MARKETING BEZPOŚREDNI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Hotel Courtyard – Warszawa
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Katedra Marketingu Usług
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Zarządzanie projektami
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Prezentacja Agencji.
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Interactive Marketing Partner marketing
czego się spodziewasz”.
Kontakt: Adam Jarus tel
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Szkolenia, Coaching, PR.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Kryteria wyboru systemów:
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
PARENTIS działa na rynku od 2001 roku. Dział Informatyki może poszczycić się wieloma wdrożeniami oraz specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dla firm.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Planowanie przepływów materiałów
INFORMACJA MARKETINGOWA
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Ocena efektów wsparcia MŚP w ramach
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Analiza kluczowych czynników sukcesu
KONTROLA ZARZĄDCZA - 1 Kontrolę zarządczą stanowi ogół
call center to nie tylko infolinia
TECHNIK HANDLOWIEC.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
1 Wykład 4. Selekcja i dystrybucja informacji Wykładowca: Prof. Anatoly Sachenko Procesy informacyjne w zarządzaniu.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Outsourcing problematycznych etapów wytwarzania jako narzędzie optymalizacji produkcji Anna Zawadzka Business Development Manager Rzeszów, 4. Listopada.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Zintegrowane systemy informatyczne
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Prezentacja firmy.
MARKETING INTERNETOWY
SYSTEMY ERP Piotr Stępniewski.
Plan Prezentacji O nas – Poznaj evoSOLUTIONS Przykładowe oferty pracy
SLEEP’ki II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
Plan Prezentacji O nas – Poznaj evoSOLUTIONS Przykładowe oferty pracy
Zapis prezentacji:

MARKETING BEZPOŚREDNI OFERTA TAI Sp. z o.o.

MARKETING BEZPOŚREDNI OFERUJEMY PEŁEN ZAKRES USŁUG MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO: - BIZNESOWE BAZY DANYCH - TELEMARKETING - E-MAILING - DIRECT MAILING - BADANIA CATI

MARKETING BEZPOŚREDNI DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę działań marketingowych firm właściwe określenie grupy celowej stanowi bardzo ważny element. Podstawowym narzędziem służącym dotarciu do tych grup jest baza danych. W oparciu o nią podejmuje się wszelkie działania związane z marketingiem bezpośrednim, takie jak: - poczta kierunkowa - telemarketing - e-mailing - badania ankieterskie Wybór odpowiedniej bazy danych gwarantuje większą skuteczność w osiągnięciu planowanych celów. Do zamierzonej grupy docelowej można dotrzeć tylko dzięki ukierunkowanemu podejściu, a my chętnie podpowiemy, jak to zrobić.

MARKETING BEZPOŚREDNI ZAKUP BAZY DANYCH W TAI TO STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ Na zamówienie naszych Klientów budujemy odpowiednie biznesowe bazy danych w oparciu o różnego rodzaju działania ankieterskie, planujemy i przeprowadzamy całą akcję marketingową, co pozwala na: - zbadanie potencjału nabywczego produktów i usług, - zdobycie nowych rynków zbytu, - zaprezentowanie i utrwalenie pozytywnego wizerunku Firmy szerokiemu gronu - odbiorców, - zaznajomienie Klientów z nowym produktem lub usługą, - zapoznanie z zakresem potrzeb Odbiorców i pomiar stopnia ich satysfakcji.

MARKETING BEZPOŚREDNI W tworzeniu i zarządzaniu biznesowymi bazami danych mamy bogate, 20-letnie doświadczenie. Kilkudziesięcioosobowy zespół informatyków i operatorów dba o ich rozbudowę i aktualność. W każdym z naszych oddziałów gromadzimy informacje w oparciu o działalność telemarketerów (telefoniczna aktualizacja danych) i przedstawicieli firmy pracujących w terenie (pozyskiwanie nowych wpisów). W naszej pracy korzystamy z najnowszych technologii informatycznych, bazami zarządzamy za pomocą specjalistycznego oprogramowania stworzonego wyłącznie na potrzeby naszej Agencji.

MARKETING BEZPOŚREDNI Posiadamy w swojej ofercie bazy danych do wielokrotnego wykorzystania  ze zróżnicowaniem na bazy dynamiczne i statyczne: Bazy dynamiczne to bazy szczegółowe, zawierające - poza danymi podstawowymi - szereg dodatkowych informacji. Ilość danych związana jest z indywidualnymi potrzebami Klientów. Ich potrzeby są najważniejszym kryterium ich powstawania. Bazy te tworzymy na podstawie baz statycznych poprzez pozyskiwanie i uzupełnianie danych metodą wywiadów telefonicznych. Dzięki temu gwarantujemy 99% ich aktualność. Bazy dynamiczne przeznaczone są przede wszystkim na potrzeby działów marketingu czy sprzedaży, akcji direct mailingowych i telemarketingowych kierowanych bezpośrednio do konkretnych osób w firmie.  Działania marketingowe prowadzone w oparciu o bazy dynamiczne charakteryzują się największą skutecznością.

MARKETING BEZPOŚREDNI Bazy statyczne to tworzone przez nas od wielu lat bazy  zawierające podstawowe dane podmiotów gospodarczych z terenu całej Polski. Ich aktualność oceniamy na 70- 85% w zależności od kryterium wyszukiwania. To ok. 250 tysięcy danych teleadresowych małych, średnich i dużych firm oraz instytucji na terenie całego kraju. Rekordy zawierają  następujące informacje:  - nazwa firmy - adres, telefon, fax - branża - krótka charakterystyka W bazie przy dużej części rekordów znajdują się też dodatkowe dane takie, jak nazwiska kadry kierowniczej,  adresy e-mail, wielkość zatrudnienia. Bazy statyczne szczególnie polecamy Klientom, którym zależy na natychmiastowej informacji niezbędnej do działania. Jest to doskonałe źródło informacji  przy prowadzeniu działań telemarketingowych, e-mailingowych i mailingowych, szczególnie, jeśli wartość przesyłki jest względnie niska.

MARKETING BEZPOŚREDNI Bazy dostarczamy: w formie elektronicznej - dyskietka - płyta CD w formacie .xls, csv, .mdb lub innym - e-mail w formie spersonalizowanego nadruku - na kopertach - na liście - na etykietach

MARKETING BEZPOŚREDNI Telemarketing to jedna z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych klientów. To również możliwość usprawnienia poziomu ich obsługi. Nowocześnie pojmowane i prowadzone działania telemarketingowe wykorzystują kontakt telefoniczny wspomagany innymi dostępnymi kanałami komunikacji takimi jak interaktywne aplikacje on-line, poczta elektroniczna, faks, sms, czy chat na żywo z konsultantem.

MARKETING BEZPOŚREDNI Nie trzeba nikogo przekonywać jak ważny jest pierwszy kontakt z potencjalnymi Klientami, diagnozowanie zainteresowania produktem czy umówienie spotkania z handlowcem, który dopiero w kolejnym etapie obsługi stanowi główne ogniwo kontaktu Klienta z firmą. Telemarketing jest również efektywnym narzędziem służącym podtrzymywaniu relacji czy też badaniu i diagnozowaniu potrzeb, na podstawie których buduje się strategię marketingową i sprzedażową produktu. Efektywnie prowadzone dzialania telemarketingowe wspierają w zasadzie każdy etap działań handlowych i obsługowych. Począwszy od wstępnego kontaktu z Klientami, a skończywszy na równie ważnej aktywności posprzedażowej.  

MARKETING BEZPOŚREDNI Działania telemarketingowe stanowią skuteczne narzędzie sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe firmy. Rozmowa telefoniczna tylko wtedy jest skuteczna, gdy jej scenariusz jest jasno określony, a jej przebieg opiera się o odpowiednie standardy.  Mamy świadomość, jak ważne jest  wypracowanie odpowiednich reguł kontaktu i własciwe szkolenie konsultantów. Nasi agenci ustawicznie podnoszą własne kwalifikacje, dysponują odpowiednim doświadczeniem i dysponują odpowiednimi rozwiązaniami technoligicznymi, pozwalającymi na szybszą i efaktywniejszą pracę. Wiemy jak skutecznie docierać z ofertą do ważnych dla Państwa grup celowych i jak efektywnie budować przekaz.

MARKETING BEZPOŚREDNI Skuteczny proces sprzedażowy przyjmuje w dzisiejszych czasach postać zaplanowanej w najdrobniejszych szczegółach strategii. Warto wiedzieć co jest wartością dla  Klientów, co kieruje ich wyborem i na jakim polu można uzyskiwać przewagę konkurencyjną. Właśnie w tym aspekcie telemarketing stanowi doskonałe narzędzie badawcze. Możemy zbadać rzeczywisty poziom satysfakcji ze świadczonych przez naszych Klientów usług. To szczególnie cenny sposób dla tych, którzy chcą kontrolować sytuację wlasnego przedsiębiorstwa, skutecznie promować wdrażane usługi i diagnozować ich potencjał nabywczy. Telemarketing w tym ujęciu stanowić może rodzaj "matrycy", dzięki której zyskujemy wiedzę o potrzebach tych, do których później ma trafić produkt. Skuteczna, przemyślana strategia, zaspokajająca konkretne potrzeby, decyduje o sukcesie przedsięwzięcia.  Działamy w myśl zasady "Ludzie nie lubią jak im się coś sprzedaje, ale lubią kupować". Prowadzone przez nas działania w ramach telemarketingu pozwalają odnaleźć potencjalnych nabywców, trafnie zdiagnozować zakres ich potrzeb i przedstawić im konkretny produkt lub usługę naszego Klienta.         

MARKETING BEZPOŚREDNI Call Center i infolinie dedykowane Oferujemy Państwu do dyspozycji sieć mini call center obejmującą swoim zasięgiem cały Kraj. Struktura działania podzielona między kilka oddziałów TAI, w których zadbaliśmy o jednakowe jasne procedury funkcjonowania związane zarówno ze sposobem udzielania informacji, jak i szkoleniem naszych pracowników zaowocowała znakomitymi rezultatami. Centra są obsługiwane przez doświadczonych operatorów i teleankieterów, wyposażone w odpowiednie media i procedury działania, zapewniające najwyższą jakość świadczonych usług. Dzięki naszym działaniom możemy wypromować określony wizerunek Państwa firmy, co w konsekwencji pozwolą uzyskać lepszą pozycje na rynku konkurencyjnym.

MARKETING BEZPOŚREDNI Infolinie dedykowane Infolinia jest doskonałym narzędziem przeznaczonym do wspomagania wszystkich poziomów procesów biznesowych   Dzięki precyzyjnie zarysowanemu i wdrożonemu scenariuszowi działania infolinii przedsiębiorcy są w stanie zdecydowanie wzmocnić kontakt z, potencjalnymi i obecnymi nabywcami usług czy produktów. Rozwiązania, wykorzystujące cały rezerwuar dostępnych obecnie możliwości technicznych, pozwalają zbudować wartościowy kontakt z klientem, który w efekcie końcowym skutkuje długotrwałą lojalnością. Warto przy tej okazji zwrócić jeszcze uwagę na fakt, że infolinia jest bardzo elastycznym narzędziem, pozwalającym na nieustanną modyfikację własnej formuły.   

MARKETING BEZPOŚREDNI Zapewniamy całkowitą koordynację każdego powierzonego nam badania metodą wywiadu telefonicznego (CATI): - generujemy odpowiednią optymalną grupę docelową - tworzymy scenariusz wywiadu (ankiety, zapytania ofertowe, badania preferencji etc.) - raportujemy wyniki  Wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny metodą CATI zapewnia lepszą kontrolę nad realizacją zlecenia przy znacząco wyższej jakości uzyskiwanych wyników niż w przypadku tradycyjnego wywiadu telefonicznego. Korzystając z naszych usług możecie Państwo powierzyć nam dużą część zadań marketingu i sprzedaży, a nasze minii call center staną się dodatkowym kanałem pozyskiwania Klientów oraz informacji niezbędnych do właściwych działań rynkowych.

MARKETING BEZPOŚREDNI Direct mailing Zapraszamy Państwa do współpracy w zakresie obsługi wydruków personalizowanych i korespondencji masowej. Naszą mocną stroną są niskie ceny i zaplecze technologiczne, dzięki któremu jesteśmy w stanie zapewnić Państwu najlepsze rozwiązania - przy zachowaniu konkurencyjnych terminów.   Centrum Korespondencji Masowej specjalizuje się w prowadzeniu dużych masowych wysyłek.   Jesteśmy w stanie przejąć obsługę zleceń w sytuacjach kryzysowych, na przykład, gdy zdarzy się awaria u zleceniobiorcy podstawowego. Dzięki temu mają Państwo pewność należytego i terminowego wykonania usługi, bez względu na okoliczności rynkowe.

MARKETING BEZPOŚREDNI Zapewniamy najniższe koszty produkcji dokumentu papierowego, maksymalizację jakości i szybkości produkcji oraz szereg innych atutów. Obsługę korespondencji masowej możemy łączyć z innymi produktami i usługami tworząc kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania dokumentem papierowym i elektronicznym. Mamy doświadczenia w zakresie: przetwarzania danych, wydruków, kopertowania i personalizacji, digitalizacja  dokumentów, tworzenia archiwów elektronicznych etc.

MARKETING BEZPOŚREDNI Usługa direct mailingu jaką oferujemy zapewnia: - zmniejszenie kosztów produkcji - zwiększenie szybkości dostarczenia dokumentów do - odbiorców końcowych - wysoką jakość - oszczędność czasu - całkowity nadzór nad procesami - gwarancję bezpieczeństwa przetwarzanych danych i informacji - możliwość tworzenia obrazów dokumentów (w formie elektronicznej) - gwarancję integralności każdej przesyłki - możliwość generowania obrazu drukowanego - dokumentu do formatu PDF - kolejkowanie korespondencji

MARKETING BEZPOŚREDNI Nasza oferta obejmuje również cały szereg usług niestandardowych, które wykonujemy na specjalne zlecenie naszych Klientów. Są to m.in. akcje pakowania ręcznego korespondencji, czy archiwizacja elektroniczna dokumentów i danych. W trakcie całego procesu realizacji usługi zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne i stały kontakt z naszymi Przedstawicielami. Wyznaczona osoba jest odpowiedzialna za wszystkie kontakty z firmą. Produkcja korespondencji kończy się standardowo wprowadzeniem gotowych przesyłek do obrotu pocztowego za pośrednictwem Poczty lub firmy kurierskiej. Otrzymują Państwo od nas raport wysyłki i produkcji, który zawiera pełną archiwizację realizacji danego Zlecenia.

MARKETING BEZPOŚREDNI Zajmujemy się przygotowaniem baz danych oraz usługami direct i telemarketingowymi od 20 lat. Na podstawie badania przeprowadzonego przez Instytut Gallupa, które pozwoliło wyłonić najpopularniejsze usługi i produkty na krajowym rynku,  otrzymaliśmy nominacje do ogólnopolskiego godła "LAUR KLIENTA 2005" właśnie za świadczone przez nas usługi telemarketingowe. Naszym Klientom oferujemy przeprowadzanie akcji marketingowych zawierających nie tylko elementy telesprzedaży, ale także kompleksowe działania z zakresu marketingu bezpośredniego, działań monitorujących, promocyjnych oraz profesjonalne badania metodą wywiadu telefonicznego (CATI) Wszelkie zapytania dotyczące telemarketingu prosimy kierować telefoniczne pod nr (0-61) 859-07-72, (061) 852-52-25 lub na adres: kontakt@9477.pl