Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja firmy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja firmy."— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja firmy

2 O firmie Dziś 1989 Powstanie Grupy Marketingowej TAI (dawniej Telefoniczna Agencja Informacyjna) Pierwsze zadanie: stworzenie bazy firm województwa mazowieckiego i udostępnienie poprzez informację telefoniczną 7 oddziałów w największych miastach Polski Grono współpracowników w różnych regionach kraju Usługi z zakresu: marketingu bezpośredniego i informacji gospodarczej

3 podejmować lepsze decyzje w krótszym czasie!
Misją TAI jest Dostarczanie informacji gospodarczych i narzędzi marketingowych, pozwalających podejmować lepsze decyzje w krótszym czasie!

4 Towarzyszymy naszym Klientom w całym procesie zarządzania firmą, przyczyniając się do osiągnięcia sukcesu na rynku dostarczamy informacje z rynku przetargi inwestycje dotacje badania opinii badania rynku pomagamy dotrzeć do potencjalnych Klientów bazy danych ing direct-mailing pozyskujemy potencjalnych Klientów wyszukiwanie na rynku-lead generation call center Informujemy jesteśmy w kontakcie z aktualnym i potencjalnym Klientem, poprowadzimy działania posprzedażowe infolinie dedykowane help desk reklamujemy reklama banerowa na stronach serwisów prezentacja wizytówek firm badamy skuteczność przeprowadzonych działań badania CATI: satysfakcji, potencjału nabywczego, preferencji Klientów, znajomości marki korygujemy prowadzone działania mystery shopping

5 Wartości Doświadczenie Profesjonalizm Kompleksowość Nowoczesność

6 Wartości Doświadczenie Doświadczenie Profesjonalizm Kompleksowość
Ponad 20 lat obserwacji rynku i zdobywania wiedzy. TAI była jedną z pierwszych firm na wolnym rynku, która aktywnie promowała istotę i potrzebę korzystania z informacji gospodarczej. Przez wszystkie lata, wraz ze zmianami zachodzącymi w gospodarce zdobywaliśmy doświadczenie, dzięki któremu Nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie. Doświadczenie Profesjonalizm Kompleksowość Nowoczesność

7 Wartości Profesjonalizm Doświadczenie Profesjonalizm Kompleksowość
Wysoki standard usług i zadowolenie naszych Klientów to podstawowe cele jakie sobie stawiamy. Wszystkie usługi realizujemy z należytą starannością, wykorzystując specjalistyczną wiedzę i nowoczesne narzędzia, przestrzegając obowiązujących norm i zasad etycznych. Doświadczenie Profesjonalizm Kompleksowość Nowoczesność

8 Wartości Nowoczesność Doświadczenie Profesjonalizm Kompleksowość
Bogata funkcjonalność i szerokie możliwości. Świadczone usługi budujemy w oparciu o zaawansowane technologie informatyczne i kompleksowe rozwiązania, dzięki czemu charakteryzują się one wysoką użytecznością. Korzyści płynące z ich zastosowania pozwalają nam spełnić oczekiwania Naszych Klientów.

9 Wartości Kompleksowość Doświadczenie Profesjonalizm Kompleksowość
Nowoczesność Kompleksowość Towarzyszymy naszym Klientom w całym procesie zarządzania firmą. Dostarczamy informacje z rynku potrzebne do prowadzenia działalności, pozyskujemy potencjalnych Klientów, reklamujemy produkty i usługi Naszych Klientów, badamy skuteczność prowadzonych działań i dokonujemy ich korekty.

10 bazy danych, e-mailing, direct mailing, call center,
badania CATI, mystery shopping, infolinie, telemarketing, generowanie leadów, umawianie spotkań promocja dla MŚP, internetowa baza firm serwisu 9477.pl, wizytówki on-line, chat oraz komunikator gg:9477, 24H infolinia informacji gospodarczej monitoring przetargów, wyników postępowań, inwestycji, przyznanych dotacji, serwis inwestycyjno-przetargowy pressinfo.pl, biuletyny, raporty bazy danych b2b, statyczne bazy danych, dynamiczne bazy danych - według indywidualnych potrzeb, wysoka skuteczność, dotarcie do klientów

11 Produkty Grupy Marketingowej TAI
Marketing Bezpośredni Informacja Gospodarcza Inwestycje i Przetargi Bazy Danych

12 Marketing Bezpośredni
Forma marketingu, w której informacje o Państwa produktach i usługach przekazywane są bezpośrednio do Klienta, z pominięciem dodatkowych kanałów dystrybucji. Dzięki ofercie Grupy Marketingowej TAI ta forma kontaktu z Klientem przybiera zupełnie nowe, interaktywne znaczenie, stając się tym samym maksymalnie skuteczną. Tradycyjne działania oparte o środki masowego przekazu, kierując swoje przesłanie do wszystkich, tak naprawdę nie kierują ich do nikogo. Działania z zakresu marketingu bezpośredniego prowadzone przez TAI umożliwiają: zdobycie nowych rynków zbytu, pozyskanie nowych odbiorców produktów i usług poprawę lub utrwalenie pozytywnego wizerunku firmy zaprezentowanie nowych produktów lub usług potencjalnym Klientom

13 Marketing Bezpośredni: Oferta
Bazy danych statyczne: gotowe bazy danych Bazy danych dynamiczne: przygotowywane indywidualnie zgodnie z zapotrzebowaniem Bazy danych Posiadamy własną aplikacje ingową, narzędzie dzięki któremu możemy przeprowadzać skuteczne kampanie dla naszych Klientów ing Direct-mailing Badania CATI: badania znajomości marki, satysfakcji klientów, mystery shopping Telemarketing: umawianie spotkań przedstawicieli handlowych, generowanie leadów Infolinie dedykowane: informacyjne, reklamacyjne, help desk, przyjmujące zgłoszenia Call center usługi doradcze i szkoleniowe, eventy – organizacja wydarzeń specjalnych, media relations, projektowanie www ... Pozostałe usługi Informacje na temat działań realizowanych w ramach marketingu bezpośredniego znajdują się w naszym serwisie produktowym

14 Informacja Gospodarcza
Grupa Marketingowa TAI od 1989 roku zajmuje się tworzeniem ogólnopolskiego systemu informacji gospodarczej. Dysponujemy siecią 7 oddziałów w największych miastach Polski, dzięki temu jesteśmy wszędzie tam, gdzie potrzeby kontaktów biznesowych są największe. Na początku istnienia TAI podstawowym zakresem działalności firmy była ogólnodostępna telefoniczna informacja gospodarcza dostępna pod numerem telefonu Obecnie dane naszych Klientów zgromadzone są w bazie dostępnej również przez Internet na wortalu informacji gospodarczej .

15 Informacja Gospodarcza: Oferta
W dzisiejszym świecie informacje są cenniejsze niż pieniądz Informacje o firmach naszych Klientów trafiają codziennie bezpośrednio do zainteresowanych za pośrednictwem rożnych kanałów dystrybucji informacji bazy serwisu 9477.pl – indeksacja wszystkich wizytówek naszych Klientów chata serwisowego przy którym dyżurują nasi Konsultanci komunikatora gg9477 24 H infolinii informacji gospodarczej (działanie wspomagające) Ogólnopolski System Informacji Gospodarczej Pomoc firmom w nawiązaniu współpracy, wykonując szczegółowe opracowania branżowe o podmiotach gospodarczych, gdzie umieszczamy naszych Klientów, dzięki czemu stają się jeszcze łatwiej rozpoznawalni na rynku. Wykazy branżowe Doskonała promocja dla każdej firmy i możliwość dotarcia do 200 000 użytkowników miesięcznie, którzy odwiedzają wortal w poszukiwaniu informacji. Banery reklamowe na stronie wortalu

16 Ogólnopolski System Informacji Gospodarczej
Wizytówka w bazie to jeden z najtańszych sposobów zapewniający stałą obecność w Internecie i dotarcie do osób, które wykorzystują to medium w poszukiwaniu produktów czy usług. Wortal dedykowany jest osobom poszukującym informacji. Zapewniamy: możliwość dotarcia i pozyskania dodatkowych Klientów wzmocnienie wizerunku firmy w Internecie dodatkowy kanał dystrybucji informacji o firmie w Internecie wysokie pozycjonowanie wizytówek w wyszukiwarkach, często wyższe niż własnej strony internetowej, a co za tym możliwość podwyższenia pozycjonowania linkowanej strony wizytówka może być również wykorzystywana jako strona internetowa dla firm nie posiadających www Nie potrzebujecie Państwo ogromnych nakładów na reklamę, bogatej oprawy wizualnej, aby dotarli do Was Klienci - my bierzemy to na siebie, reklamując nasze usługi informacyjne w wielu mediach. Posiadacie Państwo całodobowy, przez siedem dni w tygodniu, dostęp do naszych zasobów informacyjnych dotyczących: usług, produktów oraz danych teleadresowych podmiotów gospodarczych z terenu całego kraju.

17 Inwestycje i Przetargi
Bieżący monitoring rynku pod kątem ogłaszanych przetargów, wygranych postępowań, realizowanych inwestycji i przyznanych dotacji to informacje, które są potrzebne do realizacji podstawowego celu każdego przedsiębiorstwa – generowania zysku. Instytut to jedyny serwis w Polsce, w którym każdy Klient ma możliwość wyboru jednej z trzech form monitoringu informacji: standardowy monitoring rynku poprzez system w zakresie informacji dotyczących: przetargów i ich wyników, inwestycji i dotacji raporty i zestawienia indywidualny monitoring przetargów przygotowywany przez specjalistę analityka według określonych kryteriów Dzięki bieżącemu monitoringowi rynku przetargowo-inwestycyjnego każda firma może: Być zawsze o krok przed konkurencją Pozyskać nowe korzystne kontrakty Łatwo dotrzeć do dużych firm i stać się ich podwykonawcą Osobiście skontaktować się z potencjalnym odbiorcą Przeprowadzić akcje sprzedażowe: telemarketingowe i ingowe

18 Inwestycje i Przetargi: Oferta
Najaktualniejsze, najpełniejsze i najszybsze źródło informacji o przetargach w Polsce Przetargi na usługi wykonanie i dostawy 90% informacji o przetargach pozyskanych w dniu ogłoszenia postępowania! Najskuteczniejsza metoda pozyskania nowego kontraktu! Przetargi Doskonałe źródło informacji o podmiotach, które wygrały przetargi. Tylko w Pressinfo.pl, zestawienia zawierające dane kontaktowe wygrywającego postępowanie oraz szczegóły samego przetargu. Najłatwiejszy sposób dotarcia do kontrahenta i zdobycie zlecenia! Wyniki przetargów Tylko w Pressinfo.pl, inwestycje w podziale na planowane i realizowane. Dane o podmiotach dysponujących środkami pieniężnymi. Najprostszy sposób na oszacowanie rynku oraz pozyskanie nowych odbiorców dla swoich produktów i usług! Inwestycje Tylko w Pressinfo.pl , informacje na temat firm, którym zostały przyznane dotacje. Źródło informacji o podmiotach, które otrzymały dodatkowe fundusze. Najlepsza metoda na pozyskanie danych o podmiotach, które dysponują środkami na zakup Twoich produktów lub usług! Dotacje

19 Bazy Danych Biznesowe bazy danych to podstawowe narzędzie wykorzystywane w celu dotarcia do szerokiego grona potencjalnych odbiorców. W tworzeniu i zarządzaniu bazami danych firm mamy bogate, 20-letnie doświadczenie. Kilkudziesięcioosobowy zespół informatyków i operatorów codziennie gromadzi informacje i aktualizuje zebrane dane metodą wywiadu telefonicznego (CATI). Dzięki bazom danych TAI można: dotrzeć i pozyskać nowych odbiorców produktów lub usług przeprowadzić kampanie zwiększające sprzedaż

20 Bazy Danych: Oferta Bazy dynamiczne do wielokrotnego wykorzystania
Bazy statyczne do wielokrotnego wykorzystania pełną organizację akcji wysyłkowych (poczta kierunkowa, ing, mailing, fax mailing) telemarketing w oparciu o własne lub dostarczone bazy danych aktualizację powierzonych baz danych deduplikację i standaryzację baz danych Dodatkowe zlecenia

21 Bazy Danych: Dynamiczne
Bazy dynamiczne to bazy przygotowywane indywidualnie według potrzeb klienta. Charakteryzują się 99% aktualnością, ponieważ wszystkie dane zostają potwierdzone drogą telefoniczną oraz zawierają odpowiedzi na wiele ważnych pytań, dowolnie ustalonych przez zlecającego: dane osób decyzyjnych specyfikę działalności firm z określonych branż (np. stosowanie określonych rozwiązań) leady handlowe, czyli zbadanie potencjału nabywczego grupy docelowej, chęci zakupu danego produktu czy usługi  Działania marketingowe i sprzedażowe prowadzone w oparciu o bazy dynamiczne charakteryzują się największą skutecznością. Umożliwiają bezpośredni kontakt do osób w firmach, które mogą być zainteresowane danym produktem lub usługą.

22 Bazy Danych: Statyczne
Bazy statyczne to zestawienia zawierające dane podmiotów gospodarczych z terenu całej Polski. Ich aktualność wynosi 75-85% w zależności od kryterium wyszukiwania i specyfiki branży. Rekordy zawierają następujące informacje: nazwa firmy, adres, telefon, fax branża województwo nazwiska kadry kierowniczej Duża część rekordów zawiera również dodatkowe dane: adres adres strony www wielkość zatrudnienia formę własności i formę prawną  Bazy statyczne szczególnie polecamy Klientom, którym zależy na natychmiastowej informacji niezbędnej do dalszych działań. To doskonała podstawa do prowadzenia akcji telemarketingowych i mailingowych.

23 Zaufali nam W czasie 20 lat działalności zaufało nam ponad 30 000 firm, które skorzystały z naszych usług. W chwili obecnej obsługujemy ponad Klientów.

24 Zaufali nam Solidność i rzetelność naszej pracy jest poświadczona niezliczonymi referencjami od zadowolonych Klientów. Poniżej część z nich, dostępna również na 1 Abis zobacz referencje 2 Agencja Rynku Rolnego 3 Bank Światowy 4 Budmat Peugeot 5 Coviden Polska Sp. z o.o. 6 DAM ROB 7 DB Schenker 8 D&B 9 Echo 10 Ecolines Polska 11 E.Leclerc 12 Euroservice - Autoryzowany Dealer Volvo zobacz referencje 13 Impel 14 Lukas S.A 15 Mares Packaging zobacz referencje 16 Ministerstwo Środowiska 17 Montel 18 OBI 19 Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 20 Polpharma 21 Rawo 22 Selena 23 Solaris Sp. z o.o. zobacz referencje  24 Telmax 25 Unizeto Technologies 26 Wielkopolska Spółka Gazownictwa 27 Windpoldźwig Sp. z o.o. 28 Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk"

25 Nasi Partnerzy

26 Napisali o nas W ciągu 20 lat istnienia na polskim rynku, w prasie i na portalach biznesowych wielokrotnie ukazywały się artykuły o naszej firmie, zaś jej sprawozdania i raporty były dla prasy podstawą oceny rozmaitych branż i rynków. Poniżej przykładowe artykuły. Całość dostępna na Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o., opracowała raport, w którym przeanalizowano i podsumowano przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy w branży budowlanej opublikowane w Polsce, w pierwszym półroczu 2010 r. Najwięcej przetargów ogłoszono na Śląsku i na Mazowszu. ...więcej  Rok 2010 będzie pracowity dla budowlanych. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy ogłoszono 1148 nowych przedsięwzięć. ...więcej Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. (dawniej Telefoniczna Agencja Informacyjna), jedna z wiodących firm na rynku informacji gospodarczej i usług telemarketingowych przeanalizowała pracę Call Center które w 2009 roku realizowało projekty dla kilkuset Klientów. Wynika z niego, że ponad połowa połączeń zrealizowanych w Call Center to połączenia wychodzące.  ...więcej Inwestorzy z całej Polski zgłosili plany ok. 1,3 tys. przedsięwzięć z szeroko pojmowanej branży budowlanej. Prawie 56 proc. planowanych inwestycji dotyczyło realizacji projektów budowlanych. ...więcej W okresie od stycznia do września ogłoszonych zostało przeszło 94,1 tys. przetargów i zleceń dla firm z branży budowlanej. Wprawdzie w ubiegłym roku w analogicznym okresie było ich o jedną piątą więcej. Optymizmem może jednak napawać to, że rynek przestał się kurczyć ...więcej

27 Dlatego już dziś zapraszamy na nasze strony


Pobierz ppt "Prezentacja firmy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google