Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2017 przedmioty przyrodnicze

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
GIMNAZJUM IM. STANISŁAWA STASZICA W PANKACH
Advertisements

Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
Sprawdzian po klasie szóstej w szkole podstawowej
Program Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów OECD PISA
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
opracowała: Sławomira Suska
Czas wyboru nadszedł- zostań chemikiem
Egzamin gimnazjalny raport
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
Geografia Wnętrze ziemi Autor: Adam Pronobis I B.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Nazwa szkoły: Zespół Szkół w Lichnowach ID grupy: 96/70_MP_G1 Kompetencja: Matematyczno-przyrodnicza Temat projektowy: Budowa cząsteczkowa materii Semestr/rok.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
WYNIKI PRÓBNEGO SPRAWDZIANU W KLASACH VI 27 LISTOPADA 2012R. ILOŚĆ UCZNIÓW W KLASACH VI126 ILOŚĆ UCZNIÓW PISZĄCYCH PRÓBNY SPRAWDZIAN124.
1.
Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady i informacje.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Przedmioty ścisłe w szkole i na studiach
Standardy wymagań egzaminacyjnych
Przepływ prądu w obwodzie elektrycznym
Organizacja i harmonogram przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego w roku szkolnym 2013/2014 Gimnazjum nr 36 w Łodzi im.K.Kieślowskiego.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
Siły, zasady dynamiki Newtona
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Egzamin próbny w gimnazjum
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego
Przygotowanie do egzaminów gimnazjalnych
Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Wyniki matury 2015 I LO IM. BOLESŁAWA CHROBREGO W PSZCZYNIE 1.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Kwiecień 2015 Opracowanie: Elżbieta Wachnik-Kulpa Agnieszka Piotrowska-Jobda Marta Bąk Małgorzata Domańska.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2015/2016
Przygotowała; Alicja Kiołbasa
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Szkoła Podstawowa 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa staje się ośmioletnią szkołą podstawową; Oznacza to, że 1 września.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2016/2017
Matura 2016 Analiza wyników.
ZASADY REKRUTACJI.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
1.
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2017
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2017/2018
Szkoła Podstawowa 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa staje się ośmioletnią szkołą podstawową; Oznacza to, że 1 września.
INFORMACJE O EGZAMINIE GIMNAZJALNYM DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY2017/2018
Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2018/2019
TERMINARZ EGZAMINU historia i wos – godz. 9:00
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Wyniki egzaminu próbnego
Terminy egzaminu gimnazjalnego w roku 2017/2018
Zapis prezentacji:

Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2017 przedmioty przyrodnicze O. Kaniewska, A. Nawrot, M. Krenc, B. Sitko

Część II przedmioty przyrodnicze Egzamin odbył się 20 kwietnia 2017 r. W egzaminie uczestniczyło 103 uczniów Zestaw standardowy zawierał 28 zadań zamkniętych i składał się z czterech części przedmiotowych: biologii, chemii, fizyki i geografii. Każdy z przedmiotów reprezentowany był przez zadania różnego typu: wyboru wielokrotnego, prawda-fałsz.

Mocne strony Uczniowie dobrze : Odczytują i analizują dane z wykresu dotyczące procesu fotosyntezy, Znają budowę i funkcje tkanek, Opisują zależności pokarmowe w ekosystemie, Rozumieją pojęcia doboru naturalnego i sztucznego w procesie ewolucji, Interpretują informacje o budowie atomu na podstawie tabeli – układ okresowy pierwiastków chemicznych oraz posługuje się wielkościami chemicznymi dotyczącymi wewnętrznej budowy materii, Rozumieją zjawiska przewodnictwa cieplnego i ruchu cieczy w procesie konwekcji, Rozumieją zjawisko pływania ciał na podstawie prawa Archimedesa, Znają przepływ prądu w przewodnikach jako ruch elektronów swobodnych, Posługują się ze zrozumieniem pojęciem czasu słonecznego Wykazują wpływ klimatu na zróżnicowanie roślinności Rozumieją procesy wietrzenia

Zagadnienia wymagające poprawy Uczniowie słabo: Zinterpretowali fragment tabeli rozpuszczalności substancji, tym samym źle wskazując odczyn roztworu tej substancji powstałej w określonej probówce Znają metodę wykrywania skrobi w produktach Obliczają objętość ciała na podstawie jego masy i gęstości.

WNIOSKI Wykonalność testu na poziomie 67,5 czyli test był umiarkowanie trudny dla naszych uczniów, wynik jest zdecydowanie lepszy w stosunku do egzaminu próbnego. Uczniom sprawiły problem zadania wymagające znajomości: zależności pomiędzy wielkościami fizycznymi oraz prostych metod identyfikacji wybranych substancji Uczniom nie sprawiło trudności odczytywanie, przetwarzanie, interpretowanie informacji przedstawionych w formie tekstu, tabeli lub wykresu, jeżeli dane zapisane były w prostej formie i dotyczyły znanych zagadnień. Uczniowie znają i rozumieją przebieg i istotę podstawowych zjawisk i procesów przyrodniczych.

Dziękujemy za uwagę