SIEĆ ELEMENTARNA GRUPA A

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

SAMORZĄDOWY OŚRODEK DORADZTWA METODYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w Kielcach KIELCE, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42 tel. fax. 41.
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
KODEKS 2.0.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w SŁUPSKU
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Monte Cassino w Ustrobnej
INSTITUTO ESPAÑOL BARCELONA
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Planowane zmiany w aktach prawnych Październik 2010.
14 października 2013r. w ramach doskonalenia warsztatu pracy odbyło się szkolenie na temat:Problemy prawidłowej komunikacji w szkole – przygotowane i przeprowadzone.
Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Wielkiego w Słomnikach
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Cyberstrach ma wielkie oczy
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Seminarium podsumowujące projekt Barbara Pietrzak - Koordynator Projektu Małkinia Górna, 28 maja 2014 r.
Alicja Babula Maria Kmiecik Agnieszka Kosiba
Placówki oświatowe objęte wsparciem
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
Co to jest sieć? To forma pracy, która pozwala dzielić się wiedzą, wymieniać doświadczeniami, wspólnie opracowywać rozwiązania stosowane w szkolnej praktyce.
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
 Dla uczniów z orzeczeniem: o potrzebie indywidualnego obowiązkowego, rocznego przygotowania przedszkolnego indywidualnego nauczania  Dla uczniów z opinią.
Wielkopolska Konferencja dla Nauczycieli pt.: Akcja KŁADKA
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
„Rozwój doskonalenia nauczycieli w powiecie augustowskim” Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół Projekt.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
OFERTA Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Środzie Śląskiej dla szkół i placówek powiatu średzkiego Środa Śląska ul. Wrocławska 2, Środa Śląska.
„ Nowa jakość edukacji w Gminie Miejskiej Kraków w ramach nowej formuły kompleksowego wspomagania szkół” Projekt pilotażowy Czas realizacji: styczeń-grudzień.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
EUROPEJSKI DZIEŃ LOGOPEDY Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Zakopanem Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem Sierockie, r.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Zasoby edukacyjne Ośrodka Rozwoju Edukacji Wydział Rozwoju Szkół i Placówek.
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Dwa słowa o sobie … Dlaczego ja o tym opowiadam? Jestem nauczycielem- konsultantem WODN w Łodzi już od pand 17 lat i szkoleniami w zakresie stosowania.
Programy profilaktyczne realizowane w Zespole Szkół w Sarzynie w roku szkolnym 2016/2017 w ramach współpracy z Państwowym Powiatowym Inspektoratem Sanitarnym.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2016/2017.
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych,
Koordynator Jolanta Czuchnowska
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
Przyszłością edukacji
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Ewaluacja szkoleń w Alytus
Oddział Przedszkolny Szkoła Podstawowa nr 221 im
Zadania pedagoga szkolnego
Ewaluacja szkoleń w Giżycku
SIEĆ DYREKTORSKA maj-grudzień 2017 r.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a kształcenie specjalne
  „Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli- drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
ul. Grzybowska Warszawa
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
SIEĆ WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE A
ul. Grzybowska Warszawa
SIEĆ WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE B kwiecień 2017-grudzień 2018
Zapis prezentacji:

SIEĆ ELEMENTARNA GRUPA A Koordynator Marta Ziobro

18 maja 2016r. PIERWSZE SPOTKANIE PPP nr 3 ul.Konfederacka 18

Szkoły należące do sieci Zespół Szkolno -Przedszkolny nr 6 Zespół Szkolno -Przedszkolny nr 7 Szkoła Podstawowa nr 134 Szkoła Podstawowa nr 113 Szkoła Podstawowa nr 58 Szkoła Podstawowa nr 66 Szkoła Podstawowa nr 24 Szkoła Podstawowa nr 119 Szkoła Podstawowa nr 51 Szkoła Podstawowa nr 50 Szkoła Podstawowa nr 97 Szkoła Podstawowa nr 21 Szkoła Podstawowa nr 78

mój potencjał co wnoszę moje oczekiwania ANKIETA EWALUACYJNA

BALON ANKIETA EWALUACYJNA Czasza: jakie mamy potrzeby, aby rozwój był możliwy ? Kosz: co wnoszę ? Balast: obszary do rozwoju? BALON

PRACUJEMY W GRUPACH Głowa – wiedza Ręce- umiejętności Tułów – emocje Nogi - co jeszcze?

Czym będziemy zajmować się w sieci ? TIK – praca w chmurze Współpraca z rodzicami i techniki pracy z uczniem „trudnym”, ze szczególnym uwzględnieniem dziecka z zespołem Aspergera.

31 maja 2016r. SZKOLENIE TIK Dysk Google, czyli “Chmura”podstawy obsługi Ekspert : Marianna Jarguz Cholewa SP 113 ul. Piotra Stachiewicza 33

Szkolenie obejmowało następujące zagadnienia: zakładanie konta i podstawowa obsługa konta Gmail oraz rejestrowanie użytkownika w przestrzeni Google Dysk, tworzenie katalogów, plików i dokumentów w Google Dysk, praca z edytorem grafiki oraz edytorem prezentacji w Google Dysk, udostępnianie dokumentów w Dysku możliwość zdalnego współedytowania dokumentów w przestrzeni Dysku Google

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu Tematyka szkolenia dostosowana do zgłoszonych potrzeb. Dostosowanie czasu trwania zajęć do potrzeb uczestników. Przygotowanie materiałów dla uczestników.

Ankieta ewaluacyjna Przygotowanie merytoryczne. Realizacja celów szkolenia. Sposób prowadzenia. Odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez uczestników zgodnie z tematyką szkolenia. Merytoryczne prowadzenie.

Ankieta ewaluacyjna Co było najmocniejszą stroną szkolenia? ćwiczenia praktyczne podczas szkolenia merytoryczność prowadzącego i miła atmosfera ciekawy temat pomoc prowadzącego przygotowanie eksperta rzeczowe, merytoryczne przybliżenie tematu Co było słabą stroną? krótki czas

Spotkanie warsztatowe 30 sierpnia 2016r. PPP nr 3 ul. Konfederacka 18 Pomysły i inspiracje na przyrodnicze zabawy i doświadczenia w klasach 1-3 Spotkanie warsztatowe 30 sierpnia 2016r. PPP nr 3 ul. Konfederacka 18

Doświadczenia przeprowadzone na spotkaniu

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu Tematyka szkolenia dostosowana do zgłoszonych potrzeb. Dostosowanie czasu trwania zajęć do potrzeb uczestników. Przygotowanie materiałów dla uczestników.

Ankieta ewaluacyjna Przygotowanie merytoryczne. Realizacja celów szkolenia. Sposób prowadzenia. Odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez uczestników zgodnie z tematyką szkolenia. Merytoryczne prowadzenie.

Ankieta ewaluacyjna Co było najmocniejszą stroną szkolenia? praktyczne przykłady, które można wykorzystać w pracy z uczniami bardzo miła atmosfera przygotowanie prowadzących merytoryczne przygotowanie prowadzących dużo pomysłów na pracę z klasą Co było słabą stroną? krótki czas nie było

Z A P R O S Z E N I E Serdecznie zapraszam na szkolenie z ekspertem, które odbędzie się 26 września. Temat : „Współpraca z rodzicami” Miejsce szkolenia PPP nr 3 ul. Konfederacka 18

“Współpraca z rodzicami” prowadzący Krzysztof Ciurej SPOTKANIE Z EKSPERTEM “Współpraca z rodzicami” prowadzący Krzysztof Ciurej

“Współpraca z rodzicami”

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu Tematyka szkolenia dostosowana do zgłoszonych potrzeb. Dostosowanie czasu trwania zajęć do potrzeb uczestników. Przygotowanie materiałów dla uczestników.

Ankieta ewaluacyjna Przygotowanie merytoryczne. Realizacja celów szkolenia. Sposób prowadzenia. Odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez uczestników zgodnie z tematyką szkolenia. Merytoryczne prowadzenie.

Ankieta ewaluacyjna Co było najmocniejszą stroną szkolenia? komunikatywność wykładowcy praktyczne przykłady wszystko bardzo miła atmosfera rozmowa, a nie sam wykład merytoryczne przygotowanie eksperta rzeczowe, merytoryczne przybliżenie tematu Co było słabą stroną? ----------------------------------

Z A P R O S Z E N I E Serdecznie zapraszam na spotkanie SIECI, które odbędzie się 06.10. o godz. 18 . „Dzielenie się dobrymi praktykami” Miejsce spotkania PPP nr 3 ul. Konfederacka 18

ANNA RUDNICKA - ZABAWY PALUSZKOWE

ANNA RUDNICKA - ZABAWY PALUSZKOWE

ANNA RUDNICKA - ZABAWY PALUSZKOWE

ANNA RUDNICKA - ZABAWY PALUSZKOWE

JOANNA ZAJĄC - ĆWICZENIA USPRAWNIAJĄCE BUZIĘ

JOANNA ZAJĄC - ĆWICZENIA USPRAWNIAJĄCE BUZIĘ

JOANNA ZAJĄC - ĆWICZENIA USPRAWNIAJĄCE BUZIĘ

RENATA OTWINOWSKA - OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE

RENATA OTWINOWSKA - OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE

RENATA OTWINOWSKA - OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu Tematyka szkolenia dostosowana do zgłoszonych potrzeb. Dostosowanie czasu trwania zajęć do potrzeb uczestników. Przygotowanie materiałów dla uczestników.

Ankieta ewaluacyjna Przygotowanie merytoryczne. Realizacja celów szkolenia. Sposób prowadzenia. Odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez uczestników zgodnie z tematyką szkolenia. Merytoryczne prowadzenie.

Ankieta ewaluacyjna Co było najmocniejszą stroną szkolenia? łatwy przekaz tematyka sposób prowadzenia praktyka ciekawe i nowe pomysły otwartość, możliwość dyskusji, aktywizacja uczestników ciekawa tematyka Co było słabą stroną? ----------------------------------

Z A P R O S Z E N I E Serdecznie zapraszam na szkolenie z ekspertem, które odbędzie się 27 października . Temat : „Techniki pracy z uczniem trudnym” Miejsce szkolenia PPP nr 3 ul. Konfederacka 18

Szkolenie z ekspertem “Techniki pracy z uczniem trudnym” Magdalena Wolańska

STEFAN CZEKA :-)

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu Tematyka szkolenia dostosowana do zgłoszonych potrzeb. Dostosowanie czasu trwania zajęć do potrzeb uczestników. Przygotowanie materiałów dla uczestników.

Ankieta ewaluacyjna Przygotowanie merytoryczne. Realizacja celów szkolenia. Sposób prowadzenia. Odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez uczestników zgodnie z tematyką szkolenia. Merytoryczne prowadzenie.

Ankieta ewaluacyjna Co było najmocniejszą stroną szkolenia? kreatywność i merytoryczność prowadzącej miła atmosfera podczas zajęć komunikatywność prowadzącego praktyczne porady doskonała relacja ważny temat, ciekawe pomysły duża ilość pomysłów do pracy z dzieckiem gry , zabawy pomocne do pracy z grupą Co było słabą stroną? ----------------------------------

Konsultacje -spotkanie dla chętnych w ramach dzielenia się wiedzą PPP nr 3 ul. Konfederacka 18 godz.17 - 19.00 Pomysły na ciekawe wyjścia tematyczne z klasą Zaangażowanie rodziców w prowadzenie zajęć dla uczniów.

Z A P R O S Z E N I E Serdecznie zapraszam na szkolenie z ekspertem, które odbędzie się 24 listopada (czwartek). Temat : „Dziecko z zespołem Aspergera” Miejsce szkolenia PPP nr 3 ul. Konfederacka 18 godz. 17.00 -20.00

Szkolenie z ekspertem “Dziecko z zespołem Aspergera” Małgorzata Świstowska filolog polski UJ, dyplomowany lektor języka polskiego jako obcego UJ, logopeda UP, neurologopeda UMCS. Pracuje z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej: z alalią i afazją, zagrożonych autyzmem i z zespołem Apergera, jąkających się, z wadami wymowy i dyslektycznych. Prowadzi także terapię osób dorosłych jąkających się i z afazją. Do 2012 r. pełniła funkcję sekretarza Małopolskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Od 2013 r. pełni funkcję Dyrektora ds. Merytorycznych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej STYMULUS.

Spotkanie z ekspertem “Dziecko z zespołem Aspergera”

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu Tematyka szkolenia dostosowana do zgłoszonych potrzeb. Dostosowanie czasu trwania zajęć do potrzeb uczestników. Przygotowanie materiałów dla uczestników.

Ankieta ewaluacyjna Przygotowanie merytoryczne. Realizacja celów szkolenia. Sposób prowadzenia. Odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez uczestników zgodnie z tematyką szkolenia. Merytoryczne prowadzenie.

Ankieta ewaluacyjna Co było najmocniejszą stroną szkolenia? prosty zrozumiały język dobra komunikacja dobrze przygotowane materiały kompetencje prowadzącego praktyczne informacje łatwy przekaz możliwość przekazanych treści do wykorzystania w klase szkolnej Co było najsłabszą stroną szkolenia? mała ilość czasu

Spotkanie podsumowujące pracę w SIECI odbędzie się 05. 12. 16r. o godz ZAPRASZAM

DOBRE PRAKTYKI Pani Joanna Zając, Szkoła Podstawowa nr 21 w Krakowie “Utrwalanie zasad pisowni “rz” po spółgłoskach i wyjątków” Pani Renata Otwinowska, Szkoła Podstawowa nr 119 w Krakowie “Zajęcia mają na celu poszerzenie wiedzy na temat naszej planety” Pani Żaneta Baraniak, Szkoła Podstawowa nr 134 “Czynnościowe nauczanie matematyki “w zespole siła “

DOBRE PRAKTYKI Pani Dominika Gasińska, Szkoła Podstawowa nr 58 “Zabawy wyciszające klasę” Pani Marta Bażela , Szkoła Podstawowa nr 134 “Zabawy paluszkowe” Pani Katarzyna Ślęczkowska , Szkoła Podstawowa nr 134 “Muchy matematyczne” Pani Teresa Mazurek , Szkoła Podstawowa nr 50 “Innowacyjne metody zapamiętywania”

Dziękuję za udział i duże zaangażowanie w pracę SIECI Elementarnej Edukacji Wczesnoszkolnej Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2017 życzy Marta Ziobro