach przetargów. Zawiera wykaz nazw firm oraz ich danych teleadresowych. Istnieje możliwość jej uzupełnienia o zsumowaną wartość wygranych przetargów w wybranym okresie czasu.

Raporty i bazy Inwestycje i Dotacje

Raporty dotyczące inwestycji i dotacji Raporty dotyczące inwestycji i dotacji przygotowywane są na podstawie informacji o inwestycjach planowanych i realizowanych oraz informacji o dotacjach zgromadzonych w serwisie Pressinfo.

Raporty zawierają następujące dane (o ile były możliwe do ustalenia na podstawie treści informacji): Numer informacji w bazie TAI; Źródło, Data informacji w źródle; Nazwa inwestora; Miejscowość inwestora; Adres inwestora; Przedstawiciele inwestora; Miejscowość realizacji; Adres realizacji; Termin rozpoczęcia prac; Termin zakończenia prac; Planowany czas trwania inwestycji; Województwo realizacji; Województwo inwestora; Branże; Typy obiektów; Typ inwestycji; Przedmiot inwestycji; Informacje szczegółowe; Inwestor osoba; Inwestor telefon, Inwestor e-mail; Inwestor www; Wartość.

Dlaczego cena nie powinna być niska? Utrzymanie archiwum, bieżącej bazy informacji; Dbanie o aktualność danych teleadresowych; Przygotowanie raportu w tabeli – uporządkowanie, ujednolicenie danych – ulic, numerów telefonów, faksów. W przypadku bazy ujednolicenie nazw firm, adresów, telefonów w celu wykonania deduplikacji; Weryfikacja rekordów zgodnie z podaną tematyką; Klienci otrzymują cenne informacje w bardzo przystępnej formie pozwalające np. na analizę rynku, wykorzystanie ich przez działy handlowe.

Promujemy raporty i bazy z następujących branż: Budowlana – obiekty; Budowlana – usługi budowlane i wykończeniowe; Drogownictwo; Komputery, informatyka; Medyczna; Projektowanie; Wodno-kanalizacyjna.