Speakers’ Corner. Speakers’ Corner Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII Liceum Ogólnokształcącym im Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZESPÓŁ EDUKACJI „WIEDZA”
Advertisements

Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Pracownie informatyczne
Uczestnicy projektu: uczniowie klasy II gimnazjum Nauczyciel prowadzący: Magdalena Terpiłowska 1 MOJA SZKOŁA – DAWNIEJ I DZIŚ Gimnazjum Specjalne Nr 5.
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
DORADZTWO ZAWODOWE DLA UCZNIÓW.
AUTOPREZENTACJA.
Projekt edukacyjny zrealizowany w grupie dzieci 4,5-letnich w Miejskim Przedszkolu Nr 1 im. Marii Konopnickiej w Aleksandrowie Łódzkim   Książka - mój.
Dojrzałość szkolna dziecka
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Zespole Szkół im. Poległych na Pasternioku w Orzeszu.
Planowanie i przygotowanie wystąpień publicznych
WARSZTATY DZIENNIKARSKIE ZESPÓŁ SZKÓŁ CKP W GRUBNIE 2011/2012.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO – absolwenci z roku 2010 II Liceum Ogólnokształcące im. R. Traugutta w Częstochowie Opracowała na podstawie danych z OKE: Ewa.
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Ocena opisowa Ocenić ucznia, to dać jak najpełniejszą informację
Mój sześciolatek idzie do szkoły
r. Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku- Białej.
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Tutoring – czerwiec 2011.
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
Wyzwalamy twórczość zamiast odtwórczości w SCE: otworzysz się na nowe doświadczenia w dziedzinie teatru, muzyki i sztuki spotkasz się
Reforma edukacji Zmiana programowa Informacje dla rodziców.
Katarzyna Sarota-Cibińska Przedszkole Miejskie nr 12 w Sosnowcu
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
KLASA MEDYCZNO – RATOWNICZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
Quick-School.
PRYWATNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. C. K. NORWIDA W LESZNIE
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Szkolenia z autoprezentacji i savoir vivre’u
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
Moduł 2 Rozwijanie umiejętności pracy w grupie i komunikacji.
WYCHOWYWANIE I NAUCZANIE DZIECI
Patrycja Widełka KrDZTo1011
Prowadzący ćwiczenia:  Dr Jacek Kęsy  Dr Edmund Kartanas.
Zasady pracy metodą projektu
Szkolenie językowe dla nauczycieli i pracowników Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Konarach.
Poznaj swojego doradcę kariery Jak to robimy w Zespole Szkół Nr 14 we Wrocławiu.
Mowa ciała w pracy Podsumowanie Zygmunt Korzeniewski.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Jedlni Letnisku Oddziały Pięciolatków opracowała Bernarda.
Polskie Ramy Jakości Staży i Praktyk Biuro Karier UAM Kontakt
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
XVII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Warszawie
Nauka przedsiębiorczości w polskim systemie edukacji
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
CLIL LONDYN.
CLIL… !? A co to? Content and Language Integrated Learning (CLIL) to zintegrowane nauczanie języka obcego i przedmiotów. Jest to nowoczesna metoda nauczania,
Efekty uczenia się Od czego wyszliśmy?.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Żeromszczacy w NBP.
Zmiany w kształceniu zawodowym – czyli jak zdobyć upragniony zawód?
VII Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Warszawie
ŚWIATOWY DZIEŃ ZDROWIA W SŁONECZNEJ ŚWIETLICY z Samorządem Uczniowskim
I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza Łańcut
JAK DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WPŁYNĄŁ NA MOJE DECYZJE ZAWODOWE?
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
Kacper Grabowski i Jan Perz Klasa 6A
Bezpieczny przedszkolak na drodze
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie
Prezentacja edukacyjna lub konferencyjna
Zapis prezentacji:

Speakers’ Corner

Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII Liceum Ogólnokształcącym im Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Konopnickiej w Warszawie

Dlaczego warto uczyć się publicznego przemawiania i czego właściwie możemy się na takich zajęciach nauczyć?

Możemy zyskać pewność siebie…

…żeby świetnie poradzić sobie na egzaminach ustnych

Zwiększymy umiejętności językowe.

Nauczymy się świadomie używać swojej „mowy ciała”.

Będziemy ćwiczyć prawidłową wymowę oraz siłę i pewność swojego głosu.

Nauczymy się, jak właściwie dobrać strój, żeby dobrze się zaprezentować.

Będziemy współpracować w grupie

Nauczymy się, jak być dobrymi słuchaczami, którzy okazują zainteresowanie, ale też udzielają sobie nawzajem cennych informacji zwrotnych.

Opanujemy umiejętność używania pomocy wizualnych. Dowiemy się, jak poprowadzić interesującą prezentację.

Nauczymy się i przećwiczymy w praktyce, jak w interesujący sposób oprowadzić grupę kolegów z zagranicy po Warszawie.