Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
0 OFERTA DLA PRACOWNIKÓW Dorota Wałuszko tel Kierownik ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Białystok 15kwietnia 2016 r. Komendy Wojewódzkiej Policji.
Advertisements

Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Niedoceniane tło – stabilny partner w trudnych czasach.
Projekt jest finansowany ze środków Komisji Europejskiej i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 1 "Zakupy w sklepie za rogiem czy przez Internet -
KIM JESTEŚMY? Serwis KurJerzy.pl został uruchomiony na początku 2010 roku jako alternatywa dla kosztownych usług kurierskich w Polsce. Firma działa jako.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
SSPW woj. Warmińsko-Mazurskiego Parametry infrastruktury: ponad 2273 km szkieletowej i dystrybucyjnej sieci światłowodowej oraz 226 węzłów.
ING BANK Faktoring –Jednostkom organizacyjnym Lasów Państwowych oferujemy faktoring krajowy z przejęciem ryzyka wypłacalności odbiorcy (bez regresu, pełny).
Wniosek o dofinansowanie projektu w ramach RPO WP na lata wraz z załącznikami Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Underwriting – kierowanie na badania niezbędne do zawarcia umowy dla ubezpieczeń indywidualnych i grupowych Obowiązujące od 1 grudnia 2015 roku.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
USTAWA O POMOCY PAŃSTWA W WYCHOWYWANIU DZIECI Program Rodzina 500 +
Model Przejść Międzyoperatorskich (na podstawie uwag i rekomendacji izb oraz operatorów) Warszawa, 16 czerwca 2008 r.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa 1 Stan prac dot. dokumentów proceduralnych oraz podsumowanie spotkania konsultacyjno-szkoleniowego w.
Tanie pożyczki na założenie lub rozwój firmy r Nowy Dwór Mazowiecki.
Usługa PUE-ZUS (Platforma Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
Dr Agata Michalska-Olek Adwokat Poznań. Art [Umowa spedycji]  § 1.Przez umowę spedycji spedytor zobowiązuje się za wynagrodzeniem w zakresie działalności.
Urządzenia i technologie mobilne. Tablet Mobilny komputer większy niż telefon komórkowy, którego główną właściwością jest posiadanie dużego ekranu z zastosowaną.
Microsoft Azure Usługi chmurowe dla nowoczesnej firmy ModernBiz 1 Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) potrzebują odpowiednich zasobów.
Oferta Orange dla NSZZ FSG w Chełmie Marcin Kolano Doradca Klienta Biznesowego Tel. Kom
Ochrona własności przemysłowej
Zespół telematyczny ERA Warszawa, r.
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
Praktyka zawodowa Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Umowa o dzieło kazusy.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
System akredytacji AKSES
Rachunkowość finansowa – część 8 Wynik finansowy – rachunek zysków i strat Karolina Bondarowska.
Instalacja na android EVENIO
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Logowanie do systemu eod
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Praktyczne problemy związane z funkcjonowaniem AVV/GCU
Sprzedaż produktu lub usługi
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami na wsparcie zakładania działalności gospodarczej i rozwój zawodowy Toruń,
w powiatach malborskim i sztumskim”
Moduł 3 – przygotowujemy kampanię mailową
KAUCJA AKTORYCZNA Artykuły 1119–1128 KPC regulują instytucję tzw. kaucji aktorycznej, czyli kaucji na zabezpieczenie przyszłych kosztów procesu, którą.
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
22 ZAGROŻENIA Czyhające na Ciebie podczas kontraktowania Energii Elektrycznej i Gazu Co zrobić, aby uniknąć kłopotów, nieprzewidzianych sankcji i kosztów.
Inżynieria Oprogramowania Laboratorium
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
Podłączenie do sieci ciepłowniczej budynków w Łaziskach Górnych
Aplikacje i usługi w chmurze
Rewolucja w ubezpieczeniach telefonów
. PRAWIDŁOWY OPIS DOWODÓW KSIĘGOWYCH Najczęściej występujące uchybienia dot. opisu dowodów księgowych i rozliczeń finansowych. Gdańsk, 23 lutego 2018 r.
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla studentów
Podstawowe informacje o firmie
Prezentacja planu biznesowego
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
NASZE ATUTY.
„Most do sukcesu” Prowadzący: Agnieszka Moroń 19 lipca 2012r.
. PRAWIDŁOWY OPIS DOWODÓW KSIĘGOWYCH Najczęściej występujące uchybienia dot. opisu dowodów księgowych i rozliczeń finansowych. Gdańsk, 23 marca 2018 r.
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Nazwa firmy Biznesplan.
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Cobex Polska sp. z o.o. - zakład w Nowym Sączu
Zgłoszenie do konkursu
Forum Komisji Dialogu Społecznego
Gospodarowanie odpadami
Pytania i odpowiedzi - Etap 3 - KIEDY
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
Zapis prezentacji:

Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm Prowadzisz nowoczesny biznes? Jesteś w stałym kontakcie z Klientami? Korzystasz z nowoczesnych urządzeń mobilnych? Szybkość działania Twojej Firmy zależy od urządzeń mobilnych? Chcesz minimalizować koszty napraw uszkodzeń mechanicznych sprzętu? Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś tak, mamy dla Ciebie optymalne rozwiązanie. + Usługi serwisowe można nabyć przy zakupie nowych urządzeń w sieci Polkomtel wraz z zakupem usług telekomunikacyjnych albo przy zakupie samych urządzeń w sieci Polkomtel + Usługa aktywowana przez Opiekuna/DOKB na wniosek Klienta w ciągu 10 dni roboczych od daty zakupu urządzeń na fakturze albo 20 dni roboczych od daty dokumentu dostawy z magazynu centralnego Polkomtel + Usługa Serwis Urządzenia dla Firm obejmuje 90% przypadków uszkodzeń mechanicznych jakie występują w urządzeniach + Usługa Serwis Wyświetlacza dla Firm obejmuje 76% przypadków uszkodzeń mechanicznych jakie występują w urządzeniach Usługi Serwisowe Plus dla Firm Usługa serwisowa to nie ubezpieczenie, w ramach usługi wykonujemy naprawę urządzenia niezależnie od przyczyny uszkodzenia Brak kosztów wykonania naprawy aż do wartości ceny zakupu urządzenia Najszerszy zakres ochrony serwisowej na rynku Dedykowana Infolinia Techniczna Nielimitowany dostęp do Aplikacji diagnostycznej SmartSkaner+ Portal dla Klienta www.naprawaplus.pl dopasowany do potrzeb najbardziej wymagających Klientów

Usługi Serwisowe Urządzeń dla Firm Specyfikacja produktu Serwis Urządzenia dla Firm Poszerzony zakres ochrony serwisowej, krótszy czas naprawy (24h – 5 dni – 24h), urządzenie zastępcze w cenie usługi Serwis Wyświetlacza dla Firm Podstawowy zakres ochrony serwisowej, czas naprawy 24h – 7 dni – 24 h, urządzenie zastępcze opcjonalne w cenie 40,65 zł netto Serwis Urządzenia 7,99 zł netto Serwis Wyświetlacza 4,06 zł netto Uszkodzenie wyświetlacza Zalanie wodą Uszkodzenie obudowy, aparatów i przycisków Infolinia techniczna Aplikacja diagnostyczna Usługi można aktywować w ciągu 10 dni roboczych od daty sprzedaży Urządzenia wskazanej na fakturze za zakup Urządzenia w sieci Polkomtel albo 20 dni roboczych od daty sprzedaży Urządzenia wskazanej na dowodzie wydania w przypadku sprzedaży przez magazyn centralny Polkomtel

Usługa Serwis Urządzenia dla Firm 12 miesięcy 24 miesiące 36 miesięcy 96 zł netto 192 zł netto 288 zł netto Okres trwania usługi vs suma opłat – ta usługa naprawdę się opłaca! Zobacz ile zapłacisz za naprawę telefonu o wartości 1500zł jeśli nie masz wykupionej usługi Serwis Urządzenia dla Firm Usługa obejmuje jedną Naprawę na 12 miesięcy niezależnie od przyczyny wystąpienia uszkodzenia. W ramach Usługi realizowana jest jedna Naprawa z katalogu np. Naprawa Wyświetlacza lub Obudowy co oznacza wykorzystanie limitu rocznego. Jeśli jednocześnie ulegnie Uszkodzeniu Wyświetlacz i Obudowa – wszystko zostanie naprawione w ramach jednego świadczenia. Wartość Naprawy realizowana jest do wysokości ceny brutto urządzenia poza promocją z dnia zakupu w sieci Plus 1 dzień roboczy 5 dni roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia Uszkodzenia na odebranie Urządzenia od Klienta na przekazanie kurierowi do doręczenia Urządzenia do Klienta Harmonogram dotyczący Naprawy Zyskujesz Gwarancja wykonania Naprawy przedstawionych na zdjęciu elementów, niezależnie od przyczyny wystąpienia uszkodzenia; Brak kosztów Naprawy aż do wysokości ceny netto zakupu urządzenia poza promocją Naprawiasz uszkodzenia mechaniczne, które nie są objęte Gwarancją Producenta; Nie martwisz się znalezieniem serwisu, uszkodzenie zgłaszasz na Infolinii lub on-line na www.naprawaplus.pl; Korzystasz z obsługi door-to-door; Posiadasz darmowy transport Urządzenia na terenie Polski; W cenie usługi masz do dyspozycji Urządzenie Zastępcze na czas naprawy bez dodatkowych opłat. 1 Naprawa 2 Naprawy 3 Naprawy od chwili dostarczenia Urządzenia do Punktu naprawczego na wykonania Naprawy

Usługa Serwis Wyświetlacza dla Firm 12 miesięcy 24 miesiące 36 miesięcy 49 zł netto 97 zł netto 146 zł netto Usługa obejmuje jedną Naprawę na 12 miesięcy niezależnie od przyczyny wystąpienia uszkodzenia. Wartość Naprawy realizowana jest do wysokości ceny brutto urządzenia poza promocją z dnia zakupu w sieci Plus 1 dzień roboczy 7 dni roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia Uszkodzenia na odebranie Urządzenia od Klienta na przekazanie kurierowi do doręczenia Urządzenia do Klienta Harmonogram dotyczący Naprawy Zyskujesz Gwarancja wykonania Naprawy przedstawionych na zdjęciu elementów, niezależnie od przyczyny wystąpienia uszkodzenia; Brak kosztów Naprawy aż do wysokości ceny netto zakupu urządzenia poza promocją; Naprawiasz uszkodzenie mechaniczne, które nie jest objęte Gwarancją Producenta; Nie martwisz się znalezieniem serwisu, uszkodzenie zgłaszasz na Infolinii lub on-line na www.naprawaplus.pl; Korzystasz z obsługi door-to-door; Posiadasz darmowy transport Urządzenia na terenie Polski; Masz do dyspozycji opcjonalne Urządzenie Zastępcze na czas naprawy za opłatą 40,65 zł netto. 1 Naprawa 2 Naprawy 3 Naprawy W ramach Usługi realizowana jest jedna Naprawa Wyświetlacza co oznacza wykorzystanie limitu rocznego. Zobacz ile zapłacisz za naprawę telefonu o wartości 1500zł jeśli nie masz wykupionej usługi Serwis Wyświetlacza dla Firm Okres trwania usługi vs suma opłat – ta usługa naprawdę się opłaca! od chwili dostarczenia Urządzenia do Punktu naprawczego na wykonania Naprawy

Usługi Serwisowe Plus dla Firm Integralne elementy oferty Portal dla Klienta naprawaplus.pl Aplikacja diagnostyczna SmartSkaner+ lnfolinia techniczna 22 716 19 99 Wsparcie Klientów w zakresie: przyjmowanie zgłoszenia (dni robocze, 8:00 – 18:00) udzielenie informacji nt. statusu naprawy diagnoza uszkodzenia przygotowanie urządzenia do odbioru przez kuriera udzielanie informacji o uprawnieniach gwarancyjnych Informacje o usłudze Zgłoszenie uszkodzenia 24/7/365 Sprawdzenie statusu naprawy Regulamin usługi Formularz kontaktowy

Usługi Serwisowe Plus dla Firm to najlepsza oferta na rynku* *Porównanie własne. Stan na 29.11.2017r.

Porównanie ofert rynkowych Polkomtel T-Mobile Ubezpieczenie Orange Serwis Play Ubezpieczenie Serwis Wyświetlacza Serwis Urządzenia Ubezpieczenie Urządzenia Basic Orange Smart Care Ochrona Wyświetlacza Urządzenia objęte Usługą Smartfon Telefon komórkowy Tablet, Laptop Smartfon Telefon komórkowy Tablet Smartfon Telefon komórkowy Tablet Cena netto / m-c 4,06 zł 7,99 zł 8,50 zł 7,31 zł 4,99 zł Zakres Produktu Uszkodzenie mechaniczne wyświetlacza √ Uszkodzenie obudowy x Uszkodzenie innych elementów (aparat, przyciski) Zalanie Warunki kontraktowe Naprawa niezależnie od przyczyny i okoliczności uszkodzenia Udział własny 0 zł 0 zl 59 zł i 99 zł (pow. 999zł) Limit napraw 1 na 12 miesięcy Bez ogr. do limitu 1000zł Bez ogr. do limitu 800zł Bez ogr. do limitu 600zł Limit na każdą naprawę wartość urządzenia 1000 zł / rok 800 zł / rok 600 zł / rok Darmowa dostawa od Klienta do punktu naprawczego Darmowa dostawa po naprawie z punktu naprawczego do Klienta Urządzenie zastępcze na czas naprawy Opcjonalne 40,65zł netto Obszar obowiązywania Usługi Świat Polska Obszar świadczenia naprawy SLA Czas na odbiór urządzenia od Klienta 24h 48h Czas na naprawę 7 dni 5 dni 7 dni / 10 dni (Apple) Czas na dostarczenie naprawionego urządzenia do Klienta Obsługa Klienta Web-portal dla Klienta Zgłoszenie szkody przez internet Zgłoszenie szkody przez CC Sprawdzenie statusu szkody przez internet Sprawdzenie statusu szkody przez CC

Usługi Serwisowe Plus dla Firm Najważniejsze korzyści i przewagi produktowe W przeciwieństwie do ubezpieczeń usługi Serwis Wyświetlacza dla Firm i Serwis Urządzenia dla Firm obejmują naprawę niezależnie od przyczyny i okoliczności uszkodzenia Klient zgłaszający uszkodzenie nie musi opisywać okoliczności przy zgłoszeniu sprzętu do naprawy Brak wyłączeń odpowiedzialności znanych z produktów ubezpieczeniowych (z wyjątkiem umyślnego uszkodzenia urządzenia lub zalania innym płynem niż woda) Naprawa do wysokości wartości cennikowej urządzenia z dnia zakupu Brak limitu kwotowego naprawy (vs 1000 zł / rok T-Mobile, 800 zł / rok w Orange i 600 zł / rok w Play) Brak Udziału Własnego (versus UW 59 zł - urządzenie do 999 zł i UW 99 zł - urządzenie pow. 999 zł w Play) Możliwość dopasowania okresu ochrony serwisowej do indywidualnych potrzeb Klienta (12, 24, 26 miesięcy) i rezygnacji przez Klienta z usługi w dowolnej chwili Minimum formalności - usługa aktywowana jako usługa dodatkowa Polkomtel na wniosek Klienta i doliczana do faktury

Proces realizacji Usług Serwisowych dla Firm Zgłoszenie naprawy Uszkodzenie Zgłoszenie Naprawy przez CC lub www Zamówienie kuriera Odebranie urządzenia Naprawa urządzenia Dostarczenie naprawionego urządzenia Klient zgłasza uszkodzenie urządzenia dzwoniąc na dedykowany numer CC lub za pośrednictwem www.naprawaplus.pl DC rejestruje zgłoszenie DC informuje Klienta o dalszym procesie naprawy i uzgadnia termin odbioru urządzenia System DC weryfikuje aktywację usługi Rejestracja zgłoszenia System DC zamawia kuriera na termin uzgodniony z Klientem Akceptacja Naprawy Informacja o terminie odbioru urządzenia Kurier odbiera od Klienta uszkodzone urządzenie Informacja o zakończeniu naprawy i terminie dostarczenia urządzenia Kurier dostarcza do Klienta naprawione urządzenie Kurier dostarcza uszkodzone urządzenie do serwisu Serwis naprawia urządzenie Dostęp do statusu Naprawy SMS

Dziękuję za uwagę