Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Advertisements

Internetowa Akademia Biznesu
Demokracja w szkole.
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
CENNE PORADY HANDLOWE Zasady handlowe podnoszące zysk w Państwa biznesie. Opracowano na podstawie The Field Guide to Sales Debbie Mrazek, za jej entuzjastycznym.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
KONFLIKTY W ORGANIZACJI
Jak się robi plan marketingowy?
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Jak pisać pracę dyplomową?
Jak być własnym szefem?.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Męski Manifest (Raz na zawsze!)
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Metody wyszukiwania praktyk i staży przygotował: Sebastian Wilk
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
3 DROGI W ORIFLAME 1. KLIENT 2. SPRZEDAWCA 3. MANAGER
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Zawsze słyszymy o zasadach ze strony kobiet. Teraz parę zasad widzianych od strony mężczyzn.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
JANUSZ KORCZAK ,,Dziecko chce być dobre
Czy wiesz, co znaczy „zapomnieć” ?
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Męski Manifest (Raz na zawsze!)
PPP czyli Proponuję Pytalskim Projekt!. Co to jest metoda projektu? Kiedy Gosia Samosia spotyka się z ciekawostką, albo jakimś problemem Zabiera się do.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Co klient myśle i czyje: Klient może zapoznać się z naszą firmą na stronie internetowej, i dowiedzić się wszystkiego o tym, a potem może coś pomyśleć.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
AKCELERATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI. Czym jest AKCELERATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI? Akcelerator Przedsiębiorczości to nowa inicjatywa Inwest-Park Sp. z o.o., której.
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Mgr Magdalena Kowalewska PJWSTK 2014/15.  „ działanie mające na celu zapewnienie organizacji wymaganej liczby pracowników, o odpowiednich kwalifikacjach,
Paweł Szajwaj i Bartek Mazurek.  Allegro jest serwisem aukcyjnym.  Allegro daje możliwość kupna wielu ciekawych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
PORADNICTWO ZAWODOWE Zapraszamy na wędrówkę po świecie poradnictwa zawodowego.
Nazwa, logo i motto firmy
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ZARZĄDZANIA SWOIM CZASEM
Moduł 2 cz.2 - tworzymy ofertę !
Margie's Travel Pozwól nam zaplanować Twoje zimowe wakacje!
Witaj, jestem Iza. Przygotowałam dla Ciebie puzzle, które możesz wykorzystać w swojej prezentacji Udanego tworzenia :)
Producencie! Tak, tak – Ty! Bierzemy się do pracy!
Zapis prezentacji:

Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO inna nisza ten sam szablon te same pytania oczywiście – inne odpowiedzi :)

Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO Udzieliłem też kilku odpowiedzi na pytania dotyczące zupełnie innej niszy Chcę byś widział, że prezentowana przeze mnie metoda jest uniwersalna a jej dopasowanie do innego produktu i innego klienta, to sprawa bardzo prosta 1) Kim jest Twój klient? - pora na stworzenie avatara idealnego klienta Mężczyzna, 30+, pracujący w firmie, niezadowolony ze swoich osiągnięć, szukający możliwości zdobycia pracy, która da mu satysfakcję i pieniądze, aktywny, ciekawy świata, żonaty, dwoje dzieci, właśnie przygotował swój produkt, który chce wprowadzić na rynek

Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO 1) Kim jest Twój klient? - pora na stworzenie avatara idealnego klienta Mężczyzna, 30+, pracujący w firmie, niezadowolony ze swoich osiągnięć, szukający możliwości zdobycia pracy, która da mu satysfakcję i pieniądze, aktywny, ciekawy świata, żonaty, dwoje dzieci, właśnie przygotował swój produkt, który chce wprowadzić na rynek 1A) Opisz szczegółowo problem(-y), z którym zwraca się do Ciebie Twój klient Aby wprowadzić produkt na rynek, potrzebuje tekstów sprzedażowych, ale nie wie, czy teksty, które pisze są skuteczne. Nie wie jak ułożyć cały tekst, aby zachęcić klientów do zakupu. Jest w stresie, bo przeczytał wiele materiałów na temat copywritingu i tylko pogłębił swoje wątpliwości.

Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO 1) Kim jest Twój klient? - pora na stworzenie avatara idealnego klienta Mężczyzna, 30+, pracujący w firmie, niezadowolony ze swoich osiągnięć, szukający możliwości zdobycia pracy, która da mu satysfakcję i pieniądze, aktywny, ciekawy świata, żonaty, dwoje dzieci, właśnie przygotował swój produkt, który chce wprowadzić na rynek 1A) Opisz szczegółowo problem(-y), z którym zwraca się do Ciebie Twój klient Aby wprowadzić produkt na rynek, potrzebuje tekstów sprzedażowych, ale nie wie, czy teksty, które pisze są skuteczne. Nie wie jak ułożyć cały tekst, aby zachęcić klientów do zakupu. Jest w stresie, bo przeczytał wiele materiałów na temat copywritingu i tylko pogłębił swoje wątpliwości. 1B) Jaki jest główny cel, który zrealizuje klient poprzez skorzystanie z Twojej oferty? Napisze skuteczny tekst sprzedażowy do swojego własnego produktu.

Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO 1) Kim jest Twój klient? - pora na stworzenie avatara idealnego klienta Mężczyzna, 30+, pracujący w firmie, niezadowolony ze swoich osiągnięć, szukający możliwości zdobycia pracy, która da mu satysfakcję i pieniądze, aktywny, ciekawy świata, żonaty, dwoje dzieci, właśnie przygotował swój produkt, który chce wprowadzić na rynek 1A) Opisz szczegółowo problem(-y), z którym zwraca się do Ciebie Twój klient Aby wprowadzić produkt na rynek, potrzebuje tekstów sprzedażowych, ale nie wie, czy teksty, które pisze są skuteczne. Nie wie jak ułożyć cały tekst, aby zachęcić klientów do zakupu. Jest w stresie, bo przeczytał wiele materiałów na temat copywritingu i tylko pogłębił swoje wątpliwości. 1B) Jaki jest główny cel, który zrealizuje klient poprzez skorzystanie z Twojej oferty? Napisze skuteczny tekst sprzedażowy do swojego własnego produktu. 1C) Jaka niedogodność towarzyszy sposobowi, w który dotąd osiągała ten cel? Kupował tekst u copywritera płacąc za niego kilka tysięcy złotych.

Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO 1D) Jaki jest ból klienta? Opisz możliwie dokładnie wszystko, co jest związane z problemem. Nie opisuj wszystkich problemów, które naprawiasz Ty lub Twój produkt. Jeśli takie są - opisz je w innej ofercie. Jest sfrustrowany. Od pewnego czasu próbuje nauczyć się pisać teksty sprzedażowe, ale ma z tym problem – nigdy nie był mistrzem pisania. Denerwuje się, bo wie, że to jest ważne i boi się, że jeśli zrobi to źle, jego produkt nie sprzeda się i jego praca pójdzie na marne.

Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO 1D) Jaki jest ból klienta? Opisz możliwie dokładnie wszystko, co jest związane z problemem. Nie opisuj wszystkich problemów, które naprawiasz Ty lub Twój produkt. Jeśli takie są - opisz je w innej ofercie. Jest sfrustrowany. Od pewnego czasu próbuje nauczyć się pisać teksty sprzedażowe, ale ma z tym problem – nigdy nie był mistrzem pisania. Denerwuje się, bo wie, że to jest ważne i boi się, że jeśli zrobi to źle, jego produkt nie sprzeda się i jego praca pójdzie na marne. 1E) Jaki efekt klient uzyska dzięki Twojej ofercie? Jaka transformacja dokona się w Twoim kliencie? Zdobędzie umiejętność szybkiego tworzenia skutecznej oferty sprzedażowej dzięki umiejętności zadawania właściwych pytań, udzielaniu właściwych odpowiedzi i wstawianiu zdobytych w ten sposób informacji do szablonu stworzonego przez mistrza copywritingu.

Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO 1F) Wymień często stosowane „alternatywne sposoby” radzenia sobie z problemem Ludzie, którzy mają podobny problem często podejmują próby samodzielnego stworzenia własnego tekstu. Robią to źle i pogłębiają swoją frustrację. Często później próbują skopiować znalezione gdzieś teksty podmieniając tylko fragmenty dotyczące konkretnego produktu widząc, że powstały twór jest mocno sztuczny. Zniechęceni i sfrustrowani kupują usługę napisania tekstu na allegro (bo tanio) i dostają coś niewiele lepszego niż ich tekst, bądź u profesjonalnego copywritera, który zdziera z nich skórę.

Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO 1F) Wymień często stosowane „alternatywne sposoby” radzenia sobie z problemem Ludzie, którzy mają podobny problem często podejmują próby samodzielnego stworzenia własnego tekstu. Robią to źle i pogłębiają swoją frustrację. Często później próbują skopiować znalezione gdzieś teksty podmieniając tylko fragmenty dotyczące konkretnego produktu widząc, że powstały twór jest mocno sztuczny. Zniechęceni i sfrustrowani kupują usługę napisania tekstu na allegro (bo tanio) i dostają coś niewiele lepszego niż ich tekst, bądź u profesjonalnego copywritera, który zdziera z nich skórę. 1G) Opisz możliwie realistycznie skutki nie podjęcia żadnej decyzji lub podjęcia złej decyzji Jeśli nie skorzystasz z mojego rozwiązania lub nie podejmiesz żadnego działania, skutki będą opłakane. Twój produkt albo w ogóle nie trafi do sprzedaży, albo będzie się sprzedawał źle, a Ty stracisz wiarę w siebie i prawdopodobnie zrezygnujesz z czegoś, co może dać Ci prawdziwą satysfakcję i wolność finansową.

Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO Na koniec modułu drugiego Wstawię te odpowiedzi Do szablonu Zapraszam na dalszą część pytań I odpowiedzi z głównej niszy