Sprawozdanie z działalności w roku akademickim 2014/2015

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SEKA S.A. profil działalności. SEKA S.A. SEKA S.A. to firma doradczo-szkoleniowa prowadząca działalność w zakresie: outsourcingu.
Advertisements

Wizja rozwoju Uczelni Prof. Wiesław Józef Piekarski SPÓJRZ W PRZYSZŁOŚĆ z Uniwersytetem Przyrodniczym w Lublinie.
Informacja o działalności Biura Analiz Instytucjonalnych i Raportowania oraz audycie informacji instytucjonalnej na UJ Maria Próchnicka.
Szkolenie z zasad dekretacji CO dla Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie.
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” PO RYBY Warszawa, 4 listopada 2015 r.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Rozpocznij studia doktoranckie na Wydziale Lekarskim Mgr Bartłomiej Jałocha Lek. Anna Krztoń-Królewiecka.
Co nam przyniosą proponowane zmiany w sposobie podziału dotacji z budżetu państwa dla uczelni publicznych? Projekt rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa.
Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Na Wydziale studiuje: 1740 studentów 112 doktorantów Kadra akademicka Wydziału: 133 nauczycieli 11 profesorów.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Dr inż. Barbara Niekraszewicz.
Stan wdrażania projektów systemowych w ramach PO KL w zakresie analiz zmian gospodarczych i realizacji Dolnośląskiej Strategii Innowacji Urząd.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2012/2013 Senat PG, r. Opracowała:
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SPOTKANIE Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI Z TERENU POWIATU GLIWICKIEGO KONKURS OFERT – POWIAT GLIWICKI.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Zewnętrzne źródła finansowania bibliotek uczelni publicznych w Polsce na przykładzie Biblioteki Głównej AWF w Warszawie Violetta Perzyńska, Biblioteka.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Program kształcenia na określonym kierunku, poziomie i profilu kształcenia zmiany wynikające z nowelizacji ustawy PoSzW Spotkanie dla rad programowych.
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
Dziekan WNEI Dr Mariola Szewczyk-Jarocka
Praktyka zawodowa Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
Wydział Nauk Ekonomicznych i informatyki (zajęcia w Płocku)
POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM.TADEUSZA KOŚCIUSZKI
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Wydział Lekarsko-Biotechnologiczny i Medycyny Laboratoryjnej
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
kapitałem intelektualnym w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
FUNDACJA NA RZECZ NAUKI POLSKIEJ
Powtarzanie roku studiów
NAUKA 2016.
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
Wydział Lekarsko-Biotechnologiczny i Medycyny Laboratoryjnej
Warszawa, 25/10/2017.
WYDZIAŁ INŻYNIERII ŚRODOWISKA I GEODEZJI
Ustawa 2.0- wyzwania dla doktorantów i młodych pracowników nauki
Propozycja docelowej struktury wydziałowej PG
Wydział Nauk o Środowisku
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Szkoły Doktorskie Instytutów Polskiej Akademii Nauk
STRATEGIA KONTYNUACJI I TWÓRCZEGO ROZWOJU
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
Dostosowanie programów studiów do nowych przepisów dotyczących kształcenia w szkolnictwie wyższym Szczecin 09 listopad 2018.
Rozwój współpracy pomiędzy sektorem badawczo-naukowym a biznesem na przykładzie Projektu: GUM
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Zmiany w awansie zawodowym od 1 września 2018r.
Spotkanie informacyjne projektu Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej UMK
Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii
System Zapewniania jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym
Dr inż. Magdalena Jabłońska
AGH: Sprawy pracownicze
Wykorzystanie środków na wspieranie doskonalenia zawodowego nauczycieli w Szkole Podstawowej w Dobczynie Szkoła Podstawowa w Dobczynie to mała wiejska.
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Spotkanie opiekuna roku ze studentami
Pełnosprawny Student V Kraków, 15 listopada 2011r.
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
odbudowa prestiżu kształcenia zawodowego
Aleksander Waszkielewicz Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
System kształcenia nauczycieli w Polsce
SPRAWOZDANIE z badań naukowych oraz współpracy z zagranicą w roku 2018
Państwowe Wyższe Szkoły Zawodowe a badania naukowe
NIE WSZCZYNA SIĘ POSTĘPOWAŃ AWANSOWYCH
Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji RP
Działalność naukowa w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych
Polityka publikowania osiągnięć naukowych
Zasady finansowe
Analiza Działalności Statutowej Wydziału Elektroniki i Informatyki w latach Analiza opracowana na podstawie corocznych kart informacyjnych dla.
Zapis prezentacji:

Sprawozdanie z działalności w roku akademickim 2014/2015 WYDZIAŁ INŻYNIERII LĄDOWEJ, ŚRODOWISKA I GEODEZJI POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA Aktualizacja Sprawozdanie z działalności w roku akademickim 2014/2015

Kształcenie Rodzaj studiów Stacjonarne Niestacjonarne Prowadzone kierunki studiów Rodzaj studiów Stacjonarne Niestacjonarne Budownictwo - I, II i III stopień Budownictwo - I, II stopień Inżynieria Środowiska - I, II i III stopnia Inżynieria Środowiska - I, II stopień Geodezja i Kartografia - I i II stopień Ochrona Środowiska - I stopień - Danka, Piotr

Liczba studentów Liczba studentów wg stanu na dzień 20.05.2015 r. Studia stacjonarne Kierunki: (liczba studentów OGÓŁEM) B, IŚ, GiK, OŚ 291; 76; 266; 20 Łącznie: 653 w tym studia II stopnia 274 Studia niestacjonarne Kierunki: (liczba studentów OGÓŁEM) B, IŚ, GiK 296; 148; 132 Łącznie: 576 w tym studia II stopnia 209 Danka, Piotr Łączna liczba studentów 1229 Studia III stopnia 11 Studia podyplomowe  35

Kadra Lp. Grupa pracowników 1 Profesorowie tytularni 12 2 Profesorowie nadzwyczajni (dr hab.) 21 3 Docenci 4 Adiunkci 30 5 Starsi wykładowcy (ze stopniem dr) 23 6 Starsi wykładowcy (mgr) 7 Pozostali nauczyciele akademiccy 26 8 Pracownicy techniczni i administracyjni 39 Razem 160 Joanna Liczba pracowników wg stanu na dzień 19.05.2015 r.

Budżet z działalności dydaktycznej Dotacja MNiSzW Opłaty za studia Rozliczenia między Jednostkami Niestacjonarne Powtarzanie przedmiotów Inni na rzecz WILŚiG na rzecz innych [zł] 14.960.586 2.152.992 396.269 219.201 193.087 JP

Uprawnienia Wydziału do nadawania stopni naukowych i tytułów: Zgodnie z ustawą o stopniach i tytułach naukowych oraz o stopniach naukowych i tytule w zakresie sztuki Wydział posiada: uprawnienie do nadawania stopnia naukowego doktora habilitowanego nauk technicznych w dyscyplinie budownictwo uprawnienie do nadawania stopnia naukowego doktora nauk technicznych w dyscyplinie budownictwo uprawnienie do nadawania stopnia naukowego doktora nauk technicznych w dyscyplinie inżynieria środowiska Złożono wniosek o przyznanie uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora nauk technicznych w dyscyplinie geodezja i kartografia

Działalność naukowo-badawcza Kategoria jednostki naukowej: W dniu 23 października 2013 roku, przyznano Wydziałowi Inżynierii Lądowej, Środowiska i Geodezji PK kategorię naukową B na okres do dnia przyznania kategorii naukowej na podstawie kolejnej kompleksowej oceny jakości działalności naukowej jednostek naukowych. JP

Działalność naukowo-badawcza Liczba i rodzaj zorganizowanych konferencji: XX Konferencja Naukowa pn.: „Gospodarka Odpadami Komunalnymi”, Niemcy (Kolonia), Francja (Paryż), 26÷31.05.2014 r. Liczba tematów badawczych realizowanych w ramach działalności statutowej: W zakresie utrzymania potencjału badawczego: w roku 2014 zrealizowano 25 tematów na kwotę 614.470,86 zł wg stanu na 31.05.2015 r. uruchomiono finansowanie 26 tematów na kwotę - 1.128.014,90 zł W zakresie prowadzonych badań naukowych lub prac rozwojowych oraz zadań z nimi związanych, służących rozwojowi młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich finansowanych w wewnętrznym trybie konkursowym: w roku 2014 zrealizowano finansowanie 10 tematów na kwotę 56.315,87 zł wg stanu na 31.05.2015 r. uruchomiono finansowanie 10 tematów na kwotę 39.424,58 zł JP

Działalność naukowo-badawcza Liczba tematów w umownej działalności badawczej: Od 01.01.2014 r. do 15.05.2015 r.: realizowano - 10 tematów badawczych, w trakcie realizacji - 4 tematy badawcze. Łączna wartość sprzedaży - 289.299,00 zł. Umowne prace badawcze prowadzili: prof. dr hab. inż. Tomasz Heese (6 tematów), prof. dr hab. Kazimierz Szymański (1 temat), dr inż. Jacek Domski (1 temat), dr inż. Janusz Kobaka (1 temat), dr Maciej Łuczak (1 temat). JP

Działalność naukowa i współpraca zagraniczna Liczba tematów badawczych realizowanych w ramach projektów badawczych: 1 temat badawczy ze środków NCN Liczba i rodzaj publikacji: Publikacje indeksowane na liście filadelfijskiej: 20,5 (497,5 pkt.) Publikacje w innym czasopiśmie recenzowanym: 42 (223 pkt.) Inne publikacje: w recenzowanych materiałach z konferencji: 4 (40 pkt.) oraz monografie naukowe: 35 (302 pkt.) Liczba partnerów zagranicznych: 7 partnerów zagranicznych z: Austrii, Islandii, Łotwy, Niemiec, Rosji, Ukrainy, Japonii. JP Austria, Islandia, Łotwa, Niemcy, Rosja, Ukraina, Japonia – z ostatniego Raportu

Rozwój kadry naukowej Uzyskane tytuły naukowe, stopnie doktora habilitowanego i doktora Rok 2014 2015* Tytuły naukowe 1 M. Rutkowska - Stopnie doktora habilitowanego 3 J. Katzer J. Jankowska-Sandberg I. Siebielska Stopnie doktora 5 S. Janta-Lipińska J. Kobaka P. Krystosik M. Pietrzak A. Staruch A. Kowalczyk Nadane tytuły naukowe, stopnie doktora habilitowanego i doktora osobom, które nie są pracownikami PK 2 P. Bogacz M. Ślączka JP * - stan na 01.06.2015 r.

Inżynieria Środowiska: Geodezja i Kartografia: Uzyskane akredytacje Budownictwo: raport samooceny dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej – 2009 rok raport samooceny dla Komisji Akredytacyjnej Uczelni Technicznych – do 2016r. Inżynieria Środowiska: raport samooceny dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej – 2009 rok raport samooceny dla Komisji Akredytacyjnej Uczelni Technicznych – do 2016r. Geodezja i Kartografia: raport samooceny dla Polskiej Komisji Akredytacyjnej – 2010 rok

Inne - Certyfikaty Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej w sprawie oceny instytucjonalnej na Wydziale Inżynierii Lądowej, Środowiska i Geodezji PK wydała ocenę pozytywną.

Inne - Baza naukowa WILŚiG Baza naukowa, którą dysponuje Wydział: Laboratoria Katedry Gospodarki Odpadami (334,43 m2), Laboratoria Katedry Technologii Wody i Ścieków (262,91 m2), Laboratoria Katedry Techniki Wodno-Mułowej i Utylizacji Odpadów (243,42 m2), Laboratorium Katedry Sieci i Instalacji Sanitarnych (188,3 m2), Laboratoria Katedry Biologii Środowiskowej (438,55 m2), Laboratorium Wytrzymałości Materiałów i Konstrukcji Budowlanych z 4 pracowniami i warsztatem mechanicznym (516,5 m2), Laboratorium Techniki Budowlanej z 5 pracowniami (417 m2), Laboratorium Katedry Geotechniki (201,1 m2), Laboratorium Geologii Inżynierskiej (74,5 m2), Laboratorium Badań Nieniszczących i Diagnostyki Konstrukcji (38 m2), Laboratorium Geodezji (164,24 m2), Laboratorium Informatyczne (116,93 m2), Laboratorium Fotogrametrii (159,6 m2), Laboratorium Geoinformatyki (80,96 m2). Łączna powierzchnia laboratoriów (14) i pracowni (5) - 3236,44 m2 JP

Inne - Doskonalenie procesu dydaktycznego Opracowano, wdrożono oraz upubliczniono na stornie Wydziału kompleksowy Wewnętrzny System Zapewnienia Jakości Kształcenia. Zakończono prace Rad Programowych na poszczególnych kierunkach, związane z dostosowaniem programów studiów do nowych regulacji prawnych wynikających z Rozporządzenia MNiSZW z 3 października 2014 r. Zorganizowano spotkanie pracowników Wydziału, które poprowadziła Pani Prorektor prof. nadzw. dr hab. Danuta Zawadzka, w sprawie „Organizacji procesu dydaktycznego w aspekcie nowelizacji ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym”. Zorganizowano szkolenia w zakresie obsługi i funkcjonowania systemów Archiwizacji Prac Dyplomowych (APD) oraz Ogólnopolskiego Repozytorium Prac Dyplomowych (ORPD) dla pracowników naukowo-dydaktycznych, jak również pracowników administracyjnych. Wdrożono systemy APD i ORPD. Opracowano nowe wzory formularzy oceny pracy dyplomowej dokonywanej przez promotora i recenzenta dla pracy inżynierskiej i magisterskiej w dostosowaniu do wymagań APD. Opracowano Wydziałowy regulamin praktyk studenckich. Danka, Piotr

Inne - Doskonalenie procesu dydaktycznego Zorganizowano spotkanie z pracownikami i studentami dotyczące analiz ankiet kursów zrealizowanych w semestrze zimowym oraz ankiet oceny kierunków. Przeprowadzono hospitacje zajęć dydaktycznych na studiach I i II stopnia oraz na studiach podyplomowych. Zorganizowano wyjazdy szkoleniowe dla studentów – targi branżowe, zakłady przemysłowe, realizowane budowy obiektów inżynierskich, konferencje naukowe. Zorganizowano konkursy na najlepsze prace dyplomowe, wykonane na Wydziale przy współudziale Zarządów Oddziałów PZiTB i PZiTS oraz innych organizacji technicznych. Opiniowano projekty Zarządzeń Rektora dotyczące, między innymi: zmian w programach studiów wynikających ze znowelizowanej Ustawy o Szkolnictwie Wyższym, wprowadzenia systemów Archiwizacji Prac Dyplomowych (APD) oraz Ogólnopolskiego Repozytorium Prac Dyplomowych (ORPD), Polityki Jakości Politechniki Koszalińskiej, przechowywania dokumentacji dydaktycznej. Danka, Piotr