Zgłoszenie do konkursu Doskonała komunikacja z klientami
Zasady zgłaszania prac do konkursu Zgłaszający musi spełnić wszystkie wymagania dot. zgłoszenia prac do Konkursu zgodnie z punktem 4 Regulaminu. W przypadku projektu, w który zaangażowany jest klient lub partner Zgłaszającego konieczna jest akceptacja zgłoszenia przez klienta/partnera. Opis projektu musi być zwięzły i zgodny z szablonem prezentacji. W zgłoszeniu musi być wskazana osoba odpowiedzialna za projekt, która w przypadku zakwalifikowania projektu do III etapu konkursu przeprowadzi prezentację projektu przed Jury.
Opis kategorii i kryteria oceny Kategoria: Doskonała komunikacja z klientami projekty z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami (marketingowej lub obsługowej; b2c lub b2b), przy realizacji których jako główny kanał komunikacji używany jest telefon lub inny kanał zdalnej komunikacji (np. e-mail, chat, wideorozmowa, itp.). Kryteria oceny Skala i zakres projektu (np. ilość interakcji, zakres wykorzystywanych kanałów komunikacji) Innowacyjność zastosowanych rozwiązań (np. rozwiązań technologicznych, przebiegu procesów, narzędzi kontroli) Zastosowane najlepsze praktyki zarządzania cc oraz standardy komunikacji i obsługi klientów KPI i rezultaty operacyjne projektu (efektywność, skuteczność, jakość, w tym informacje zwrotne od klientów) Wyniki finansowe i biznesowe projektu (np. rentowność, wskaźniki przychodowe, ROI)
Identyfikacja projektu Kategoria: Doskonała komunikacja z klientami Tytuł projektu: Nazwa projektu Zgłaszający: Nazwa lub brand firmy Klient (jeśli dot.): Nazwa lub brand firmy Manager: Imię nazwisko, stanowisko
Kontekst, założenia projektu Opis założeń projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat założeń wstępnych projektu, w tym np. opis sytuacji wejściowej, uzasadnienie decyzji o realizacji i formie realizacji projektu.
Termin realizacji i cele projektu Czas trwania projektu: Zgłoszony projekt musiał być realizowany w okresie od 15.03.2017 roku do 28.02.2018 roku. W przypadkach, gdy Projekt cc był realizowany również poza okresem wskazanym w punkcie 4.1. Regulaminu minimum 50% czasu jego trwania musiało być realizowane w tym okresie lub projekt był realizowany przez cały ten okres. Cele projektu:
Realizacja projektu Opis realizacji projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Istotne informacje na temat sposobu, w jaki projekt został zrealizowany, np. zastosowane narzędzia, etapy realizacji, napotkane trudności i sposoby ich pokonania, elementy innowacyjne.
Zarządzanie projektem Opis sposobu zarządzania projektem: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat sposobu zarządzania projektem, w szczególności w zakresie zarządzania zakresem projektu, jego budżetem i harmonogramem oraz głównymi interesariuszami (w tym zespołem projektowym).
Efekty projektu Opis uzyskanych efektów projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat efektów uzyskanych w wyniku realizacji projektu, preferowane wyniki w formie liczbowej (KPI) w porównaniu do przyjętych założeń. W szczególności, jeśli istnieją, dane nt. informacji zwrotnych od klientów.
Efekty projektu Obrona projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Uzasadnienie, dlaczego uważa się, że cel został osiągnięty, lub jeśli nie, to dlaczego ocenia się, że projekt zakończył się sukcesem.
Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe zgłoszenia: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Inne informacje istotne z punktu widzenia oceny zgłoszenia, które chce przedstawić Zgłaszający.