`
Ponad 100 różnych wydarzeń UWOLNIENIE STARÓWKI LATO PEŁNE SMAKÓW PRZYSTANEK STARÓWKA KINO POD CHMURKĄ TEATRY ULICZNE SZKICOLOGIA REKREACJA KONCERTY SPORT
18 koncertów, każdy oglądało kilkaset osób Piotr Bukartyk Cała Grupa Barwinków
Łącznie koncerty obejrzało około 5 tys. osób. Rekord padł podczas występu Łukasza Geska
Spektakle dla dzieci, zabawa dla całych rodzin Rozbójnicy na ulicy oraz Teatr Gdynia Główna - łącznie 8 spektakli Jedna z najlepszych inicjatyw Lata w formie
Szkicologia – czyli rysować każdy może Cykl warsztatów rozpoczęty w ramach Ogrodów Polityki, kontynuowany w każdą sobotę wakacji
Przystanek Starówka – 18 spotkań Animacje dla całych rodzin Rekordy frekwencji padały podczas warsztatów zdobienia płóciennych toreb, brało w nich udział po kilkaset osób
Kino pod chmurką – 5 projekcji przy pełnej „sali”
2 x Foodtruck – coś dla ciała
Uwolnić Starówkę – pokaż na co cię stać, każdego dnia
GRAFATAK – bitwa na pędzle i płótna
Lato pełne smaków – biblioteka od kuchni Wykłady i warsztaty kulinarne poświęcone kuchni regionalne, zorganizowane przez Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich Każdy czwartek od 22 czerwca na dziedzińcu Biblioteki Elbląskiej Fot.: elblag.net
Lato na sportowo Garmin Iron Triathlon Nordic walking Festiwal sportów wodnych Turniej piłki plażowej Wyścigi Smoczych Łodzi Soboty z przewodnikiem
Od Dnia Dziecka po Elbląskie Święto Chleba LATO W FORMIE 2017 Od Dnia Dziecka po Elbląskie Święto Chleba Łącznie ponad 30 tys. osób uczestniczyło w wakacyjnych przedsięwzięciach zorganizowanych bądź koordynowanych przez Prezydenta Miasta Elbląg, instytucje miejskie i organizacje pozarządowe
PROMOCJA IMPREZ Promocja na Facebook - wydarzenia i płatne posty 15 kampanii, które docierały średnio do 4782 użytkowników Tradycyjne formy promocji: plakaty, ulotki, spoty radiowe i telewizyjne, artykuły prasowe Kampania AdWords promująca Święto Chleba Zasięg kampanii - Elbląg + 60 km z uwzględnieniem Trójmiasta i Olsztyna oraz Kaliningrad - Liczba wyświetleń (łącznie) – 211 264
PROMOCJA ELBLĄGA
PROMOCJA ELBLĄGA DPiK dodatkowo zrealizował 3 kampanie promocyjne w oparciu o sieć wyszukiwania i sieć reklamową AdWords Kampanie turystyczne krajowe: „Bieszczady Północy” ( 7 199 164 wyświetleń) oraz „Elbląg na szlaku” (6 140 800) Promocja turystyczna zagraniczna „Osada Wikingów i Goci” (skierowana do mieszkańców norweskiego Stavanger – 199 882 wyświetleń)
Dziękuję za uwagę Elbląg 2017