Pamiętajmy o ogrodach Happening „Pamiętajcie o ogrodach”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Klasa I, II, III Szkoła Podstawowa nr 36 w Kielcach
Advertisements

Wybieram zdrowie i zdrowe odżywianie
INNOWACJA PEDAGOGICZNA O CHARAKTERZE PROGRAMOWYM
Autor: Jacek Kukawski III a
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja pilotażowa Rok szkolny 2013/14.
Rodzinna wycieczka w okoliczne lasy
Pamiętajcie o ogrodach
Prezentacja wyników z Ankiety
EKOLOGICZNY PROJEKT EDUKACYJNY
Autorki: Karolina Bednarz i Patrycja Zielińska
Gimnazjalny projekt edukacyjny
Przed Po Od 2011 roku trwa w szkole zbiórka baterii które na podstawie umowy odbiera Organizacja Odzysku S.A. Reba.
Kolekcje roślin. Obserwacje zwierząt
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II w Ostrowie Wielkopolskim.
Dzień Ziemi.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Mimo śniegu i mrozu uczniowie klasy trzeciej postanowili pójść na spacer w zajęciach pozalekcyjnych pod opieką pani Teresy Dakowskiej. Dotarli na plac.
,,Zdrowa ekologiczna żywność’’
Dzień Zdrowego Śniadania
SZKOŁA PODSTAWOWA Im . Jana Pawła ii W Smolniku
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
„Nasz Zielony Zakątek przy Przedszkolu Samorządowym w Gorzkowicach”.
Dzień Wody Zajęcia przeprowadzone przez panią Katarzynę Kaczyńską, pracownika Wydziału Środowiska Starostwa Powiatowego w Mrągowie dla klasy I i III.
Pe ł ni apetytu na moc Uczniowie klasy III a Szko ł y Podstawowej nr 6 w Ś widnicy.
„KLASA II A ŚNIADANIE ZAWSZE ZDROWE MA „
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem „Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność?”.
PROGRAM EDUKACYJNY „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”
KLASA I a rok szk. 2011/2012. UCZEŃ W SZKOLE BEZ ŚNIADANIA MA NIEWIELE DO GADANIA. PUSTO W BRZUCHU ! PUSTO W GŁOWIE ! KAŻDY CI TO POWIE !
1. Bardzo wielu ludzi na świecie spożywa jeden posiłek dziennie lub często wcale nie ma co jeść. Czy ty masz wystarczająco dużo pożywienia?
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
8 listopada 2011r. reportaż z Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Biesiadkach.
Prezent dla naszej Planety Przygotowany przez uczniów klasy szóstej
ANKIETY DO RODZICÓW – SKLEPIK 92 rodziców wzięło udział w ankietach.
Ankieta do uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum ZPO w Skrzydlnej
Wybieram zdrowie !!!.
„Śniadanie daje moc” Uczniowie klasy II S.P im Marii Konopnickiej w Kościelnej Wsi wraz z rodzicami i wychowawcą.
Klasa I A Szkoła Podstawowa im. prof. Wilhelminy Iwanowskiej w Pigży
Autor : Angelika Niewiadomska
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Działyniu, klasa I Wychowawca: Małgorzata Majewska.
Klasa III a. HALO! To my uczniowie klasy III a ze Szkoły Podstawowej nr 21 w Białymstoku. Chcieliśmy się przekonać, czy śniadanie naprawę daje moc? Zobaczcie.
PRZYJACIELE LASU AUTOR: JAKUB ZIĘBA
Śniadanie daje moc! Szkoła Podstawowa w Toporowicach
TYDZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA 8 listopada – DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima w Złochowicach.
Akcja edukacyjna „Śniadanie daje moc”
„Śniadanie daje moc”, czyli podróż kl. II do Krainy Zdrowia Uczniowie klas I –III Zespołu Szkół w Łączanach wybierają się w podróż do Krainy Zdrowia na.
„Mój ruch to czyste środowisko” Projekt edukacji ekologicznej współfinansowany przez WFOŚiGW.
„Śniadanie Daje Moc” uczniom klasy I w Szkole Podstawowej w Dąbrówce w roku szkolnym 2013/2014.
WARTOŚCI ODŻYWCZE WARZYW I OWOCÓW
‘Śniadanie daje moc’ Ogólnopolska akcja edukacyjna
8 listopada 2011 roku Dzień Zdrowego Śniadania
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Znaczenie wody w życiu człowieka
PREZENTACJA BAZY SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 150.
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu.
Prezentacje multimedialne pt. „Cztery ż ywio ł y Ziemi” przygotowali uczniowie klas IV-VI Szko ł y Filialnej w Zambskach Ko ś cielnych.
Projekt Edukacyjny „Hej wodo! Wspólna woda – wspólne możliwości” współfinansowany przez fundację Funduszu Partnerstwa w ramach programu Funduszu Kropli.
Nasze Nadleśnictwo Wykonali Uczniowie ZSP Łaszczówka.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
WRZESIEŃ 4-Latki Justyna Olkowska-Korczak. Podczas zajęć we wrześniu: Opracowaliśmy Kodeks Zachowania. Opracowaliśmy Kodeks Zachowania. Kształtowaliśmy.
PRZEDSTAWIENIE „ CHCESZ BYĆ ZDROWY JAK RYBA, JEDZ OWOCE I WARZYWA” 26 kwietnia klasa II d odwiedziła PRZEDSZKOLE nr 29 promując zdrowe odżywianie.
Trzymaj Formę! Prezentacja multimedialna. Ograniczaj spożycie tłuszczów zwierzęcych na Rzecz tłuszczów roślinnych (w umiarkowanych ilościach) *Jedz.
Gospodarowanie wodami podziemnymi na obszarach dolinnych Małgorzata Woźnicka Państwowy Instytut Geologiczny- Państwowy Instytut Badawczy.
Czy odżywiamy się zdrowo?. Cele projektu: Poznanie nawyków żywieniowych uczniów naszego gimnazjum. Poznanie nawyków żywieniowych uczniów naszego gimnazjum.
11 zasad jak bezpiecznie spędzić wakacje
Razem dla klimatu Pamiętajmy o ogrodach
Wpływ biocenozy mokradłowej na retencję wody w Dolinie Huczwy
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
Uczniowie klasy I Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Rożnowicach realizują program edukacyjny „Żyj smacznie i zdrowo” pod kątem zasad prawidłowego i smacznego.
Pamiętajmy o ogrodach Happening „Pamiętajcie o ogrodach”
Dzień Ziemi Uczniowie uczęszczający do świetlicy szkolnej poznawali dzieje naszej planety Ziemi: jak powstała, jaki ma kształt, jak się porusza, zapoznali.
Zapis prezentacji:

Pamiętajmy o ogrodach Happening „Pamiętajcie o ogrodach” Razem dla klimatu Pamiętajmy o ogrodach Happening „Pamiętajcie o ogrodach”

Uczniów szkoły podstawowej intryguje dom porośnięty bluszczem z ogrodem na dachu. Porównujemy warunki życia w domu tradycyjnym i pro klimatycznym.

W prosty sposób uczniowie przekonują się co dzieje się z wodą opadową na powierzchni betonowej i trawiastej. Uczniowie uderzając dłonią o trawę i beton wybierają rodzaj nawierzchni boiska, ścieżki rowerowej, ścieżki do biegania, po której chcą się poruszać.

W uczennicy ubranej w różowy śpiwór dzieci bezbłędnie rozpoznają dżdżownicę. Opisują znaczenie dżdżownic dla środowiska przyrodniczego, a szczególnie dla tworzenia się gleb i obiegu wody.

Znaczenie ogrodów dla człowieka, ale jednocześnie dla klimatu najłatwiej zrozumieć korzystając z różnych zmysłów. Uczniowie chętnie spożywają owoce i warzywa przyniesione z przydomowych ogrodów.