VI Ogólnopolskie Spotkanie Nauczycieli Języka Angielskiego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Martyrologii Piaśnicy Gimnazjum nr 3 im. Martyrologii Piaśnicy.
Advertisements

Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
Publiczne Gimnazjum nr 16 im. Ofiar Katynia Łódź ul. Syrenki 19a tel./fax
Ul. Lermontowa Łódź
KONKURSY ORGANIZOWANE PRZEZ SZKOŁĘ wykorzystujące komputer i Internet.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
Klasa humanistyczna (B). Co to jest humanizm? Humanizm jest to prąd filozoficzny, etyczny i kulturowy wywodzący się z epoki Odrodzenia, a także postawa.
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42)
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 46 IM. JÓZEFA CHEŁMOŃSKIEGO W ŁODZI ul. WÓLCZAŃSKA ŁÓDŹ.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NASZ ADRES Łódź ul. Kaliska 25/27 tel/fax GODZINY OTWARCIA: 1. Sekretariat Kierownik administracyjny.
Prezentację przygotował:
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
Witamy młodzie ż z Niemiec w Polsce. Długo oczekiwana wizyta odbyła się w ramach realizacji programu Erasmus+ w podprojekcie „Odkrywanie regionów”. Celem.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Klasa językowa w 2015 Gimnazjum nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku.
System edukacji w Polsce
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Wyjazd do niemiec, 2016r..
„Magiczne drzewo” „Czerwone krzesło”
Projekt „Lekki tornister”
Rola książki w życiu człowieka
„Charlie i fabryka czekolady”
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
„Stwarzanie sytuacji edukacyjnych służących kształtowaniu umiejętności pisania i czytania jako głównego elementu przygotowania dziecka przedszkolnego.
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Tydzień Hiszpański w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku 16 – 20 X 2017r.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Prezentację przygotowała Katarzyna Semla
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
„Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.” ~Jan Paweł II.
Szkoła Promująca Zdrowie
CELE PROGRAMU Celem programu jest wzmocnienie zainteresowań i aktywności czytelniczej uczniów oraz zwiększenie potencjału i roli bibliotek, a także uatrakcyjnienie.
I Liceum Ogólnokształcące im. S. Wyspiańskiego w Szubnie
Podsumowanie VI edycji programu edukacji antytytoniowej „ Znajdź właściwe rozwiązanie” (XI – VI. 2017) Grzegorz Kruk.
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
Egzamin ósmoklasisty 2019.
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Staże europejskie drogą do sukcesu
ZSOiZ im. Jana Pawła II w Gryfowie Śląskim
Podsumowanie działalności Samorządu Uczniowskiego
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
W kwietniu nasza szkoła przystąpiła do realizacji projektu CZAS NA ZDROWIE. Głównym celem tego ogólnopolskiego projektu edukacyjnego jest promocja zdrowego.
Program Wspierania Uczniów w Wyborze Zawodu
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Szkolny Festiwal Czytelniczy
Grupa międzyoddziałowa z rozszerzonym programem nauczania
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Przez półtora roku, bo tyle to było czasu, realizowaliśmy projekt MAGIC ENGLISH z całą naszą klasą.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
Zapis prezentacji:

VI Ogólnopolskie Spotkanie Nauczycieli Języka Angielskiego ENGLISH TEACHING MARKET Stare Jabłonki, 23-25 czerwca 2008 r.

Szkoła Podstawowa im. ks. kan. Baltazara Pstrokońskiego w Burzeninie zaprasza na prezentację działań podjętych w ramach realizacji projektu „Poznajmy Wielką Brytanię, jej język i kulturę”

Nasza szkoła jest jedną z dwóch szkół podstawowych w gminie Burzenin Nasza szkoła jest jedną z dwóch szkół podstawowych w gminie Burzenin. Burzenin, dawniej miasto – obecnie dość duża wioska –jest położony w zachodniej części województwa łódzkiego w powiecie sieradzkim na południe od miasta Sieradz.

Kwota dotacji, jaką otrzymaliśmy w ramach konkursu Od 4 czerwca do 31 grudnia 2007 realizowaliśmy projekt pt. „POZNAJMY WIELKĄ BRYTANIĘ, JEJ JĘZYK I KULTURĘ” Kwota dotacji, jaką otrzymaliśmy w ramach konkursu SMALL GRANTS wyniosła 10 300 złotych.

Zgodnie z regulaminem konkursu SMALL GRANTS celem głównym naszego projektu było: wyrównanie szans edukacyjnych w zakresie nauki języka angielskiego

Cele szczegółowe: kształtowanie pozytywnego stosunku emocjonalnego do Wielkiej Brytanii, jej języka, mieszkańców i kultury, uświadomienie uczniom różnic kulturowych pomiędzy Polską a Wielką Brytanią, akceptacja odmienności kulturowej, uczeń zna uwarunkowania geograficzne Wielkiej Brytanii, uczeń zna najważniejsze postaci i wydarzenia z historii Wielkiej Brytanii, uczeń zna najciekawsze miejsca w Wielkiej Brytanii, uczeń poznaje codzienne życie / problemy itp. swoich rówieśników z Wielkiej Brytanii, uczeń zna najważniejsze święta obchodzone przez brytyjczyków, ucznia zna najpopularniejsze dyscypliny sportowe wśród brytyjczyków, uczeń zna nawyki kulinarne brytyjczyków, uczeń potrafi zaśpiewać wybraną przez siebie piosenkę w języku angielskim, uczeń zna treść wybranych bajek/opowieści w języku angielskim (popularyzacja czytelnictwa pozycji anglojęzycznyc), uczeń prezentuje swoją znajomość języka poprzez udział w przedstawieniu w języku angielskim, uczeń doskonali znajomość języka angielskiego, uczeń rozwija umiejętność czytania i słuchania ze zrozumieniem w języku angielskim, uczeń rozwija umiejętność mówienia i pisania w języku angielskim, uczeń potrafi wykorzystać Internet do zdobycia faktów i ciekawostek o Wielkiej Brytanii, uczeń potrafi posługiwać się różnymi słownikami (podręczne, multimedialne, on-line) podczas tworzenia tekstów w języku angielskim, uczeń potrafi stworzyć prezentację multimedialną popularyzującą i promującą Wielką Brytanię i jej kulturę, wzbogacenie zaplecza szkoły w pomoce (i sprzęt) do nauki języka angielskiego, pogłębienie lub nawiązaanie współpracy z inymi szkołami oraz nauczycielami języka angielskiego i muzyki

W realizacji projektu wsparli nas: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Złoczewie, Szkoła Podstawowa w Waszkowskiem, „MENTOR” – firma świadcząca usługi oświatowe oraz zajmująca się dystrybucją książek, Wydawnictwo językowe LONGMAN, redakcja lokalnego tygodnika „Nad Wartą”, ukazującego się jako dodatek do Dziennika Łódzkiego, Rada Rodziców działająca przy naszej szkole, szkolny sklepik HARCUŚ, szkolna gazetka „SZOK”, właściciele lokalnego sklepu i piekarni, Urząd Gminy w Burzeninie.

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 1. Założyliśmy biblioteczkę i wideotekę języka angielskiego, w której znalazły się: dwie roczne prenumeraty czasopism anglojęzycznych, czytanki, bajki, książki nt. kultury Wielkiej Brytanii, słowniki (tradycyjne i multimedialne), fillmy anglojęzyczne na płytach DVD i kasetach VHS.

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 2. Zakupiliśmy mapę Wielkiej Brytanii i Pólnocnej Irlandii

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 3. Zakupiliśmy dydaktyczne gry językowe: planszowe i komputerowe

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 4. Zakupiliśmy nowy sprzęt: telewizor i odtwarzacz VHS/DVD

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 5. Zorganizowaliśmy cykl ponad trzydziestu dodatkowych zajęć dla jednej z klas VI pt. „Wielka Brytania, jej język i kultura”. Na lekcjach wykorzystywano materiały pozyskane do biblioteczki i wideoteki języka angielskiego. Ponieważ te zajęcia wzbudziły zainteresowanie innych uczniów naszej szkoły, podobny cykl lekcji został zorganizowany dla kolejnych grup uczniów i będą one kontynuowane w nowym roku szkolnym. Dodatkowe zajęcia były prowadzone w czynie społecznym, jako kontynuacja projektu.

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 6. Zorganizowaliśmy pierwszy w naszym regionie Międzyszkolny Konkurs Piosenki Anglojęzycznej dla uczniów szkół podstawowych.

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: Konkurs poprzedziły przygotowania uczestników, którzy wzięli udział w dodatkowych lekcjach muzyki i języka angielskiego. Przygotowaliśmy również niezbędne dekoracje. Konkurs odbywał się w dwóch kategoriach: soliści i zespoły. Każdy z uczestników bez względu na ostateczny werdykt jury otrzymał nagrodę – czytankę w języku angielskim

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: Galeria zdjęć z konkursu:

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 7. Pokryliśmy koszty uczestnictwa piętnastu uczniów naszej szkoły w ogólnopolskim konkursie English High Flier

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 8. Zorganizowaliśmy dyskotekę HALLOWEEN, podczas której odbyły się różne konkursy i zabawy.

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 9. Zorganizowaliśmy szkolny oraz międzyszkolny konkurs wiedzy o Wielkiej Brytanii.

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 10. Przygotowaliśmy dwie prezentacje Power Point o Wielkiej Brytanii, które tak jak i inne materiały dotyczące realizacji naszego projektu znalazły się na naszej szkolnej stronie internetowej

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 11. Systematycznie informowaliśmy społeczność szkolną i lokalną o podejmowanych przez nas działania. Stosowne informacje pojawiały się na gazetkach ściennych w szkole, w gazetce szkolnej „SZOK”, na szkolnej stronie internetowej oraz w tygodniku NAD WARTĄ.

Działania podjęte w ramach realizacji naszego projektu: 12. Podczas uroczystego podsumowania realizacji projektu zaprezentowaliśmy pierwsze w historii naszej szkoły przedstawienie w języku angielskim. Był nim „Czerwony Kapturek”. Wcześniej młodzi aktorzy uczestniczyli w dodatkowych zajęciach – warsztatach teatralnych.

Dziękujemy za uwagę