Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Coaching i tutoring W stron ę nowoczesnej pracy dydaktycznej  W naszym gimnazjum realizowany jest projekt „Coaching i Tutoring – w stron ę nowoczesnej.
Advertisements

Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Zagraniczne warsztaty metodyczne dla nauczycieli języka francuskiego i hiszpańskiego. Prezentacja nauczycieli SAF, którzy uczestniczyli w szkoleniach.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W RYBNIKU HISTORIA NASZEJ SZKOŁY… Pod koniec 1905 roku zamysłowskie dzieci doczekały się wreszcie własnej szkoły podstawowej.
KLASA 1B Gimnazjum nr 54. NASZE ŚREDNIE W tym trymestrze paskowe średnie uzyskali: Dawid Papazjan Katarzyna Zrobek Alicja Seliga Jagoda Borek Leonard.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Język HTML Justyna Rychel. Język HTML jest obecnie szeroko wykorzystywany do tworzenia stron internetowych. Skrót pochodzi od angielskiego „HyperText.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H.CH. ANDERSENA w Radomiu.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
Krajowe Centrum Europass
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
Co to jest spacer edukacyjny?
ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 im
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 14 marca 2017
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
„Nasza szkoła dzisiaj”
Serce i dusza wolontariusza
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
ASYSTENTURA COMENIUSA
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
Informacja dla rodziców.
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Tydzień Hiszpański w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku 16 – 20 X 2017r.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Terra Community and Ethics for the future
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
„Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.” ~Jan Paweł II.
Przedszkole „Wróbelek Elemelek” w Czerniejewie
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
I Liceum Ogólnokształcące im. S. Wyspiańskiego w Szubnie
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Pachniała bzem Saska Kępa…
3D students – dialoGue, democracy,digital
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Staże europejskie drogą do sukcesu
Stulecie Niepodległości w Barwach Biało - Czerwonych
Podsumowanie działalności Samorządu Uczniowskiego
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Samorząd Uczniowski podczas PIKNIKU RODZINNEGO 2017
„Poprzez języki do wiedzy i umiejętności”
Plakat promujący projekt opracowała i wykonała Pani J. Michalczuk
Synergia Erasmus+ eTwinning. Synergia Erasmus+ eTwinning.
Zgłoszenie do konkursu
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Nauczyciel: mgr Celina Krzyżańska
ZOSIA LULECZKA Cokolwiek umysł może sobie wyobrazić, jest w stanie osiągnąć - napoleon hill.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
Przez półtora roku, bo tyle to było czasu, realizowaliśmy projekt MAGIC ENGLISH z całą naszą klasą.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Zapis prezentacji:

Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane w ramach grantu otrzymanego z Narodowej Agencji. Bierzemy udział w akcji: „Mobilność kadry edukacji szkolnej”, bo przecież wszyscy uczymy się przez całe życie…

A wszystko zaczęło się jesienią 2016 roku, gdy trzy anglistki postanowiły spróbować napisać projekt i wystartować w konkursie o grant w Rundzie 1 konkursu w 2017r. Koordynatorki projektu: Iwona Stępińska, Magdalena Krępa-Tatarata oraz Edyta Miller, przez szereg weekendów, przerwę świąteczną i ferie przygotowywały 34 strony wniosku, w którym opisywały naszą szkołę, przedstawiały jej potrzeby i planowały kursy metodyczne dla poszczególnych nauczycieli.

Tytuł naszego projektu to: „Podnoszenie kompetencji językowo – metodycznych sposobem na podniesienie jakości pracy szkoły integracyjnej”

„projekt nie ma słabych stron”. Grono pedagogiczne trzymało kciuki za powodzenie naszego projektu w konkursie. I udało się! W Polsce złożono 615 wniosków, z czego zatwierdzono tylko 172, w tym NASZ, który uzyskał 100/100 możliwych punktów, a w szczegółowej ocenie merytorycznej wniosku, którą otrzymałyśmy od Agencji Narodowej widniało: „projekt nie ma słabych stron”.

Mobilności odbywają się w dwóch krajach: w Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Wszyscy zaangażowani w projekt nauczyciele przygotowują się do wyjazdów – wielu odświeża umiejętność komunikowania się w języku angielskim.

W mobilnościach sfinansowanych z przyznanego grantu bierze udział 21 nauczycieli z naszej szkoły.

Śledźcie stronę internetową i profil naszej szkoły na Facebook’u, bo tam nauczyciele po wyjeździe będą dzielić się swoimi wspomnieniami i zdjęciami z pobytu na zagranicznym kursie. A wszystko to już się dzieje i będzie działo się w ciągu najbliższych dwóch lat.

DZIĘKUJEMY