A) trzech B) czterech C) pięciu D) sześciu E) siedmiu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
JAK ZJESZ OWOCE I WARZYWA TO NIE BĘDZIESZ CHORA I KRZYWA, A KIEDY PÓJDZIESZ NA PŁYWANIE TO OLIMPIJSKI MEDAL DOSTANIESZ. ŻYJMY ZDROWO!
Advertisements

Kim jeste ś myKim jeste ś my Co robimyCo robimy Gdzie si ę znajdujemyGdzie si ę znajdujemy Dlaczego to robimyDlaczego to robimy Misja wizja naszej firmyMisja.
Tworzenie odwołania zewnętrznego (łącza) do zakresu komórek w innym skoroszycie Możliwości efektywnego stosowania odwołań zewnętrznych Odwołania zewnętrzne.
KAZUSY – prawo spadkowe mgr M.Dziwoki. Ewa zmarła 12 grudnia 2012r. Nie pozostawiła testamentu. Jej rodzina to: a)Ojciec b)Matka (zmarła w 2008r.) c)Małoletnia.
Waga pokazuje ile waży Chen. Ile waży Chen? Alfie zebrał informacje o zwierzętach domowych które mają dzieci w jego klasie. Oto jego wyniki. Zwierzę.
Jak majtek Kowalski wielokąty poznawał Opracowanie: Piotr Niemczyk kl. 1e Katarzyna Romanowska 1e Gimnazjum Nr 2 w Otwocku.
Excel 2007 dla średniozaawansowanych zajęcia z dnia
Sposób oraz zakres gromadzonych informacji regulują następujące przepisy prawne: 1.ustawa z dnia 19 lutego 2004 r. o systemie informacji oświatowej (Dz.
Jak zachęcić uczniów do ćwiczenia na w-fie? Oliwia Kułaga Kl. IIe.
Wycieczka klasy II TB/TD Trzeciego października klasa II TB/TD odbyła wycieczkę do Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku pod opieką wychowawczyni Moniki.
 W pierwszym etapie gry, Adam uzyska ł 215 punktów, w drugim o 168 punktów wi ę cej, a w trzecim o 97 punktów wi ę cej ni ż w drugim. Mistrzem zostaje,
NA TROPACH LICZBY П. CZYM JEST LICZBA П? Zacznijmy tak, jak na profesjonalny matematyczny wykład przystało, czyli od definicji. П ≠ 3 П ≠ 3,14 П ≠ 3, …?!
“Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili.” (Mt 25,40) Słowo Życia Kwiecień 2016.
Scenariusz lekcji chemii: „Od czego zależy szybkość rozpuszczania substancji w wodzie?” opracowanie: Zbigniew Rzemieniuk.
Rozwiązywanie zadań tekstowych za pomocą równań, nierówności i układów równań Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
OGŁOSZENIE W KĄCIKU RODZICA OGŁOSZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ PRZEDSZKOLA INFORMACJE USTNE O PROJEKCIE PRZEKAZANE RODZICOM I DZIECIOM.
„MATEMATYKA JEST OK!”. Figury Autorzy Piotr Lubelski Jakub Królikowski Zespół kierowany pod nadzorem mgr Joanny Karaś-Piłat.
ULAMKI ZWYKLE KLASA IV. 2 3 kreska ułamkowa licznik ułamka mianownik ułamka ULamek zwykLy.
Kliknij, aby dodać tekst Clive Staples Lewis Podróż „Wędrowca do Świtu” - trzeci tom z cyklu Opowieści z Narnii Magdalena Adamczak Kl. VIc.
W KRAINIE TRAPEZÓW. W "Szkole Myślenia" stawiamy na umiejętność rozumowania, zadawania pytań badawczych, rozwiązywania problemów oraz wykorzystania wiedzy.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Filozofia na lata jesieni
Spis treści: 1. Strona główna Strona główna 2. Spis treści Spis treści 3. Położenie Położenie 4. Szkoła Podstawowa Szkoła Podstawowa 5. Plac Zabaw Plac.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
„Syberyjskie przygody Chmurki’’. Życie Doroty Combrzyńskiej-Nogali Dorota Combrzyńska - Nogala absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim.
Julian Tuwim był autorem wielu wierszy dla dzieci.
SZTUCZKA PSYCHOLOGICZNA Wykonuj kolejne instrukcje.
Cechy podobieństwa trójkątów Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
BURZA MÓZGÓW  Pierwszym etapem w pracy nad filmem były długie godziny rozmyślań nad doświadczeniem, które by nas naprawdę zaciekawiło i spełniało wymogi.
Zadanie od Emilki Ogrodnik posadził w 4 rzędach po 4 tulipany. Potem dosadził na kolejnej grządce jeszcze 5 tulipanów. Ile tulipanów posadził ogrodnik?
Gdynia #POMNIKI.
Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie II. INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij.
Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
Carlo Collodi, właśc. Carlo Lorenzini (urodzony w roku1826 we Florencji, zmarł w1890 roku tamże) – włoski pisarz i dziennikarz. Autor powieści i komedii,
Obliczanie procentu danej wielkości Radosław Hołówko.
Nasza szkoła w liczbach Dane zebrane przez uczniów klasy IV w styczniu 2010 r.
, + - = 0,5 CZYTAJ DOKŁADNIE ZADANIA I POLECENIA. IM TRUDNIEJSZE ZADANIE, TYM BARDZIEJ WARTO JE PRZECZYTAĆ KILKA RAZY.
O PARADOKSIE BRAESSA Zbigniew Świtalski Paweł Skałecki Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii Uniwersytet Zielonogórski Zakopane 2016.
Szachowa bitwa- wymiana i przewaga, wartość bierek
Jak żyli ludzie 1000 lat temu?
Analiza danych okulograficznych
Koniczyna Bartek Pulpet I rodzina Danuta Zawadzka
Monika Siembida, ILE CZY ILU? O TO JEST PYTANIE! Monika Siembida,
Pamięci Henryka Pawłowskiego
DZIEŃ CHŁOPCA.
FIGURY.
Niedziesiętne systemy liczbowe
KOSZYKÓWKA Podstawowe zasady gry Opracowała: Maria Kanczewska.
Ile to kosztuje? Cz. II.
Test.
„Na wyżynach myślenia”
A ty dla kogo żyjesz? Dla kogo są Twoje kroki i zmagania każdego dnia?
Prezentacja Julia Hamala 3B.
Ile to kosztuje? Cz. II.
Nasza szkoła w liczbach
MATEMATYKAAKYTAMETAM
ZIMA WINTER WINTER Rzeźby śniegowe.
Co z tego wynika? cz. I.
Implementacja rekurencji w języku Haskell
Doskonalenie rachunku pamięciowego u uczniów
Andrzej Majkowski informatyka + 1.
Zapis prezentacji:

A) trzech B) czterech C) pięciu D) sześciu E) siedmiu ZADANIE ZA 3 PUNKTY W ilu miejscach trzeba przeciąć sznurek, aby rozciąć go na pięć części? A) trzech B) czterech C) pięciu D) sześciu E) siedmiu

A) trzech B) czterech C) pięciu D) sześciu E) siedmiu ZADANIE ZA 3 PUNKTY W ilu miejscach trzeba przeciąć sznurek, aby rozciąć go na pięć części? A) trzech B) czterech C) pięciu D) sześciu E) siedmiu

ZADANIE ZA 4 PUNKTY Przy okrągłym stoliku usiadło 24 uczniów w taki sposób, że każdy chłopiec siedział między dwoma dziewczynkami, a każda dziewczynka siedziała między chłopcem a dziewczynką. Ilu chłopców siedziało przy tym stoliku? A) 5 B) 6 C) 7 D) 8 E) 9

ZADANIE ZA 4 PUNKTY Przy okrągłym stoliku usiadło 24 uczniów w taki sposób, że każdy chłopiec siedział między dwoma dziewczynkami, a każda dziewczynka siedziała między chłopcem a dziewczynką. Ilu chłopców siedziało przy tym stoliku? A) 5 B) 6 C) 7 D) 8 E) 9

ZADANIE ZA 5 PUNKTÓW Antek, Bartek i Czarek złowili łącznie 19 ryb. Jeśli wiemy, że Czarek złowił 5 razy więcej niż Bartek i o 3 ryby więcej niż Antek, to ile ryb złowił Antek? A) 4 B) 5 C) 6 D) 7 E) 8

ZADANIE ZA 5 PUNKTÓW Antek, Bartek i Czarek złowili łącznie 19 ryb. Jeśli wiemy, że Czarek złowił 5 razy więcej niż Bartek i o 3 ryby więcej niż Antek, to ile ryb złowił Antek? A) 4 B) 5 C) 6 D) 7 E) 8

A) 4 lata B) 5 lat C) 6 lat D) 7 lat E) 8 lat ZADANIE ZA 3 PUNKTY Jacek ma o rok młodszą siostrę i o rok starszego brata. Cała trójka rodzeństwa ma razem 18 lat. Ile lat ma Jacek? A) 4 lata B) 5 lat C) 6 lat D) 7 lat E) 8 lat

A) 4 lata B) 5 lat C) 6 lat D) 7 lat E) 8 lat ZADANIE ZA 3 PUNKTY Jacek ma o rok młodszą siostrę i o rok starszego brata. Cała trójka rodzeństwa ma razem 18 lat. Ile lat ma Jacek? A) 4 lata B) 5 lat C) 6 lat D) 7 lat E) 8 lat

Ile jest trzycyfrowych liczb, których suma cyfr jest mniejsza niż 4? ZADANIE ZA 4 PUNKTY Ile jest trzycyfrowych liczb, których suma cyfr jest mniejsza niż 4? A) mniej niż 7 B) 7 C) 8 D) 9 E) więcej niż 9

Ile jest trzycyfrowych liczb, których suma cyfr jest mniejsza niż 4? ZADANIE ZA 4 PUNKTY Ile jest trzycyfrowych liczb, których suma cyfr jest mniejsza niż 4? A) mniej niż 7 B) 7 C) 8 D) 9 E) więcej niż 9

A) 40 B) 45 C) 50 D) 55 E) inna odpowiedź ZADANIE ZA 5 PUNKTÓW Kwadratowa szachownica o wymiarach 3×3 ma 9 pól. Na pierwszym polu kładziemy 1 ziarno pszenicy, na drugim polu 2 ziarna, na trzecim polu – 3 ziarna, ..., na 9 - tym polu kładziemy 9 ziaren. Ile ziaren pszenicy położyliśmy na tej szachownicy? A) 40 B) 45 C) 50 D) 55 E) inna odpowiedź

A) 40 B) 45 C) 50 D) 55 E) inna odpowiedź ZADANIE ZA 5 PUNKTÓW Kwadratowa szachownica o wymiarach 3×3 ma 9 pól. Na pierwszym polu kładziemy 1 ziarno pszenicy, na drugim polu 2 ziarna, na trzecim polu – 3 ziarna, ..., na 9 - tym polu kładziemy 9 ziaren. Ile ziaren pszenicy położyliśmy na tej szachownicy? A) 40 B) 45 C) 50 D) 55 E) inna odpowiedź