Zgłoszenie do konkursu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zgłoszenie propozycji wystąpienia na XIV Kongres ie Badaczy Rynku i Opinii Tytuł wystąpienia: Obszar tematyczny: Format wystąpienia:
Advertisements

SKUTECZNOŚĆ i EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMU
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Hotel Courtyard – Warszawa
Zarządzanie projektami – pojęcia
Plan działania Wrocław, PLAN DZIAŁANIA – STATUS DOKUMENTU W SYTEMIE REALIZACJI DOPRECYZOWANIE ZAPISÓW PO KL SzOP PD -
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Zgłoszenie na XI Kongres Badaczy Rynku i Opinii Tytuł wystąpienia: Blok: 1.Imię autora: 2.Nazwisko autora: 3.Nazwa i adres instytucji, z którą jest związany.
Seminarium dyplomowe dr inż. Ewa Więcek-Janka
1. Kryteria wyboru operacji finansowanych w ramach RPO WD – kryteria oceny merytorycznej Priorytet V Energetyka Działanie 5.4 Zwiększanie efektywności.
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Temat wystąpienia Optymalizacja Zarządzania Strukturą Oddziałową w Organizacjach Jolanta Cabaj.
WNIOSKÓW DOFINANSOWYWANYCH
PRACA SOCJALNA W ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
PPPRCHITM Zintegrowany System Zarządzxania
1 Propozycja wystąpienia na konferencję Cyberresearch Tytuł wystąpienia: 1.Imię autora 2.Nazwisko autora 3.Nazwa i adres instytucji, z którą jest związany.
Metodyki zarządzania projektami
Innowacje pedagogiczne
System „Ewidencji Projektów”
Zasady wyboru i wytyczne do opisu dobrych praktyk Dr inż. Janusz Adamczyk.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Title Slide 1 It starts with you
Co to jest dobra praktyka w zakresie zarządzania środowiskowego?
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
ZGŁOSZENIE DO KONKURSU. Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy 2014 Konkurs „Placówka Medyczna – Partner OPZG” DANE PLACÓWKI: Nazwa: Imię i nazwisko osoby.
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
Efektywność systemu Jacek Węglarczyk
System ocen pracowników
Sektorowe Rady ds. Kompetencji Ocena Strategiczna Warszawa, 1 grudnia 2015 roku.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Zarządzanie wdrożeniem oprogramowania w organizacji w oparciu o metodykę ITIL Michał Majewski s4440 Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Tomasza.
WDROŻENIE ZARZĄDZANIA PROJEKTOWEGO W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Maciej Madziński Dyrektor Operacyjny Maciej Zadworny Oskar Kurlanc Mariusz Łopaciński.
Tytuł pracy - rodzaj pracy Imię i Nazwisko dyplomanta promotor - ……
„Event – skuteczne narzędzie HR” Agnieszka Zyśk-Pożoga CSR & Events Manager Provident Polska S.A.
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
1 System wsparcia merytorycznego Partnerstw na rzecz Rozwoju w programie Equal szkolenie Equal Jachranka, stycznia 2005 r. © Bartosz Grucza, Beata.
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
Faza 1: Faza zaprojektowania systemu monitoringu projektu: 1. Inwentaryzacja obietnic złożonych sponsorowi we wniosku - przegląd założeń projektu, opracowanie.
PRZEWODNIK. ODZNAKA JAKOŚCI ETWINNING Odznaka Jakości jest przyznawana najciekawszym, kreatywnym i innowacyjnym projektom eTwinning i wskazuje osiągnięcie.
Tytuł projektu: Nazwa firmy: Konkurs “Smart & Innovative Digital Marketing Project Poland 2016”
Ideas Loading Program grantowy
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Prezentacja agencji – nazwa agencji
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
Ogólne zasady prezentacji
Załączniki do wniosku o płatność
„Metodologia Zarządzania Cyklem Projektu (PCM) — klucz do sukcesu
FIRMA ……………………………..…..
Zgłoszenie do konkursu
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Ogólne zasady prezentacji
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Zgłoszenie do konkursu
Tytuł projektu Dane kontaktowe zgłaszającego Proszę wstawić zdjęcie
Zapis prezentacji:

Zgłoszenie do konkursu Doskonała komunikacja z klientami

Zasady zgłaszania prac do konkursu Zgłaszający musi spełnić wszystkie wymagania dot. zgłoszenia prac do Konkursu zgodnie z punktem 4 Regulaminu. W przypadku projektu, w który zaangażowany jest klient lub partner Zgłaszającego konieczna jest akceptacja zgłoszenia przez klienta/partnera. Opis projektu musi być zwięzły i zgodny z szablonem prezentacji. W zgłoszeniu musi być wskazana osoba odpowiedzialna za projekt, która w przypadku zakwalifikowania projektu do III etapu konkursu przeprowadzi prezentację projektu przed Jury.

Opis kategorii i kryteria oceny Kategoria: Doskonała komunikacja z klientami projekty z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami (marketingowej lub obsługowej; b2c lub b2b), przy realizacji których jako główny kanał komunikacji używany jest telefon lub inny kanał zdalnej komunikacji (np. e-mail, chat, wideorozmowa, itp.). Kryteria oceny Skala i zakres projektu (np. ilość interakcji, zakres wykorzystywanych kanałów komunikacji) Innowacyjność zastosowanych rozwiązań (np. rozwiązań technologicznych, przebiegu procesów, narzędzi kontroli) Zastosowane najlepsze praktyki zarządzania cc oraz standardy komunikacji i obsługi klientów KPI i rezultaty operacyjne projektu (efektywność, skuteczność, jakość, w tym informacje zwrotne od klientów) Wyniki finansowe i biznesowe projektu (np. rentowność, wskaźniki przychodowe, ROI)

Identyfikacja projektu Kategoria: Doskonała komunikacja z klientami Tytuł projektu: Nazwa projektu Zgłaszający: Nazwa lub brand firmy Klient (jeśli dot.): Nazwa lub brand firmy Manager: Imię nazwisko, stanowisko

Kontekst, założenia projektu Opis założeń projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat założeń wstępnych projektu, w tym np. opis sytuacji wejściowej, uzasadnienie decyzji o realizacji i formie realizacji projektu.

Termin realizacji i cele projektu Czas trwania projektu: Zgłoszony projekt musiał być realizowany w okresie od 15.03.2017 roku do 28.02.2018 roku. W przypadkach, gdy Projekt cc był realizowany również poza okresem wskazanym w punkcie 4.1. Regulaminu minimum 50% czasu jego trwania musiało być realizowane w tym okresie lub projekt był realizowany przez cały ten okres. Cele projektu:

Realizacja projektu Opis realizacji projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Istotne informacje na temat sposobu, w jaki projekt został zrealizowany, np. zastosowane narzędzia, etapy realizacji, napotkane trudności i sposoby ich pokonania, elementy innowacyjne.

Zarządzanie projektem Opis sposobu zarządzania projektem: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat sposobu zarządzania projektem, w szczególności w zakresie zarządzania zakresem projektu, jego budżetem i harmonogramem oraz głównymi interesariuszami (w tym zespołem projektowym).

Efekty projektu Opis uzyskanych efektów projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat efektów uzyskanych w wyniku realizacji projektu, preferowane wyniki w formie liczbowej (KPI) w porównaniu do przyjętych założeń. W szczególności, jeśli istnieją, dane nt. informacji zwrotnych od klientów.

Efekty projektu Obrona projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Uzasadnienie, dlaczego uważa się, że cel został osiągnięty, lub jeśli nie, to dlaczego ocenia się, że projekt zakończył się sukcesem.

Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe zgłoszenia: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Inne informacje istotne z punktu widzenia oceny zgłoszenia, które chce przedstawić Zgłaszający.