ZAWODNIK, INSTRUKTOR, BIZNESMEN – JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NARCIARSKIEJ PASJI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Advertisements

1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
Dwójka-Szkoła z klasą- uczniowie z pasją Przygotowała: Daria Drozda Klasa 6 A.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Agresja i przemoc w środowisku szkolnym -metody postępowania w sytuacjach trudnych.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Mój przyszły zawód: WETERYNARZ.
„Zasoby ludzkie są jak zasoby naturalne: są często głęboko zakopane. Musisz ich poszukać, nie leżą zwyczajnie na powierzchni wokoło.” Sir Ken Robinson.
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Algorytmy Informatyka Zakres rozszerzony
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
FIRMA OCZAMI UCZNIA Opracowanie: Krystian Kasprzyk, ucz. kl. II c Gimnazjum nr 7 im. K. I. Gałczyńskiego PROJEKT SZKOŁA – PRACA – PRZYSZŁOŚĆ II edycja.
A nawet jeśli by umarł, żyć będzie wiecznie (J 11, 25)
Nadleśnictwo Nowy Targ – podstawowe informacje
Pewna legenda hinduska opowiada o człowieku, który każdego dnia nosił wodę do swojej wioski w dwóch ogromnych dzbanach przytroczonych do drewnianego.
MODUŁ 3 TEMAT 1 POZIOM 2 Wyznaczani e celów. W TYM TEMACIE MŁODZI LUDZIE: Poznają, jak planowanie celów może pomóc im w ich przyszłej karierze Będą wyznaczyć.
PROJEKT BADAWCZY „MAM MARZENIE”. Marzenia – co to takiego ? Marzenia są największą siłą napędową Świata. To ludzie z marzeniami kreują wydarzenia, tworzą.
Rozwój osobisty Moduł 6 PROJECT NO – UK/13/LLP-LdV/TOI-624.
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
ZNICZ PRUSZKÓW B ZNICZ PRUSZKÓW 2007 D.
Umiemy powiedzieć NIE ! Czyli wskazówki dla każdego z Was.
„Programowanie to nasza przyszłość”
Zastosowanie matematyki w życiu codziennym
Rola książki w życiu człowieka
"Bez względu na to ile masz zajęć, najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić dla przyszłości swego dziecka, oprócz okazywania mu miłości przez przytulanie,
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Opracowała: mgr Sylwia Szczepaniak, pedagog z ZS nr 3 w Dęblinie.
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Nasza szkoła jest: Bezpieczna Nowoczesna Atrakcyjna Opiekuńcza.
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Zmiana w procesie przekwalifikowania pracownika
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
RYNEK PRACY W PRZYSZŁOŚCI
Dlaczego trzeba się uczyć?
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Wolontariat = bezinteresowność.
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
Program „Rodzinne talenty” powstał w roku 2016
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Moje szczęście.
CZARODZIEJSKI ŚWIAT TALENTÓW
dr Marzena Żylińska Łódź
CZARNOGÓRA potrafi….
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
Dodawanie liczb całkowitych
Nasze Miniprzedsiębiorstwo - Jasmin-FIO LVI Liceum Ogólnokształcące im
Dlaczego mężczyźni nie mają biustu ?
DZIAŁ MARKETINGU I KARIER AWF
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
BIZNES DLA SZKÓŁ SZKOŁY DLA BIZNESU
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Jak zaplanować przyszłość edukacyjno-zawodową?
„Żeby im się chciało, jak się nie chce”
Ocena jakościowa- zdecydowana większość dzieci nie miała trudności adaptacyjnych w szkole Wniosek- należy kontynuować współprace przedszkola ze szkołą.
Nauczyciel: mgr Celina Krzyżańska
Zaangażowanie społeczne
Wielki Post - czas powrotu 8 klasa szkoły podstawowej.
Jak rozpoznać prawdziwy autorytet?
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Niezwykła Jessica.
Siła Funkcjonalna zajmuje się prowadzeniem treningów z wykorzystaniem masy własnego ciała. Za główny cel stawiamy sobie poprawę kondycji fizycznej naszych.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
NOVOTEL WROCŁAW CITY Recepcjonista/ka
„Sukces wydaje się być w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują.” W. Feather Zajęcia z doradztwa zawodowego dla uczniów VII klasy szkoły podstawowej.
Zapis prezentacji:

ZAWODNIK, INSTRUKTOR, BIZNESMEN – JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NARCIARSKIEJ PASJI.

ZAWODNIK – kiedy posiada pasję? trening stanowi dla niego przyjemność i zabawę, wykazuje zainteresowanie daną dyscypliną sportu, zawody traktuje jako rywalizację z samym sobą, zabawę, sukcesy traktuje jako spełnienie określonych celów i motywację do dalszej pracy, porażki traktuje jako naukę oraz wyciąga wnioski na przyszłość,

INSTRUKTOR – kiedy posiada pasję? nauczanie stanowi dla niego przyjemność i zabawę, wykazuje zainteresowanie daną dyscypliną sportu, podchodzi z empatią do każdego ucznia, postępy/naukę u uczniów traktuje jako osiągnięcie swoich celów zawodowych, potrafi wyciągnąć wnioski z niepowodzeń lub porażek edukacyjnych, dąży w swojej profesji do perfekcji, ciągle podnosząc swoje kwalifikacje oraz umiejętności,

BIZNESMEN Z PASJĄ: odnalazł coś co lubi i poświęcił temu życie, robi to co lubi, a nie to co musi, ze swojej pasji uczynił biznes, który daje mu poczucie spełnienia, swoją pasją i sposobem pokazywania jej zjednał sobie sponsorów, którzy swoim wsparciem widzą w nim cel marketingowy, pasja daje mu energię i pozytywnie nastraja,

NARCIARSKA PASJA NIE POTRZEBUJĘ SIĘ MOTYWOWAĆ ŻEBY TO ROBIĆ NIE MAM PRACY TYLKO PASJĘ DO NARCIARSTWA NA KTÓREJ ZBUDOWAŁEM SWÓJ BIZNES PASJA TO INDYWIDUALNA KREACJA KTÓRA DAJE MI ZAWÓD

DZIĘKUJĘ JEŚLI PASJĘ PRZEKSZTAŁCISZ W BIZNES TO: NIGDY NIE ZBANKRUTUJESZ NIE STRACISZ MOTYWACJI ZAWSZE ZAROBISZ PIENIĄDZE DZIĘKUJĘ