Wymiana doświadczeń w Giżycku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Advertisements

Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
Audyt rachunkowości w jsfp (podsumowanie) oraz audyt projektów UE Ministerstwo Finansów 25 czerwca 2015 r. 1.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Cyfrowa Polska szansą dla rozwoju sektora ICT 1 Agnieszka Suska Naczelnik Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Gdańsk,
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
Czyli OTWIERAMY PRZEDSZKOLA LATEM Przedszkola po nowemu Zmiana organizacji pracy przedszkoli miejskich.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
System edukacji w Polsce
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
„Programowanie to nasza przyszłość”
Aktywny RODZIC.
Program eTwinning Planowanie projektów
Przyroda.
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Psychologiczne Kompetencje Menedżera
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Informacja o maturze w 2018 roku
Według światowej organizacji zdrowia WHO zdrowie to nie jedynie brak choroby, ale dobrostan psychiczny, fizyczny i społeczny oraz adaptacja.
Szkolny Festiwal Nauki w Szkole Podstawowej nr 5 im. UNICEF w Turku
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Najnowsza dydaktyka wychowania fizycznego
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Nazwa firmy Plan biznesowy.
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 3 sierpnia 2017 r.
Terra Community and Ethics for the future
Przedszkole Samorządowe
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Klasa IIIB.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
„PŁYWAĆ KAŻDY MOŻE” WARTOŚĆ PROJEKTU – ,00 zł
Nasze Miniprzedsiębiorstwo - Jasmin-FIO LVI Liceum Ogólnokształcące im
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
DLACZEGO CZŁOWIEK TAŃCZY?
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Zgłoszenie do konkursu
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
INSTRUKCJA.
Prezentacja planu biznesowego
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Specjalność wydawnicza
Nazwa firmy Biznesplan.
AKTYWIZUJĄCE METODY NAUCZANIA i UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH
Projekt: JAK SKUTECZNIE I JAK EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA CYKL KOLBA mgr Anna Krawczyk Projekt.
Instrukcja.
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Grudziądz, 11 września 2017 r.
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Aktywny RODZIC.
Zapis prezentacji:

Wymiana doświadczeń w Giżycku 13.03.2017 -28.04.2017 Strategiczne partnerstwo edukacyjne Powiat Giżycki – Miasto Alytus Program Erasmus +   Wymiana doświadczeń w Giżycku 13.03.2017 -28.04.2017

KONKRETNE CELE, SYSTEMATYCZNE OCENIANIE POSTĘPÓW strategia I

OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE - cele - kryteria oceniania strategia II

UCZNIOWIE UCZĄ SIĘ OD SIEBIE   UCZNIOWIE UCZĄ SIĘ OD SIEBIE NAWZAJEM strategia III

ORGANIZATORY WIZUALNE MAPY MYŚLI ORGANIZATORY WIZUALNE   strategia IV

Ocena przydatności strategii użytych w ilustracjach filmowych (w skali od 1 do 5)

Ocena przydatności strategii użytych w zasobach edukacyjnych (w skali od 1 do 5)

Stopień osiągnięcia celów projektu (skala 1-5) według uczestników

Stopień spełnienia oczekiwań uczestników projektu (skala 1-5)

Stopień dostosowania projektu do specyfiki pracy uczestników projektu (skala 1-5) Ocena 2 Ocena 5 Ocena 5

Deklaracja uczestników stopnia wykorzystania w pracy wiedzy i umiejętności nabytych w projekcie (skala 1-5)

Deklaracja uczestników stopnia wykorzystania nabytej w projekcie wiedzy i umiejętności w usprawnieniu swojej pracy (skala 1-5)

Deklaracja uczestników stosowania w pracy TIK

Wpływ projektu na umiejętności stosowania strategii będących przedmiotem projektu

Wpływ projektu na umiejętności tworzenia otwartych zasobów edukacyjnych

Czy umiejętności uzyskane w wyniku projektu będą przydatne Czy umiejętności uzyskane w wyniku projektu będą przydatne ? (według uczestników)

Czy projekt będzie miał wpływ na powstanie nowych pomysłów ?

Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny Grupa I: Prowadzące: Marta Knaś, Jolanta Dimšienė Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę do prezentacji na konferencji Ilustracja filmowa: Renata Dudzinškienė: A. Liobytė „Sunki mama” Zasób edukacyjny: Artūras Šliažas i Katarzyna Kozłowska: Matematyka z Pitagorasem

Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Grupa II: Anna Lewkowicz, Aušra Stankevičienė Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Ilustracja filmowa: Majkowski Jarosław :  Muzyka Country. Zasób edukacyjny: Radosław Budziński, Jolanta Savukynienė: Zimowe igrzyska sportowe Ocena przydatności strategii użytych w ilustracjach filmowych w skali od 1 do 5 Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,53 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,63 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,37 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,37 Ocena przydatności strategii użytych w otwartych zasobach edukacyjnych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,67 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,78 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,67 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,72

Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Grupa III: Prowadzące: Izabela Malinowska, Jurate Biesvičienė   Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Ilustracja filmowa : Dalia Paleckienė: Sudėtis ir atimtis iki 10  Zasób edukacyjny: Monika Bochan, Zita Baranauskienė: Bitmapa a wektor (Bitmap ir vektoriaus). Petite histoire de l’ordinateur… Ocena strategii w ilustracja filmowych lekcji  Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 5 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 5 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 5 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 5 Ocena strategii w otwartych zasobach edukacyjnycj Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 5

Grupa IV: Prowadzacy: Nina Boguszewicz, Gerda Šlenfuktaitė Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę Ilustracja: Hanna Zawalich: Jak polubić jedzenie owoców i warzyw? Zasób edukacyjny: Hanna Zawalich, Danguolė Puzakinienė: Giżycko- miejsca które warto zobaczyć, ludzie, których warto poznać. Pomysł na promocję książki – praktyczny poradnik ( Parengimas knygos pristatymui); QR code. Ocena strategii w ilustracjach filmowych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,84 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,84 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,89 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,74 Ocena strategii w otwartych zasobach edukacyjnych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,94 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,83 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,94

Grupa V: Grażyna Imporowicz, Neringa Janušauskienė Ilustracja filmowa i zasób edukacyjny wybrany przez grupę do prezentacji Ilustracja filmowa: Snieguole Gaveliene: Pasaulinis vandenynas Zasób edukacyjny: Magdalena Grygieńcza, Edita Jasionienė: Co warto zobaczyć w Giżycku? (Ką verta pamatyti Giżycke?) Ką verta aplankyti Alytuje? Dlaczego warto odwiedzić Alytus? Ocena strategii w ilustracjach filmowych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,84 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,95 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,89 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 4,89 Ocena strategii w otwartych zasobach edukacyjnych Strategia I- konkretne cele, systematyczne ocenianie postępów – średnia ocen: 4,94 Strategia II – ocenianie kształtujące- średnia ocen: 4,83 Strategia III – uczniowie uczą się od siebie nawzajem- średnia ocen: 4,88 Strategia IV – mapy myśli, organizatory wizualne – średnia ocen: 5