Struktura Adaptacyjnego Internetowego Systemu Multimedialnego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologia informacyjna według MENiS
Advertisements

Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
„PRACA Z DZIECKIEM Z ADHD W JEGO NATURALNYM ŚRODOWISKU„
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Zainteresowania.
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Propozycja metodyki nauczania inżynierii oprogramowania
1 ZAŁOŻENIA PROJEKTOWANYCH ZMIAN KSZTAŁCENIE ZAWODOWE I USTAWICZNE.
Rola instruktora w klubie
Wirtualne Koła Naukowe – środowisko uczenia się w wirtualnej przestrzeni. Henryk Szaleniec.
Jolanta Misztal Kujawsko – Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku Program poprawy efektywności kształcenia - opracowanie, wdrożenie i ewaluacja.
Inteligentne Systemy Informacyjne
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
ETwinning- w naszej szkole opr. A. Rolicz. Istota eTwinning eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych.
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
Wykład 2 Cykl życia systemu informacyjnego
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
METODA PROJEKTU SZKOLENIOWA RADA PEDAGOGICZNA
Materiały dla ucznia do programu Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Rola Informacji w procesie decyzyjnym ;]
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Doskonalenie podstawprogramowych kluczemdo modernizacjikształcenia zawodowego Warszawa 11 października 2012 r.
Metodyka nauczania języka polskiego Wykład 2 Proces planowania w edukacji polonistycznej Dr Krzysztof Koc.
Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wstęp – zapoznanie z celami, uwarunkowaniami, realizacją i oczekiwanymi efektami.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Network Literacy Katarzyna Chomicz.
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
Planowanie szkolenia „Nigdy nie pozwalam na to, by szkoła stała się przeszkodą w mojej edukacji” Mark Twain.
Niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli „prototo” we wrocławiu
Pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Zaskórskiego prof. WWSI
Cel pracy Celem pracy jest przedstawienie dydaktycznej prezentacji multimedialnej, a w szczególności jej : zastosowania w edukacji, korzyści z tego wynikających,
1. Współczesne generacje technologii
Potrzeby i możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych.
Koszty jakości w projektowaniu (Zofia Zymonik) 1.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Tworzenie prezentacji multimedialnej
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
Ewaluacja dotycząca uczestnictwa nauczycieli w projekcie.
Lekcje z komputerem, 2006.
Dane – informacje - wiadomości Kodowanie danych i problem nadmiarowości.
Komputer w procesie dydaktycznym Komputer w procesie dydaktycznym Komputer jest wykorzystywany obecnie w polskich szko łach głównie do nauczania informatyki.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
Konferencja szkoleniowa (KS-1) 11 stycznia 2014 r. 1Maria M. Ferenc - konsultant ds. ewaluacji i oceniania.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Technologie informacyjno-komunikacyjne – wszelkie działania związane z  produkcją i wykorzystaniem urządzeń telekomunikacyjnych i informatycznych oraz.
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 26 października 2011 r. „Na czym polega logika projektu.
Potrzeby rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym na terenie Gminy Miejskiej Kraków Analiza w zakresie wsparcia rodzin w ramach polityki społecznej Urzędu Miasta.
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie.
Zasady zgłaszania innowacji pedagogicznej w kontekście
Przedszkola Miejskiego nr 4
Portfolio umiejętności i wykonanych projektów
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Golub – Dobrzyń października 2014r POLONIŚCI.
Działania podejmowane przez powiaty w związku z budową Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach 18 lipca 2017 r.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
technik technologii odzieży - stylista mody
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Rodzicom dziękuję za zaangażowanie, pomoc i wspieranie działań szkoły.
Zapis prezentacji:

Struktura Adaptacyjnego Internetowego Systemu Multimedialnego. łączą osiągnięcia sztucznej inteligencji w zakresie modelowania procesu dydaktycznego z multimedialnymśrodowiskiem nauczania. Stanowią podklasę i niejako naturalną kontynuację tradycyjnych systemów ITS (Intelligent Tutoring Systems).

Podstawowym paradygmatem obowiązującym przy projektowaniu tego typu systemów jest możliwie wierne odtworzenie działań nauczyciela – eksperta – podejmowanych w trakcie procesu dydaktycznego.Zarówno działania nauczyciela, jak treść i forma przekazywanych wiadomości z założenia powinny mieć charakter adaptacyjny, tzn. ukierunkowany na potrzeby i możliwości poszczególnych uczniów.Głównym problemem, wokół którego koncentrują się badania w tej dziedzinie, jest konstruowanie oprogramowania obdarzonego inteligencją niezbędną w adaptacyjnym procesie nauczania.