Not as difficult as it seems, czyli jak uczyć się języka angielskiego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI.
Advertisements

Plan lekcji.
uczyć się języka angielskiego
Gimnazjum nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Słupsku Klasa Zerowa w ramach projektu „Poszukiwacze Słupskich Talentów”
Konkurs na bajkę lub opowiadanie w języku angielskim.
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Co dalej gimnazjalisto?
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Egzamin gimnazjalny 2013 Języki obce
Zosia Samosia Julian Tuwim.
Jedynym narzędziem uskuteczniającym porozumiewanie się jest język. Filolog może pośredniczyć w tej komunikacji jako nauczyciel, doradca lub tłumacz. de.chat.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
Szkoła partnerska jest szkołą katolicką, w której uczy się 420 uczniów w klasach 1-4 Wymiana odbędzie się 23 września i trwać będzie do 2 pażdziernika.
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
GIMNAZJUM DWUJĘZYCZNE
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Leca da Palmeira jest jednym z sołectw miejscowości Matosinhos leżącej na dystrykcie Porto, w regionie Północ, w podregionie Brande Porto w Portugalii.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
Usługi Integracji Społecznej na rzecz uczniów Gimnazjum w Korzeniewie.
GIMNAZJUM NR 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Lesznie Nous sommes autant d'hommes que de langues que nous connaissons Ile języków.
KLASA OGÓLNA z językiem hiszpańskim ¡Bienvenidos! Uczniowie zdobywają podstawową wiedzę wymaganą przez polski program nauczania, a ponadto uczą się języka.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
ANKIETA.
Adrian Wąsowicz Szkoła Podstawowa nr 4 w Słopnicach
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
compulsory full-time education
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
PRZEWODNIK DLA HOST FAMILIES. Co można zyskać goszcząc u siebie praktykanta? Poznanie innej kultury; Mnóstwo ciekawostek na temat danego kraju; Przełamanie.
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
Wywiad z panią Dyrektor Zofią Krawczyk
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Projekt: Zainteresowanie czytelnicze uczniów naszej szkoły 2013/2014
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
European Voluntary Service changes the world. What is European Voluntary Service? Wolontariat Europejski to szansa dla każdego młodego człowieka niezależnie.
Starogard Gdański r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zadania Uczestników Projektu.
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
Pytanie 2: Czy lubisz uczyć się j.angielskiego? Dzieci bez dyslekcji Dzieci z dyslekcją 1.Czasami30%42% 2.Tak66%33% 3.Nie4%25% Wniosek: Więcej dzieci z.
„Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób,
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Acc przypadek szczęścia. Ona ma (duży dom) Oni mają (ładne mieszkanie) Oni mają (czarny.
Klasyfikacja roczna X LO Toruń Rok szkolny
Analiza wyników sprawdzianu uczniów klas szóstych Szkoły Podstawowej nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim 2015.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika – najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w powiecie żywieckim I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Żywcu.
”FALSE FRIENDS” (Źródła ilustracji:
Uzupełnienie danych osobowych np. numeru telefonu do kontaktu i innych brakujących informacji. Wybór języków, których chcielibyście się uczyć w szkole.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
LICENCJAT I CO DALEJ?. Praca…. 1) Przedszkola, kluby przedszkolaka, punkty przedszkolne i inne formy wychowania przedszkolnego (minimum ½ etatu w jednym.
i chcesz się go uczyć w dużej liczbie godzin.
XVII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Warszawie
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
CLIL… !? A co to? Content and Language Integrated Learning (CLIL) to zintegrowane nauczanie języka obcego i przedmiotów. Jest to nowoczesna metoda nauczania,
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu dla studiów licencjackich.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Jak uczymy się niemieckiego
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
International High 5 for teachers
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Zapis prezentacji:

Not as difficult as it seems, czyli jak uczyć się języka angielskiego. Opracowały: Wioletta Kawa Sandra Poręba Zuzanna Poznańska Julietta Siwek Justyna Tomaszewska

1. Czy lubisz uczyć się języka angielskiego?

2. Język angielski określiłbyś jako:

3. Ile tygodniowo poświęcasz czasu na naukę języka angielskiego:

4. Zdobywanie której umiejętności jezykowej jest wg Ciebie najtrudniejsze?

5. Co sprawia Ci największe trudności podczas nauki angielskiego w domu?

6. Uczę się angielskiego, ponieważ:

7. W jaki sposób doskonalisz swoje umiejętności językowe poza szkołą: