Prezentacja majątku Stoczni Gdynia S.A. do drugiego przetargu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
hali produkcyjno – magazynowej
Advertisements

DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
1. Lokalizacja. Projektowany obszar znajduje się w ścisłym centrum Szczecina, nieopodal centrum handlowego Galaxy, oraz naprzeciwko rozpoczynającej się
Zakład Konstrukcji Stalowych
„Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.”
PLAN PREZENTACJI Sesja Rady Miasta MIELECKI PARK PRZEMYSŁOWY – stan realizacji PROJEKT: Budowa Inkubatora Nowych Technologii IN- Tech wraz z.
SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA – PODSTREFA OŚWIĘCIM
Jak przebiega budowa elektrowni wiatrowej ?
Rys.1. Klasyfikacja transportu ze względu na cechy
Gminne Zakłady Gospodarki Odpadami a ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zwana.
OFERTA INWESTYCYJNA POWIATU WROCŁAWSKIEGO
LOTNISKO I TERENY OKOŁOLOTNISKOWE - Nowe Miasto n/Pilicą
PTH „Technika” sp. z o. o Gliwice, ul. Poezji 16 www. technika
Poznań.
Pewność – Solidność - Doświadczenie
TECHNOLOGIA I ORGANIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH
TERENY INWESTYCYJNE W GMINIE POŁANIEC
PERFIL EN FRIO – Grupa Condesa Perfiles de Precisión, S.L.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan wdrażania Kierunki rozwoju II Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
Budowa i funkcja magazynu.
KOZŁOWO, GMINA ŚWIECIE, woj. kujawsko-pomorskie
Lokalny program rewitalizacji Gniewkowa na lata 2009 – sierpnia 2009 r.
Gimnazjum nr 1 w Mielcu Laury Mielca Samorząd gminny i powiatowy.
TECHNOLOGIA I ORGANIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH
Polityka transportowa
WOLNE powierzchnie biurowe WOLNE powierzchnie biurowe o łącznym metrażu 115,35 m² Park Przemysłowy Gminy Leżajsk.
Grupa TurboCare to największa na świecie sieć niezależnych dostawców usług remontowych i serwisowych dla właścicieli i operatorów maszyn wirujących, produkowanych.
Wood Group – przegląd możliwości Lider na rynkach światowych: - usług dla przemysłu przetwórstwa ropy i gazu i energetycznego - inżynierii dna morskiego.
BRAMY SEGMENTOWE.
Model łańcucha wartości
W Bobolicach CHARAKTERYSTYKA GMINY Gmina Bobolice to dynamicznie rozwijająca się gmina miejsko - wiejska, położona we wschodniej części.
Dr Włodzimierz Sroka- Wiceprezes Zarządu Katowice, „Dostosowanie firmy z branży stalowej do działania w warunkach rosnącej konkurencji i globalizacji.
Bezpieczeństwo w komunikacji powszechnej i transporcie (ćwiczenia)
Rola i znaczenie polskiej spółki gazownictwa w kształtowaniu rynku gazu w polsce Andrzej Dębogórski Międzyzdroje, maj 2015 r.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu został utworzony w 1993 r. Jest samorządową osobą prawną prowadzącą samodzielną gospodarkę.
Systemy logistyczne FRONTY PRZEŁADUNKOWE MAREK STANISŁAWSKI.
Dominik Landa, Dyrektor Handlowy
Konferencja podsumowująca projekt „Eko – turystyczne wybrzeże – rozwój sieci miast i gmin morskich przez edukację ekologiczną” Koszalin, 3 grudnia 2012.
PREZENTACJA FIRMY ABAK INFORMACJE O FIRMIE ABAK Początki naszej pracowni sięgają roku Wtedy to powstały 2 niezależne, choć.
Systemy logistyczne System – (gr. σύστημα systema – rzecz złożona) - obiekt fizyczny lub abstrakcyjny, w którym można wyróżnić wzajemnie powiązane dla.
Tytuł Prezentacji Koncepcja przebudowy Rejonu Kłodzko Koncepcja modernizacji Rejonu Kłodzko Janusz Muszkieta, Adam Dworzański
ELEKTROMECHANIK Kwalifikacja: montaż i konserwacja maszyn i urządzeń elektrycznych (E.7)
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
PSP Florian ul. Na Zaspę Gdańsk tel.: (058) fax.: (058) pspflorian.pl
Budynki klasy A a koncepcja Facility Management. Definicja Facility Management Termin Facility Management (FM) nie posiada precyzyjnego odpowiednika w.
„INFRAPARK Police” SA ul. Kuźnicka 1, Police tel. (+48) PROPOZYCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU NR 24 Kompleksowa budowa infrastruktury.
Grzegorz Strączkowski. „podstawowe urządzenia i instytucje usługowe niezbędne do funkcjonowania gospodarki i społeczeństwa’’ Źródło Encyklopedia PWN.
Systemy logistyczne 2 M. Stanisławski
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
ARP S.A. O/TARNOBRZEG „HALE PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWE POD WYNAJEM” Tarnobrzeg-Machów ul. Zakładowa 1-3.
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
ELEMENTY SYSTEMÓW ZAOPATRZENIA W WODĘ OBLICZANIE ZAPOTRZEBOWANIA WODY
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
Możliwości rozwoju działalności przeładunkowej portu morskiego w Darłowie Dr Piotr Nowaczyk Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
Zaprojektowanie i wykonanie budynku magazynowego na odpady zielone przy hali surowcowni. SGL Carbon Polska zakład w Nowym Sączu.
System projektów celowych dla msp
Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy
Strona internetowa Kontakt mailowy
OFERTA USŁUG Wagony Lokomotywy spalinowe i elektryczne Podzespoły
DELTA TRANS PREZENTACJA
Tereny inwestycyjne w Gminie Myślibórz
Nieruchomość przemysłowa w Dąbrowie Górniczej 1,91 ha
LOTOS Kolej sp. z o.o. Prezentacja Spółki 19 kwietnia 2019.
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
TECHNOLOGIA ROBÓT BUDOWLANYCH
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Zapis prezentacji:

Prezentacja majątku Stoczni Gdynia S.A. do drugiego przetargu na podstawie przepisów Ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o postępowaniu kompensacyjnym w podmiotach o szczególnym znaczeniu dla polskiego przemysłu stoczniowego (Dz. U. Nr 233, poz. 1569)

Położenie Spółka zlokalizowana jest w Gdyni, w północnej części Polski, na terenach przemysłowych przy kanale portowym Portu Gdynia; Zajmuje powierzchnię około 80 hektarów, z czego 20 hektarów przypada na akweny; Posiada dogodne połączenie z budowaną autostradą A1 północ-południe, leżącą w VI transeuropejskim korytarzu transportowym, oraz z krajową siecią kolejową; Środki transportu lokalnego i miejskiego zapewniają dogodny dojazd pracowników do Stoczni. Stocznia Gdynia S.A.

Informacje ogólne Stocznia Gdynia S.A. założona została 87 lat temu, w 1922 roku. Odbudowana po zniszczeniach wojennych w latach 50-tych, rozbudowana w latach 60-tych (pierwszy suchy dok), zmodernizowana w latach 70-tych (drugi suchy dok), została przekształcona w spółkę akcyjną w latach 90-tych XX wieku. W okresie powojennym wybudowała ponad 650 statków różnych typów, zarówno handlowych jak i wojennych, o sumarycznej nośności ponad 10,3 mln DWT. 14 statków zaprojektowanych i zbudowanych przez Stocznię zostało uhonorowanych przez RINA (Royal Institution of Naval Architects) tytułem „Significant Ships”. Stocznia Gdynia S.A. jest największą polską stocznią i drugą w Europie (według rankingu z 2006 roku).

Potencjał produkcyjny Organizacja przedsiębiorstwa, umożliwia realizację pełnego zakresu prac przy budowie i remontach statków, zaczynając od projektowania, kontraktacji komponentów i ich magazynowania, poprzez fazy obróbki wstępnej i prefabrykacji, montaż na placach i w doku, wodowanie i końcowe testy; Stocznia Gdynia S.A. posiada możliwości przerobu rocznego 140 tysięcy ton stali brutto; Suche doki, powierzchnia placów przydokowych, posiadane środki transportu pionowego i poziomego, pozwalają na budowę statków o łącznej skompensowanej pojemności rejestrowej 450 tysięcy CGT w ciągu roku.

Główne urządzenia produkcyjne Dok SD II (380x70m) wyposażony w suwnicę bramową 1000 Mg

Główne urządzenia produkcyjne Dok SD II (380x70m) wyposażony w suwnicę bramową 1000 Mg Dok SD I (240x40m) wyposażony w suwnicę bramową 500 Mg

Główne urządzenia produkcyjne Dok SD II (380x70m) wyposażony w suwnicę bramową 1000 Mg Dok SD I (240x40m) wyposażony w suwnicę bramową 500 Mg Linia konserwacji wstępnej wyrobów hutniczych

Główne urządzenia produkcyjne Dok SD II (380x70m) wyposażony w suwnicę bramową 1000 Mg Dok SD I (240x40m) wyposażony w suwnicę bramową 500 Mg Linia konserwacji wstępnej wyrobów hutniczych Maszyny rozkroju termicznego blach

Główne urządzenia produkcyjne Dok SD II (380x70m) wyposażony w suwnicę bramową 1000 Mg Dok SD I (240x40m) wyposażony w suwnicę bramową 500 Mg Ciąg prefabrykacji sekcji płaskich Linia konserwacji wstępnej wyrobów hutniczych Maszyny rozkroju termicznego blach

Główne urządzenia produkcyjne Dok SD II (380x70m) wyposażony w suwnicę bramową 1000 Mg Dok SD I (240x40m) wyposażony w suwnicę bramową 500 Mg Nabrzeża wyposażeniowe Ciąg prefabrykacji sekcji płaskich Linia konserwacji wstępnej wyrobów hutniczych Maszyny rozkroju termicznego blach

Przesłanki do wytyczenia Zespołów Stocznia – od czasu powojennej odbudowy – rozwijana była przestrzennie jako jednolity obszar, w którym rozmieszczenie poszczególnych instalacji technologicznych podporządkowane było logicznemu przepływowi materiałów i komponentów. Na terenie Stoczni istnieją jednolite pod względem funkcjonalnym obszary produkcji. Układ komunikacyjny Stoczni oparty jest na kształcie trójkąta. Kilka bram wjazdowych umożliwia taki podział terenu, że poszczególne obszary mogą stanowić zamknięte całości. Proponowany podział funkcjonalny niektórych obszarów, jest zgodny z podziałem geodezyjnym działek.

Układ komunikacyjny w Stoczni drogi wewnętrzne tory kolejowe

Mapka podziału Stoczni na Zespoły w drugim przetargu

ZESPÓŁ 1 powierzchnia: 130 201 m2 Rejon prefabrykacji kadłubów: magazyn wyrobów hutniczych (14 590 m2, naciski 13Mg/m2), linia konserwacji wyrobów hutniczych (max. 16x3,6 m gr. 45mm), maszyny do rozkroju blach (11 maszyn w tym 2 plazmowe), maszyny do kształtowania blach i profili hutniczych (walce 2000T, prasy: 1000T, 700T) linia prefabrykacji sekcji płaskich (16 m szerokości), stanowiska budowy sekcji przestrzennych. Hale obsługiwane suwnicami hakowymi i magnetycznymi 5÷100Mg. Wysokość hal (główka szyny): G-06 - 10 m; G-502 - 21,9m; G-08 - 22m.

ZESPÓŁ 1

ZESPÓŁ 2 powierzchnia: 140 837 m2 Rejon montażu statków: zawierający suchy dok SD II o wymiarach: 380 x 70 m, głębokość 8 m, obsługiwany suwnicą bramową 1000MG (wysokość podnoszenia 70 m) i żurawiami 150 MG÷20MG (wysokość podnoszenia 50 m), oraz przyległe place montażu (naciski dop. 160 MG/m2).Cały obszar ma pełny dostęp do infrastruktury elektrycznej (prąd el., woda, tlen, acetylen, CO2, sprężone powietrze).

Zespół 2

ZESPÓŁ 4 powierzchnia: 43 969 m2 Rejon montażu statków: zawierający suchy dok SD I o wymiarach: 240x40 m i głębokości 8 m, obsługiwany suwnicą bramową 500 Mg (wysokość podnoszenia 41m) i żurawiami 80÷10 MG (wysokość podnoszenia 40 m) wraz z przyległymi placami (naciski dopuszczalne 13 MG/m2). Cały obszar ma pełny dostęp do infrastruktury elektrycznej (prąd el., woda, tlen, acetylen, CO2, sprężone powietrze).

Zespół 4

ZESPÓŁ 5A powierzchnia: 33 997 m2 Rejon innej działalności: Znaczną część powierzchni obszaru, stanowią tereny po byłej elektrociepłowni: budynek kotłów, hala maszyn, place składowe węgla. Budynki te są obecnie wykorzystywane tylko w niewielkim zakresie do celów pomocniczych i jako powierzchnie kompletacyjne.

Zespół 5A

ZESPÓŁ 6 powierzchnia: 69 030 m2 Rejon wyposażania statków: zawiera hale prefabrykacji wyposażenia, magazyny wyposażenia i dwa nabrzeża wyposażeniowe obsługiwane żurawiami 16÷50 Mg (wysokość podnoszenia 42÷50m) o łącznej długości 950 m i średniej głębokości 7,3 m. Dwie hale produkcyjne obsługiwane są suwnicami 15÷5MG. Hala magazynowa wyposażenia, obsługiwana jest transportem kołowym i kolejowym.

Zespół 6

ZESPÓŁ 7 powierzchnia: 7 871 m2 Rejon prefabrykacji sekcji przestrzennych: otwarty, utwardzony plac, obsługiwany z obu nabrzeży żurawiami 50 MG i ewentualnie dźwigiem pływającym. Obszar ma pełny dostęp do infrastruktury elektrycznej poza stałą instalacją CO2.

Zespół 7

ZESPÓŁ 8 powierzchnia: 31 916 m2 Rejon prefabrykacji sekcji przestrzennych i wyposażenia: zawiera zarówno hale produkcyjne (największe: 3120m2, suwnice 12 MG, wysokość do główki szyny 7,2 m, 2716 m2, suwnica 32MG, wysokość do główki szyny 9 m), jak i otwarte stanowiska montażu. Otwarty rejon obsługiwany żurawiem jest 7 MG i ewentualnie dźwigiem pływającym. Obszar ma pełny dostęp do infrastruktury elektrycznej poza stałą instalacją CO2.

Zespół 8

ZESPÓŁ 9 powierzchnia: 34 186 m2 Rejon obsługi magazynowej i działalności administracyjnej: zawiera magazyny (w tym magazyn wysokiego składowania) i obiekty biurowe. Na jego terenie znajduje się waga samochodowa 60Mg oraz jedna z podstacji 110kV.

Zespół 9

Zespół 9

ZESPOŁY : 17 i 21 powierzchnia sumaryczna: 43 983 m2 Rejony komunikacji: Obszar 17 – droga do ciężkiego transportu dla dostaw zewnętrznych i transportu wewnętrznego. Obszar 21 – tory kolejowe tranzytowe (z częścią bocznicy kolejowej), które znajdują się również w Zespołach 1; 5A; 6; 7; 9; 12;

Zespół 23 – Ośrodek Wypoczynkowy w Wieżycy Powierzchnia sumaryczna 81 471 m2

Podmioty zależne Stoczni Gdynia S.A. W ramach procesu restrukturyzacji Stoczni, na bazie jej majątku produkcyjnego, wyodrębnione zostały spółki prawa handlowego, którym powierzono realizację części procesu produkcyjnego Stoczni, lub prowadzenie prac serwisowo-obsługowych. Spółki te powstawały w formie prawnej spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. W okresie swojej kilkuletniej działalności, spółki Grupy Stoczni Gdynia S.A. zdobyły sobie trwałą pozycję rynkową, realizując z sukcesem wiele zleceń, również na rynku zewnętrznym.

Unitrans Sp. z o.o. Informacje podstawowe: Udział własnościowy Stoczni Gdynia S.A. w Spółce – 53,6%, Zatrudnienie średnie (2009 rok) – 39 osób. Zakres prac: Prefabrykacja konstrukcji stalowych: maszty radarowe, żurawiki łodziowe, suwnice, fundamenty, zejściówki, wyposażenie warsztatów, konstrukcje segmentów platform wiertniczych, Obróbka skrawaniem tokarki do średnicy 1550 mm, długość 9000 mm, tokarki karuzelowe do średnicy 1600mm, wytaczarki – wymiary stołu 1500 x 1800 mm, frezarki obwiedniowe – max. średnica 1250 mm, Transport specjalistyczny: platformy samojezdne 150 Mg, żurawie jezdne 45 MG, podnośniki samochodowe do prac na wysokości, ciągniki, przyczepy specjalistyczne do 60 Mg, wózki widłowe czołowe i boczne, samochody ciężarowe, wywrotki, Usługi dla ludności: naprawy samochodów, serwis ogumienia, sprzedaż paliwa. 34 34

Euromos Sp. z o.o. Informacje podstawowe: Udział własnościowy Stoczni Gdynia S.A. w Spółce – 100%, Zatrudnienie średnie (2009 rok) – 17 osób. Zakres prac: Obsługa statków w budowie i remoncie w zakresie prac elektromonterskich, wodziarskich, porządkowych i bosmańskich, Montaż instalacji technologicznych gazów technicznych i tymczasowych instalacji zasilających urządzenia statkowe, Usługi przeładunkowe dźwigiem pływającym DOR 100 Mg, Usługi transportu wodnego holownikami 900 KM i 165 KM pontonami 150 Mg, rusztowania pływające do 24 m wysokości, Usługi cumownicze i holownicze, Usługi nurkowe: spawanie podwodne, oględziny i oczyszczanie podwodnych części kadłuba, filmowanie podwodne, obsługa statków podczas prób morskich w pełnym zakresie pokładowym i hotelowym. Majątek: 35 35

Eurorusztowania Sp. z o.o. Informacje podstawowe: Udział własnościowy Stoczni Gdynia S.A. w Spółce – 85%, Zatrudnienie średnie (2009 rok) – 98 osób. Zakres prac: Kompleksowa obsługa w zakresie montażu wszelkiego rodzaju rusztowań w dziedzinie budowy statków i konstrukcji stalowych, remontów jednostek pływających, remontów elewacji, budowy i remontów budynków oraz hal produkcyjnych, Dzierżawa rusztowań klinowych systemu RSK oraz RUBO, dzierżawa siatek ochronnych i plandek służących do zabezpieczenia stawianych konstrukcji, Montowanie konstrukcji stalowych okrętowych i bloków kadłubowych do 150 Mg, Obsługa i serwis sieci elektroenergetycznych, sieci gazów technicznych, sieci telekomunikacyjnych, sieci wodno-kanalizacyjnych Obsługa infrastruktury doków podczas zadokowań i wodowań Produkcja i montaż innych konstrukcji stalowych. Majątek: 36 36

Główne produkty realizowane przez Stocznię samochodowce Nowoczesne samochodowce to główny atut Stoczni Gdynia S.A., która takim profilem produkcji wyróżnia się na tle innych europejskich stoczni. Statki te: - seria 8168/1÷ 25 - seria 8213/1÷2 oraz - seria 8245/1÷6 spotkały się z wielkim uznaniem w świecie żeglugowym. 37

Główne produkty realizowane przez Stocznię galeria Chemikaliowiec Seria 8189 Chemikaliowiec Seria 8226 Papierowiec Seria 8228 Kontenerowiec Seria 8234 38

Główne produkty realizowane przez Stocznię galeria Prom pasażersko-samochodowy Seria B494 Gazowiec LPG Seria 8185 Kontenerowiec Seria 8130 Masowiec OBO Seria B562 39