Ewaluacja szkoleń w Giżycku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warsztaty psychologiczne
Advertisements

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Międzynarodowa Konferencja Związku Miast: Bogatynia- Hradek-Zittau Mechatronika-Kształcenie Zittau 17 kwietnia 2008 r. Związek Miast Bogatynia- Hradek-Zittau.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
Animacja grup zadaniowych Agnieszka Leśny. Odpowiedź na pytanie czy i jak udało nam się osiągnąć zamierzone cele oraz w jaki sposób udało nam się je osiągnąć?
INFORMACJE DLA SZKÓŁ.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
Prezentacja wyników ewaluacji programu aktywizacji zawodowej kobiet w dzielnicy Wesoła. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Metody …czyli jak ewaluować, by nie zanudzić?
PODDZIAŁANIE PODNOSZENIE KWALIFIKACJI KADR POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI.
Raport z realizacji projektu eSzkoła Wielkopolska - Twórczy Nauczyciel
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Erasmus+ KA 2 cechy projektów: elastyczność różnorodność innowacja, rozwój i modernizacja działania: innowacja - programy, materiały, narzędzia, metody.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Wspomaganie pracy szkół i przedszkoli.  Doskonalenie nauczycieli jest kluczem do rozwoju szkół i podnoszenia jakości kształcenia.  Jednym z najważniejszych.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Częstochowa, 1 marca 2007 r. Społeczeństwo informacyjne w Częstochowie Opinie uczniów na temat zajęć dydaktycznych prowadzonych w ramach projektu „Społeczeństwo.
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Mobilność szkolnej kadry nauczycieli w Książnicach Wielkich MALTA 18
ZASADY PRZEPROWADZANIA DIAGNOZY Gdańsk, r. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Spotkanie SORE z Radą Pedagogiczną 1. Założenia programu 2.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR: STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
Projekt Strategiczne partnerstwo edukacyjne Powiat Giżycki - Miasto Alytus Program - Erasmus + Akcja - Partnerstwa strategiczne dla edukacji szkolnej Współpraca.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
Koordynator Jolanta Czuchnowska
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
ROLA OPIEKUNA STAŻU Urszula Martyka-Wiecha
platformy do interaktywnej nauki
Program eTwinning Planowanie projektów
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Projekt Kim będziesz?.
Program eTwinning Planowanie projektów
Szkoła Nauczycielem stoi
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Ewaluacja szkoleń w Alytus
EWALUACJA PROJEKTU „SZKOŁA RÓWNYCH SZANS”
„Między tablicą a smartphone”-
SIEĆ DYREKTORSKA maj-grudzień 2017 r.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Wykładowcy: dr inż. Mariusz Stawowski, CISSP
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
Motywowanie osób dorosłych w procesie edukacyjnym
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zapis prezentacji:

Ewaluacja szkoleń w Giżycku 10.01.2016 - 4.03 2016 Strategiczne partnerstwo edukacyjne Powiat Giżycki – Miasto Alytus” Nr 2015-1-PL01-KA201-016644, Program Erasmus +, Akcja Partnerstwa Strategiczne   Ewaluacja szkoleń w Giżycku 10.01.2016 - 4.03 2016

Zgodnie z programem szkolenia ewaluacja odbywała się każdego dnia, po zakończeniu części warsztatowej. Z uwagi na charakter grupy uczestników (grupa dwujęzyczna) zdecydowano się na ewaluację metodami graficznymi oraz przy pomocy narzędzi on line. Ewaluację, wybranymi przez siebie metodami, prowadziło 5 pracowników Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Giżycku.

Zastosowane metody ewaluacji: Termometr Tarcza strzelnicza Do kieszeni,(walizki)? do kosza? Koło ewaluacji Mapa pogody Mapa myśli – Mind Mup Ankieta ewaluacyjna -forma tradycyjna - formularz Google

Przedmiot ewaluacji: Atmosfera panująca w grupie Atrakcyjność spotkania Praca grupowa Stopień zaangażowania uczestników, poziom aktywności Satysfakcja z udziału Zainteresowanie problematyką Realizacja celów

Przedmiot ewaluacji c.d.: Przydatność treści w dalszej pracy Mobilizacja do dalszych działań Stopień trudności materiału Zdobyta wiedza Przygotowanie merytoryczne prowadzącego Umiejętność przekazywania treści

Ewaluacja w Grupie 1 Tarcza strzelnicza Termometr Do kieszeni, czy do kosza? Koło ewaluacji

Ewaluacja w Grupie 2 Co zabieram do walizki, co wyrzucam? Tarcza strzelnicza

Ankieta (Google Drive) w Grupie 2

Ewaluacja w Grupie 3 Tarcza strzelnicza Do kieszeni, czy do kosza ? Termometr

Ewaluacja w Grupie 4 Tarcza strzelnicza Koło ewaluacji Przydatność Atmosfera pracy

ma Ewaluacja w Grupie 5 Termometr Koło ewaluacji Mapa pogody Róża wiatrów

Mapa myśli Mind Mup w Grupie 5

Ankieta (Google Drive) w Grupie 5

Ewaluacje codzienne miały wpływ na dopasowanie treści programowych do potrzeb uczestników szkoleń.

Czego zabrakło? dostosowania stopnia trudności do możliwości więcej czasu na zajęcia szybszego tempa pracy na zajęciach czasu do utrwalenia zdobytej wiedzy krótkich narzędzi do wykorzystania na lekcji z uczniem

Czego zabrakło? c.d. za mało praktyki, za dużo teorii kilku wersji programów do obsługi tablic internetowych konstruktywnego wykorzystania czasu pracy grupowej podziału uczestników na poziomy wg wiedzy i umiejętności.

Na zakończenie szkolenia w Giżycku wszyscy uczestnicy wypełnili tradycyjną ankietę ewaluacyjną.

Które z poruszanych zagadnień wydają się Panu/i najbardziej przydatne Które z poruszanych zagadnień wydają się Panu/i najbardziej przydatne. Które z nich najbardziej się Panu/i podobały? Socrative, Learning Apps, Prezi, Mind Mup, Google Drive, Pixton, Minstructor. Jakiej tematyki Pana/i zdaniem zabrakło? O jakie zagadnienia należy wzbogacić szkolenie w przyszłości? Programów wykorzystywanych w szkoleniu przedmiotów zawodowych, pracy w grupach z litewskimi nauczycielami. Inne uwagi dot. szkolenia: Profesjonalizm prowadzącego, szkolenia bardzo ciekawe - możliwość poznania osób z innego kraju- wspólna wymiana doświadczeń. Więcej takich projektów, bardzo efektywnie i intensywnie spędzony czas.

Dziękuję za uwagę