Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje

Advertisements

Badanie satysfakcji pacjentów
Usługa medyczna i jej cechy
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
PLAN MONITOROWANIA POZIOMU JAKOŚCI W PODMIOTACH, DLA KTÓRYCH ORGANEM TWORZĄCYM JEST SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO.
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia vs ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
Efektywne zarządzanie szpitalem Jan Butkiewicz Zastępca Dyrektora Pionu Ochrony Zdrowia d/s Sprzedaży Warszawa, 27 październik 2010.
Niedoceniane tło – stabilny partner w trudnych czasach.
© 2013 IBM Corporation Jak efektywnie i bezpiecznie zarządzać majątkiem szpitala Piotr Walenko Cloud & Smarter Infrastructure IBM Region Polska i Kraje.
Opieka pielęgniarska i położnicza w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu Przepisy a stan faktyczny 1.
Rozwój informatyzacji Rozwój informatyzacji - cele i wyzwania Agnieszka Konkel Konferencja: bezpieczeństwo teleinformatyczne państwa,
Praca naukowa finansowana ze środków na naukę w latach jako projekt badawczy zamawiany Problemy opieki nad osobami niesamodzielnymi w świetle.
Opiekun osób starszych
OCENA BEZPIECZEŃSTWA I JAKOŚCI HOSPITALIZACJI W OBSZARZE ZAKAŻEŃ SZPITALNYCH ANALIZA KRYTERIÓW WG ZARZĄDZENIA PREZESA NFZ’2014 Dr med. Paweł Grzesiowski.
Kryteria ustalania minimalnych norm Do ustalania minimalnych norm zatrudnienia pielęgniarek i położnych uwzględnia się łącznie kilka kryteriów: zakres.
Logo ośrodka KSU Regionalny Punkt Konsultacyjny KSU.
Fundusze Strukturalne na rzecz ochrony zdrowia: Programy, harmonogramy, konkursy Michał Kępowicz DYREKTOR DEPARTAMENTU FUNDUSZY EUROPEJSKICH.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2015 roku.
E-Dokumentacja medyczna – perspektywa lekarzy Dr n. med.. Konstanty Radziwiłł Konferencja Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia „Elektroniczna.
AS-QUAL Szkolenia Doradztwo Audity Usprawnienia zarządzania organizacjami (normy zarzadzania) Grażyna.
OCENA BEZPIECZEŃSTWA I JAKOŚCI HOSPITALIZACJI W OBSZARZE ZAKAŻEŃ SZPITALNYCH ANALIZA KRYTERIÓW WG ZARZĄDZENIA PREZESA NFZ’2014 Dr Adam Hermann Dr Paweł.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Kryteria wyboru projektów w ramach osi IX Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Przedmiot: Absolwent Wydziału Nauk o Zdrowiu na rynku pracy vs program kształcenia dr n. med. Joanna Bonior Zakład Fizjologii Medycznej IF Wydział Nauk.
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 1 Na podstawie jakiego skierowania korzysta Panu/Pani z zabiegów fizykalnych? A.Zewnętrzne B.Wewnętrzne C.Prywatne.
Bezpieczeństwo pacjenta w praktyce HOPE Exchange Programme POLAND – SPAIN Łódź - Merida Extremadura III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera w Łodzi.
Podstawowa opieka zdrowotna Realizacja działań profilaktycznych i edukacyjnych. i edukacyjnych. Warszawa, 25 kwietnia 2016 roku.
OCENA BEZPIECZEŃSTWA I JAKOŚCI HOSPITALIZACJI W OBSZARZE ZAKAŻEŃ SZPITALNYCH ANALIZA KRYTERIÓW WG ZARZĄDZENIA PREZESA NFZ’2014 Dr med. Paweł Grzesiowski.
Bądź Aktywny - Bądź Najlepszy szkolenia oraz specjalistyczne doradztwo dla kadry instytucji pomocy społecznej Projekt systemowy Regionalnego Ośrodka Polityki.
 Błędne stosowanie Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób -kodów ICD 10 do oznaczania różnych postaci niewydolności oddechowej (w historiach chorób oraz.
LEKARZ Lekarz – osoba posiadająca wiedzę i uprawnienia do leczenia ludzi i zwierząt. W Polsce jest nim osoba posiadająca właściwe kwalifikacje, potwierdzone.
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
„ PROFILAKTYKA CHORÓB NOWOTWOROWYCH W NOWYM SĄCZU ORAZ W POWIECIE NOWOSĄDECKIM REALIZOWANA W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. J. ŚNIADECKIEGO W NOWYM SĄCZU”
Założenia modelu wsparcia procesu rozwoju usług świadczonych w środowisku na rzecz osób z zaburzeniami i chorobami psychicznymi Deinstytucjonalizacja szansą.
Ocena stanu zdrowia dzieci 5-letnich AGNIESZKA CHWALUK KATARZYNA WÓJTOWICZ-CHOMICZ.
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla.
Edyta Jaworska Projekt pn „Równi w zdrowiu – profilaktyka i wczesne wykrywanie nowotworów oraz promocja zdrowia w powiecie kwidzyńskim” finansowany ze.
Zawody wymagające wyższego wykształcenia
Trauma team II Sympozjum Zintegrowana Opieka Zdrowotna
System akredytacji AKSES
Wykorzystanie środków unijnych przez powiat działdowski w ramach RPO WiM na lata Planowane nabory w nowej perspektywie Departament.
PREZENTACJA ZAKŁADU „NIEBIESKI PARASOL” Małgorzata Chmielewska - działalność gospodarcza Powstanie Zakładu: 2000r.
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
DZIECKO PACJENTEM PODSTAWOWE ZAGADNIENIA.
EFS W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
Akredytacja w Szpitalu Uniwersyteckim
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych.
Wzmacnianie potencjału rozwoju w wymiarze lokalnym i regionalnym
Deinstytucjonalizacja usług - EFS
W 2016 roku podejrzenie doświadczania przemocy w rodzinie dotyczyło 7074 dziewcząt i 7149 chłopców w wieku 0-18 lat (źródło: KG Policji) W 2015 roku hospitalizowano.
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Przypomnienie SMS dla Pacjenta
Analiza potrzeb szkoleniowych pracowników sektora zdrowia – wnioski i rekomendacje z badania ewaluacyjnego Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia.
Ustawa o zawodach lekarza i lekarza dentysty
Informatyzacja sektora ochrony zdrowia a potrzeby kompetencyjne
Program IDOL Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie
Program „Profilaktyka Nowotworów głowy i szyi”
Badanie satysfakcji pacjenta jako miernik poprawy jakości Zespół ds
„Poprawa efektywności systemu ratownictwa medycznego poprzez modernizację i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym.
ZDROWIE DLA SENIORA Program promocji zdrowego stylu życia skierowany do Małopolskich Seniorów 2018.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku.
OŚRODEK KOORDYNACYJNO- REHABILITACYJNO- OPIEKUŃCZY W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM NR 2 W GDAŃSKU.
Jak stymulować rozwój gospodarczy Gdańska?
Reorganizacja w Ośrodkach Pomocy Społecznej oraz wprowadzanie nowych usług jako jedna z form ułatwienia korzystania z usług przez osoby/rodziny/grupy społeczne.
Zmiana społeczna w ochronie zdrowia w Polsce
Komunikacja z platformą T2S
Legendarny władca Przełom V i VI wieku
Zapis prezentacji:

Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach. Wynika z ISO i akredytacji. Dla pacjenta jakość usług medycznych zależy od kwalifikacji lekarzy i pielęgniarek, od przebiegu procesu terapeutycznego oraz od poprawy stanu zdrowia.

Pacjent ocenia: realizację praw pacjenta, dostępność świadczeń, stosunek personelu, proces pielęgnowania, warunki udzielania świadczeń, wygodę korzystania ze świadczeń, sprawność organizacyjną w udzielaniu świadczeń uzyskane efekty zdrowotne.

CEL: Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań pacjentów w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług.

Sporządził: Zatwierdził: Mł. asystent ds. Promocji Zdrowia Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa Ewa Potępa Agnieszka Kadecka