WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
Advertisements

Zmiany w egzaminie maturalnym od 2015 r.
PUBLICZNE GIMNAZJUM W DRAWSKU
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
ANALIZA WYNIKÓW PISEMNEGO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 im. Stefana Garczyńskiego W Zbąszyniu.
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach Wyniki egzaminu maturalnego w sesji wiosennej 2012 roku.
Zmiany w systemie egzaminów zewnętrznych MATURA od 2007 roku Materiały zebrała i opracowała mgr Barbara Adamiak.
Świat domysłów, plotek i projektów – jakich zmian możemy się spodziewać do/ i 2015 roku? Stan na marzec 2013 roku Mariusz Domański.
Zarządzenie Nr 2 /2012 Podlaskiego Kuratora Oświaty z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie ustalenia terminów i zasad rekrutacji do gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
Zasady rekrutacji do XLVI Liceum Ogólnokształcącego im
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO – KWIECIEŃ 2012 HISTORIA.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
z języka angielskiego – czas Present Simple
Witamy w Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcącym Towarzystwa Salezjańskiego w Pile.
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Matura 2011 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. (Dz.U. nr 83, poz. 562 z późn. zm.)
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
MATURA PRÓBNA PORÓWNANIE WYNIKÓW
Egzamin gimnazjalny Wyniki egzaminów w Gimnazjum nr 14 w Olsztynie Edukacyjna wartość w naszej szkole Opracował mgr K.Gremblewski.
Sprawdzian szóstoklasisty. Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej obejmuje wiadomości i umiejętności ‎ określone w wymaganiach ogólnych i szczegółowych.
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W GIMNAZJUM NR 5 W PRZEMYŚLU NA PRZESTRZENI LAT Kolejne slajdy prezentują porównanie wyników egzaminu gimnazjalnego osiągniętych.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
E. Saczko N. Łukasik H. Jonasz E. Kiełbaszewska I. Klimowicz A. Plis E. Seweryn E. Wasiluk E. Saczko N. Łukasik H. Jonasz E. Kiełbaszewska I. Klimowicz.
Szkoła Podstawowa nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Sprawdzian obejmuje wiadomości i umiejętności zawarte w wymaganiach określonych w podstawie programowej kształcenia.
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Informator dla rodziców
Egzamin maturalny od 2010 r.. CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe:  język polski – nie określa się poziomu egzaminu  język obcy nowożytny zdawany na poziomie.
Nowa matura – od roku 2015 Informacje ogólne. Przedmioty obowiązkowe Język polski – część pisemna (poz. podst.) + część ustna Język angielski – część.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika – najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w powiecie żywieckim I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Żywcu.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
ANALIZA WYNIKÓW MATUR 2014 Liceum Ogólnokształcące w Krościenku n. D.
Oferta edukacyjna 2016/2017 II Liceum Ogólnokształcącego im
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
E- mail: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. M. KONOPNICKIEJ W SUWAŁKACH.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Egzamin gimnazjalny Informacje dla rodziców uczniów klas trzecich Egzamin * kwiecień * 2016r.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Oferta na rok szkolny 2013/14 Symbol oddziału Przedmioty z rozszerzonym programem nauczania Języki obce Przedmioty uwzględnione w procesie rekrutacji.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2016/17 klasa I 2017/18 klasa II 2018/19 klasa III MATURA.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Matura 2016 Analiza wyników.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
ZASADY REKRUTACJI.
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
MIEJSKI OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
TERMINARZ EGZAMINU historia i wos – godz. 9:00
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2019
Terminy egzaminu gimnazjalnego w roku 2017/2018
Zapis prezentacji:

WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017

W I okresie roku szkolnego 2017/2018 zespół ds W I okresie roku szkolnego 2017/2018 zespół ds. przeprowadzenia diagnozy wstępnej w klasach pierwszych podjął następujące działania: - opracowano plan pracy na bieżący rok szkolny, - opracowano narzędzia do badania osiągnięć uczniów, - przeprowadzono wstępną diagnozę uczniów klas pierwszych z języka polskiego, języka angielskiego i matematyki oraz z historii, biologii i fizyki dla klas z rozszerzeniem z tych przedmiotów w klasie drugiej. Wyniki testów z poszczególnych przedmiotów wypadły następująco:

JĘZYK POLSKI Test został opracowany przez wydawnictwo Operon i sprawdzał wiedzę z zakresu gimnazjum. Testu nie zaliczyło 3 uczniów. Średni wynik wyniósł 67,5%. Wyniki poszczególnych klas: 1a – 64% 1b - 64,5% 1c – 75% 1d – 59% 1e – 74,5% 1f – 68%

JĘZYK POLSKI

MATEMATYKA Test z matematyki zawierał zadania otwarte sprawdzające elementarne wiadomości z podstawy programowej z poprzednich etapów edukacyjnych. Średni wynik testu wyniósł 49%. Wyniki poszczególnych klas: 1a – 39,5% 1b – 35% 1c – 61% 1d – 52% 1e – 64% 1f – 44%

MATEMATYKA

JĘZYK ANGIELSKI Test z języka angielskiego opierał się na znajomości struktur leksykalno-gramatycznych, sprawdzających wiedzę na poziomie średnio zaawansowanym. Średni wynik klas to 66%. Wyniki poszczególnych klas : 1a – 63% 1b – 65% 1c – 70% 1d – 68,5% 1e – 75,5% 1f – 53%

JĘZYK ANGIELSKI

HISTORIA Test został opracowany przez wydawnictwo Nowa Era. Opierał się głównie na pracy z tekstem źródłowym oraz z mapą. Pisały go dwie klasy o profilu społeczno-prawnym. Średni wynik testu wyniósł 71,5%. W żadnej klasie nie było wyniku poniżej 40% - jedynie 6 uczniów uzyskało wynik 40 lub 41%. Powyżej 90% napisało 11 uczniów. Wyniki poszczególnych klas: 1a – 72% 1b – 71%

HISTORIA

BIOLOGIA Test zawierał pytania sprawdzające wiedzę ogólną z zakresu programu nauczania gimnazjum. Pisały go dwie klasy: Ic o profilu medycznym i If o profilu sportowym. Średni wynik testu w tych klasach wyniósł 44%. Zdecydowanie lepszy wynik osiągnęła klasa medyczna, w której tylko 7 osób nie zaliczyło testu. W klasie sportowej jedynie 4 osoby zaliczyły – pozostali, czyli 15 uczniów, osiągnęli wynik poniżej 40%. Wyniki poszczególnych klas: 1c - 51% 1f – 37%

BIOLOGIA

GEOGRAFIA Średni wynik: 1e – 64% Test diagnozujący pisała tylko klasa 1e. Został on opracowany przez wydawnictwo Nowa Era. Sprawdzał ogólną wiedzę z zakresu gimnazjum. Wszyscy uczniowie osiągnęli wynik powyżej 40%. Najwięcej uczniów napisało test powyżej 60%. Średni wynik: 1e – 64%

FIZYKA Średni wynik: 1d – 33,5% Test pisała tylko klasa 1d. Zawierał on treści nauczania z zakresu podstawy programowej gimnazjum. Składał się z zadań otwartych, definicji i wzorów. Tylko 5 uczniów zaliczyło test, aż 14 napisało go z wynikiem poniżej 40%, a część poniżej 20%. Średni wynik: 1d – 33,5%

Zgodnie z zaplanowanym harmonogramem pracy, testy zostaną powtórzone w czerwcu. Wyniki pozwolą na porównanie osiągnięć uczniów z zakresu wiedzy i umiejętności nabytych w szkole ponadgimnazjalnej z osiągnięciami po gimnazjum.

WNIOSKI Po analizie wyników testu diagnozującego na uwagę zasługują dosyć średnie osiągnięcia uczniów, zwłaszcza z matematyki, gdzie testu nie zaliczyło 52 uczniów. Jedna z klas napisała test na poziomie 35%. W tej klasie tylko 10 uczniów osiągnęło wynik powyżej 40%.

WNIOSKI Lepiej przedstawiają się umiejętności uczniów z języka angielskiego. Testu nie zaliczyło 12 osób. Jednak spośród wszystkich klas pierwszych tylko 15 uczniów osiągnęło wynik powyżej 90%.

WNIOSKI Jeśli chodzi o test z języka polskiego, to wcale nie najlepiej napisały go klasy humanistyczne. Jednak co ciekawe, w tych klasach znalazły się osoby z najwyższymi wynikami w szkole. Dobre wyniki uczniowie osiągnęli z historii, co może świadczyć o niezłym przygotowaniu humanistycznym.