WARSZTAT METODYCZNY Praktyczne aspekty stosowania elementów metody multisensorycznej Legnica, 22 październik 2010 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Advertisements

PowerPoint – od spraw prostych do złożonych
Zapraszamy do świata. Funenglish.pl to e-learningowy (a więc komputerowy) kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 6-12 lat.
Czas na dostępność Projekt „Kuźnia Dostępnych Stron” jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
Zastosowanie multimediów w edukacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy dr inż. Małgorzata.
NIE TAKI KOMPUTER STRASZNY JAK GO MALUJĄ PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW UMÓW. Inter – Group sp.k. sp. z.o.o. jest właścicielem nieruchomości, składającej się z działki gruntu zabudowanej budynkiem biurowym,
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO ROLA SAMORZĄDU W KREOWANIU POLITYKI OŚWIATOWEJ W REGIONIE – ŚWIĘTOKRZYSKI PROGRAM WSPIERANIA ROZWOJU EDUKACJI Kielce,
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
Założenia VII edycji programu edukacyjnego „Trzymaj Formę!” Oddział Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej WSSE Gorzów Wlkp.
Instytucjonalne uwarunkowania realizacji koncepcji CSR w obszarze merchandisingu – zarys problemu Dr Jarosław Plichta Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 66 im. Ks. J. Chrościckiego, ul. Przepiórki 16 JA, ANTEK RYLSKI UCZEŃ KLASY VI MARZĘ O ZAWODZIE… PROJEKTANTA GIER KOMPUTEROWYCH.
Sztuka opisywania sztuki Ankieta „Sztuka nie do zobaczenia” Ankieta jest częścią badania, którego celem jest określenie preferencji odbiorczych osób.
1 „Praktyczne narzędzia ICT w realizacji edukacyjnych projektów”
Psy- Moja pasja. „Jeśli mnie oswoisz będziemy potrzebni jeden drugiemu” Antoine de Saint- Exupéry.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
DO CZEGO SŁUŻĄ NARZĄDY ZMYSŁÓW?
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
"Ja do dzisiaj mam w oczach wszystkie te domy dzieci upośledzonych. Chociażby jeden z pierwszych, który wizytowałem w Wadowicach, gdzie pracują siostry.
To znaczy, że składa się z dwóch identycznych części, które można na siebie nałożyć. Na przykład człowiek (w niektórych miejscach) jest takim stworem.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
I Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Kujawskiej we Włocławku.
 poszerzenie wiedzy na temat Krajny,  rozsądne i odpowiedzialne korzystanie ze źródeł internetowych (z zachowaniem praw autorskich),  obsługa popularnych.
Prezentacja dobrych praktyk w zakresie programowania w ramach zajęć komputerowych i informatyki Gimnazjum.
Prezentację przygotował:
PUŁAPKA ZASOBÓW I BRAK DOSTEPÓW DO MORZA KRAJÓW AFRYKI.
EContentplus – szansa dla archiwów, muzeów i bibliotek Anna Bramska Krajowy Punkt Kontaktowy eContentplus Chalin, 5 września 2006.
ZASADY PROMOCJI W EUROREGIONIE GLACENSIS KŁODZKO 16 lutego 2010 Szkolenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Paweł Komar Nordweco Sp. z o.o. Paweł Komar Nordweco Sp. z o.o. Witam serdecznie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
PRAWO UNII EUROPEJSKIEJ Zajęcia nr 3 STUDIA WIECZOROWE / GRUPA 3 / 23-PR-WM-S6-PUE MGR BARBARA CHACZKO.
Rozwój osobisty Moduł 6 PROJECT NO – UK/13/LLP-LdV/TOI-624.
Zmysły.
T.15 Wybór narzędzi dla reengineeringu (szczegóły).
Dnia r. w naszej świetlicy odbyły się zajęcia pt
Serce i dusza wolontariusza
Programowanie z eTwinning
O ZMYSŁACH, ROZMNAŻANIU I TAŃCACH GODOWYCH PAJĄKÓW.
Narzędzia planowania zasobów w logistyce
Świetlica.
IM. BUDOWNICZYCH PORTU PÓŁNOCNEGO
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Niemiecki ma klasę Projekt klasy IB LO
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
LOGSPEED.
Logarytmy a medycyna – prawo Webera - Fechnera
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, Tarnów Dr inż. Marek Gorgoń
Czytanie Książek i nie tylko… .
ŚWIATOWY DZIEŃ RZUCANIA PALENIA
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
NAUKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DAJE DZIECIOM NIE TYLKO SZANSĘ W NABYWANIU SŁOWNICTWA, ALE RÓWNIEŻ ROZBUDZA ICH ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWĄ I BUDUJĘ.
Sprawozdanie z działalności SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO w roku szkolnym 2012/2013.
Nasze sady Drzewa owocowe.
Xx dzieci uczyło się w 2014 roku angielskiego w naszej bibliotece
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
JJ KURSY Zasada poglądowości
Oto jest kasia.
Systemy prezentacji w biznesie
GRY I ZABAWY POKOLENIOWE
ZAPROPONOWANYCH DZIAŁAŃ
Zmysły – ile ich mamy i czy są nam potrzebna?
Specjalność: Inżynieria Dźwięku i Obrazu
Zapis prezentacji:

WARSZTAT METODYCZNY Praktyczne aspekty stosowania elementów metody multisensorycznej Legnica, 22 październik 2010 r.

ZMYSŁY Słuch Smak Dotyk Wzrok Węch

Co pomoże uczniom zapamiętać lepiej przerabiany materiał?

PUŁAPKA

Warunki VAK V A K VISUAL AUDITORY KINESTHETIC

PRZYKŁAD

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE: Prezentacje multimedialne Tablica interaktywna Nagrania audio i video Piosenki Słuchawki Filmy Animacje komputerowe (prezentacje ppt) Plakaty / mapy/ wykresy Gry

WZROK + SŁUCH + DOTYK =  Słowa i obrazy muszą być zintegrowane aby wspólnie pracować Styl nieformalny działa lepiej niż formalny

Dziękuje za uwagę