Ewaluacja szkoleń w Alytus

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warsztaty psychologiczne
Advertisements

Projekt „Edukacja informatyczna i ekologiczna – zrozumienie międzypokoleniowe” finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Urząd Marszałkowski w Łodzi Departament ds. PO Kapitał Ludzki
Międzynarodowa Konferencja Związku Miast: Bogatynia- Hradek-Zittau Mechatronika-Kształcenie Zittau 17 kwietnia 2008 r. Związek Miast Bogatynia- Hradek-Zittau.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
Animacja grup zadaniowych Agnieszka Leśny. Odpowiedź na pytanie czy i jak udało nam się osiągnąć zamierzone cele oraz w jaki sposób udało nam się je osiągnąć?
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Język angielski na lekcjach historii
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Prezentacja wyników ewaluacji programu integracji społeczno-zawodowej osób długotrwale bezrobotnych w dzielnicy Wesoła. Projekt współfinansowany ze środków.
Prezentacja wyników ewaluacji programu aktywizacji zawodowej kobiet w dzielnicy Wesoła. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Rozpoznawanie predyspozycji i zainteresowań – gwarancją życiowego sukcesu Konferencja otwarcia projektu współfinansowanego ze środków EFS w.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Co to jest TIK?.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
POKL /12. GRUPA DOCELOWA Do udziału w projekcie zapraszamy nauczycieli kształcenia zawodowego zamieszkałych lub zatrudnionych na terenie.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Raport z realizacji projektu eSzkoła Wielkopolska - Twórczy Nauczyciel
Dorota Juranek PM nr 3 Sosnowiec
Efektywność e-nauczania w doskonaleniu zawodowym nauczycieli
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Dyrektor w zreformowanej szkole
Priorytet IX PO KL Podkarpacie stawia na rozwój Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Województwo Podkarpackie.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
SERIO Wzmocnienie umiejętności pracowników budowlanych w ramach BHP przy użyciu multimedialnego szkolenia opartego na przykładach zaczerpniętych z życia.
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Seminarium podsumowujące projekt Barbara Pietrzak - Koordynator Projektu Małkinia Górna, 28 maja 2014 r.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Częstochowa, 1 marca 2007 r. Społeczeństwo informacyjne w Częstochowie Opinie uczniów na temat zajęć dydaktycznych prowadzonych w ramach projektu „Społeczeństwo.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
Co to jest spacer edukacyjny?
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Ogólnopolski Tydzień Kariery 2015 r. „Poznaję siebie – poznaję zawody”- prowadzenie grupowych zajęć warsztatowych z uczniami klas drugich gimnazjum „Oferta.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały Hanna Ojcewicz i Alina Witkowska MAJ 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Adam Grabowski.  Dobór ć wiczeń pozwalających na realizację tematu (zgodnego z programem nauczania)  Zastosowanie metod aktywizujących, jako czynnika.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Program szkoleniowy dla kandydatów do przysposobienia dziecka zatwierdzony przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Decyzja Nr 5/2012RA z dnia 23.
Projekt Strategiczne partnerstwo edukacyjne Powiat Giżycki - Miasto Alytus Program - Erasmus + Akcja - Partnerstwa strategiczne dla edukacji szkolnej Współpraca.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Mobilność kadry nauczycielskiej
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
Koordynator Jolanta Czuchnowska
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Projekt Kim będziesz?.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Ewaluacja szkoleń w Giżycku
SIEĆ ELEMENTARNA GRUPA A
SIEĆ DYREKTORSKA maj-grudzień 2017 r.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Wykładowcy: dr inż. Mariusz Stawowski, CISSP
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
Motywowanie osób dorosłych w procesie edukacyjnym
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

Ewaluacja szkoleń w Alytus 19.09.2016 - 28.10 2016 Strategiczne partnerstwo edukacyjne Powiat Giżycki – Miasto Alytus” Nr 2015-1-PL01-KA201-016644, Program Erasmus +, Akcja Partnerstwa Strategiczne   Ewaluacja szkoleń w Alytus 19.09.2016 - 28.10 2016

Zgodnie z programem szkolenia ewaluacja odbywała się każdego dnia, po zakończeniu części warsztatowej. Z uwagi na charakter grupy uczestników (grupa dwujęzyczna) zdecydowano się na ewaluację metodami graficznymi. Ewaluację, wybranymi przez siebie metodami, prowadziło 5 pracowników Centrum Psychologiczno Pedagogicznego w Alytus.

Zastosowane metody ewaluacji: Drzewo Oś współrzędnych Pajęczyna Pieski Ankieta ewaluacyjna -forma tradycyjna

Przedmiot ewaluacji: Przydatność w pracy Wyrażenie emocji Poziom zrozumienia tematu Zainteresowanie problematyką Przekaz informacji

Przedmiot ewaluacji c.d.: Przydatność treści w dalszej pracy Zdobyta wiedza Przygotowanie merytoryczne prowadzącego Umiejętność przekazywania treści

Ewaluacja w Grupie 1 Drzewo Pajęczyna Oś współrzędnych Pieski

Ewaluacja w Grupie 2 Drzewo Pajęczyna Oś współrzędnych Pieski

Ewaluacja w Grupie 3 Drzewo Pajęczyna Oś współrzędnych Pieski

Ewaluacja w Grupie 4 Pieski Drzewo Oś współrzędnych Pajęczyna

ma Ewaluacja w Grupie 5 Drzewo Oś współrzędnych Pajęczyna Pieski

Ewaluacje codzienne miały wpływ na dopasowanie treści programowych do potrzeb uczestników szkoleń.

Czego zabrakło? krótkiej powtórki szkoleń z Giżycka utrwalenia zdobytych umiejętności więcej ćwiczeń poświęconych poznanym programom tematyki związanej z wykorzystaniem przedmiotów zawodowych pokazania przykładów praktycznego wykorzystania narzędzi w różnych przedmiotach nauczania

Czego zabrakło? c.d. więcej programów z którymi można pracować bez internetu zobaczenia piątkowej lekcji grafiki 3 D, Photoshop, Autocad

Na zakończenie szkolenia w Alytus wszyscy uczestnicy wypełnili tradycyjną ankietę ewaluacyjną.

Które z poruszanych zagadnień wydają się Panu/i najbardziej przydatne Które z poruszanych zagadnień wydają się Panu/i najbardziej przydatne. Które z nich najbardziej się Panu/i podobały? Edmodo,QR Code, CamStudio, Google Drive, Open-Sancore, Linoit,PurposeGames,Webcamtay,Flubaroo. Jakiej tematyki Pana/i zdaniem zabrakło? O jakie zagadnienia należy wzbogacić szkolenie w przyszłości? Niczego nie brakowało, pokazania przykładów praktycznego wykorzystania narzędzi w różnych przedmiotach nauczania(zawodowych). Inne uwagi dot. szkolenia: Profesjonalizm prowadzącego, szkolenia bardzo ciekawe , ciekawe wizyty w szkołach, wszystko było wspaniale; za duże tempo pracy; brak przeprowadzenia piątkowej lekcji, intensywnie spędzony czas.

Dziękuję za uwagę