Filmowa podróż do Krainy Edukacji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA NA PIERWSZYM I KOLEJNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH W ZWIĄZKU Z OBNIŻENIEM WIEKU REALIZACJI OBOWIĄZKU SZKOLNEGO.
Advertisements

1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
GRY PLANSZOWE W EDUKACJI MATEMETYCZNEJ Arkadiusz Mroczyk.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
Co potrafię w przyjaźni z komputerem?.  Z jakich elementów się składa? Z jakich elementów się składa?  Do czego służy? Do czego służy?  Jakie programy.
1 „Praktyczne narzędzia ICT w realizacji edukacyjnych projektów”
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
TIK w naszej szkole Ile jest komputerów w naszej szkole? Do czego służą? Kto z nich korzysta? Wszystkiego dowiecie się podczas tej prezentacji.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Projektowanie prezentacji multimedialnych Piotr Rakowski Gliwice 2006.
System edukacji w Polsce
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
„Programowanie to nasza przyszłość”
Co to jest spacer edukacyjny?
Program eTwinning Planowanie projektów
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
E-learning w rozwijaniu kompetencji matematycznych
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
Extra wyzwanie dla wszystkich!
GERMANISTYKA.
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Style i strategie uczenia się
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
„CZYSTO, ŁADNIE WOKÓŁ NAS”
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Szkoła Promująca Zdrowie
KODEKS.
„Różnorodność przestrzenią dialogu”
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Przedszkole Promujące Zdrowie
Projekty zrealizowane
Program profilaktyczno-wychowawczy
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA Platforma e-learningowa
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
AKTYWIZUJĄCE METODY NAUCZANIA i UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Scenariusz lekcji. Zajęcia praktyczne..
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Kompetencje kluczowe w grupie odkrywców
Kompetencje kluczowe informatyczne – I etap edukacyjny
Zapis prezentacji:

Filmowa podróż do Krainy Edukacji

Digital Storytelling czyli uczenie się przez tworzenie- projekt obejmujący kształcenie zintegrowane Zajęcia nauczą dzieci tworzyć proste filmy edukacyjne zbudowane z sekwencji zdjęć i nagranej narracji przy pomocy programu PhotoStory. Uczniowie: tworzą narrację, opowiadają historię na podstawie obrazów, układają chronologicznie wydarzenia, tworzą dialogi, scenariusz filmu, edytują zdjęcia, będą tworzyć film w programie PhotoStory Cyfrowe opowieści umożliwiają łączenie różnych obszarów edukacyjnych, w tym edukację plastyczną, przyrodniczą , polonistyczną, medialną i informatyczną.

Klaps! czyli początki filmu Pierwsze zajęcia wprowadzały dzieci w świat pojęć związanych z filmem. W oparciu o przygotowane karty tworzyły definicję filmu,

Klaps! czyli początki filmu oglądały różne rodzaje filmu i dobierały do nich nazwy

Klaps! czyli początki filmu Poznały etapy powstania filmu

Klaps! czyli początki filmu

Klaps! czyli początki filmu Zgłębiły tajniki charakteryzacji

Klaps! czyli początki filmu Etap I zakończył się podziałem uczniów na grupy i opracowaniem wstępnej koncepcji opowieści. Dzieci zadecydowały , że stworzą filmy:

STACJA PHOTOSTORY

Stacja PhotoStory Podczas zajęć dzieci: nauczyły się jak tworzyć scenariusz, planowały sceny, tworzyły narrację, robiły zdjęcia, wykonywały rysunki, poznały program PhotoStory umożliwiający stworzenie filmu.

Efekty pracy: Szablon scenariusza filmu: Zdjęcie: mapa Polski + szkoła Tekst do wypowiedzenia: W naszym kraju nasza szkoła

Efekty pracy: - rekwizyty

Efekty pracy: zdjęcia

Efekty pracy: rysunki

Efekty pracy: - sceny

Stacja KOMPUTEROWICE Etap III kończący wszelkie prace związane z tworzeniem filmu obejmuje poznanie programu PhotoSthory dodanie obrazów nagranie narracji dodanie napisów ewentualne dodanie podkładu muzycznego

Efekty pracy: - film

Cyfrowe opowieści dla ucznia Włączają w proces uczenia technologię informacyjną Dają możliwość wypowiadania się w stworzonych przez siebie multimedialnych historiach Wzbogacają wiedzę dzieci Rozbudzają kreatywność Inspirują uczniów do pracy angażując ich emocjonalnie w ważne i ciekawe zadanie

Cyfrowe opowieści dla ucznia Rozwijają praktyczne, TIK-owe umiejętności (m.in. praca z kamerą, mikrofonem, obsługa programów do obróbki filmów i edycji dźwięku) Uczą krytycznie korzystać z TIK Aktywizują uczniów Uczą współpracy i wspólnego rozwiązywania problemów Nauka przez działanie Rozrywka i zabawa