INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BiznesKlasa UNICEF – projekt edukacji humanitarnej.
Advertisements

Uczniowie mają głos! – czyli to i owo o szkolnej demokracji.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Liderzy PAFW to program Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowany przez Stowarzyszenie Szkoła Liderów.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Co to jest Internet? home Wykonał: Michał Kęska.
Na co jeszcze czekamy, czyli o nieuchronności Michał Kociankowski
OLSZTYŃSKI BUDŻET OBYWATELSKI. IDEA mieszkańcy i mieszkanki określają cele i sposób wydatkowania określonych kwot Biorą zatem udział w planowaniu wydatków.
Bezpieczni w sieci Zuzanna Cieślak i Weronika Andrzejewska Z klasy V a
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Bezpieczeństwo w sieci !!!
OKSYWSKIE CELEBRYTKI W DZIAŁANIU
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
To projekt zawodoznawczy zrealizowany w Zespole Placówek Specjalnych w Legnicy w ramach projektu unijnego Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Wykonał: Michał Kęska. Wydaje Ci się, że wiesz co to jest Internet?
Bezpieczeństwo w sieci
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Supermarkety i dyskonty
METODOLOGIA 50/50 - OSZCZĘDZANIE ENERGII W SZKOLE Prezentacje wykonał : Szymon Rabikowski.
Portale społecznościowe
Czym tak naprawdę jest sexting?
Przygotował: Jakub Leńczowski
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
Avril Lavigne Innowacyjne wykorzystanie treści video
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
M&M’s robią karierę jako emotikonki na Gadu-Gadu i zachęcają do przesyłania świątecznych pozdrowień Innowacyjne wykorzystanie mediów interaktywnych.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Podaruj Dzieciom Słońce
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
Gotuj o wszystko Best use of content.
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Multimedialna nauka hotelarstwa
Nominacja w kategorii dziennikarstwo w plebiscycie Gala Róż Jadwigi.
Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting.
Zapis prezentacji:

INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ Always Blingee INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ

Jak wygląda życie nastolatki? Dzień typowej nastolatki jest wypełniony po brzegi. Codziennie bombarduje je niezliczone ilość komunikatów.

1B Komentarz lektora Przyjrzeliśmy się życiu nastolatek i zauważyliśmy, że ich życie wypełnione jest po brzegi. Codziennie trafia do nich ogromna ilość komunikatów, co zdecydowanie utrudnia skuteczne dotarcie do ich świadomości. Młode dziewczyny są bardzo wymagające i podatne jedynie na te komunikaty, które wpisują się w ich styl życia i są zgodne z najnowszymi trendami

Przed jakim stanęliśmy wyzwaniem? Always – marka, która rozumie współczesną nastolatkę.

2B Komentarz lektora Chcieliśmy wzmocnić wizerunek marki, która rozumie współczesne nastolatki, rozumie ich radości, problemy, emocje… Celem było nawiązanie z nimi formy dialogu, tak aby marka Always w naturalny sposób zaistniała w ich codziennym życiu a tym samym świadomości.

Do Kogo Chcieliśmy Dotrzeć? Nastoletnie dziewczyny Pasjonatki najnowszych trendów Spędzające mnóstwo czasu w Internecie Chcące chociaż przez chwile poczuć się jak gwiazdy i wyróżnić się z grupy rówieśniczek

3B Grupę, do której chcieliśmy dotrzeć, stanowiły młode kobiety, zafascynowane najnowszymi trendami, dla których niezwykle istotne jest zaistnienie w grupie swych najbliższych przyjaciół Kluczowym medium jest dla nich internet i fora społecznościowe na których prześcigają się w umieszczaniu coraz to bardziej oryginalnych zdjęć. Marzą o tym by choć przez chwilę poczuć się wyjątkowo, jak gwiazdy, jednak dostęp do takiego świata jest mocno ograniczony i nieosiągalny dla nich

Na Czym Polegał Nasz Koncept? Dokładna analiza naszej grupy docelowej oraz analizy Google Trends Konkurs: Główną nagrodą były zedytowane zdjęcia laureatek na billboardach w wybranych przez nie lokalizacjach  lokalne celebrytki

4B Dzięki dokładnemu poznaniu naszej grupy docelowej oraz trendów panujących na Zachodzie (analiza Google Trends), stworzyliśmy pomysł dedykowany specjalnie dla nich. Konkurs z jednej strony pozwalał im upiększyć swoje zdjęcia dzięki aplikacji FotoBling na stronie always.pl, a z drugiej strony dawał okazję do pojawienia się ze swym zdjęciem na billboardzie w wybranej przez siebie lokalizacji. Dziewczyny mogły rozsyłać linki do swoich zdjęć wśród znajomych, co generowało buzz wokół kampanii. Wygrywały dziewczyny, których fotki zebrały największą liczbę głosów.

Co Udało Się Nam Osiągnąć? Blisko 5 tysięcy zgłoszonych zdjęć do konkursu Świadomość marki Always po raz pierwszy w historii numer 1!

5B Wyniki kampanii były naprawdę imponujące: prawie pięć tysięcy młodych dziewczyn odwiedziło stronę always.pl by wziąć udział w konkursie. Co w kategorii artykułów higieny kobiecej jest wysokim poziomem zaangażowania konsumentki. Co więcej dzięki tak innowacyjnemu podejściu do grupy docelowej, Always po raz pierwszy w historii, osiągnął pozycję lidera kategorii w miarach świadomościowych. Osiągnęliśmy indeks 121 na Pierwszej Spontanicznie Wymienionej Marce w porównaniu do poprzedniego lidera.