Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny."— Zapis prezentacji:

1 Stylio.pl

2 Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny styl, czerpią inspirację od innych użytkowników oraz żonglują stylami w odważny i nietuzinkowy sposób. Stylio to miejsce dla osób spragnionych nowinek ze świata mody oraz informacji o trendach, jakie kreowane są na polskich i światowych wybiegach. Tu każda szafa stoi otworem! Stylio.pl Opis serwisu & Profil użytkowników

3 Stylio.pl Wybrany produkt reklamowy – Fotogalerie Możliwość prezentacji produktów, kolekcji Klienta w postaci zdjęć z krótkim opisem

4 Dodanie produktu lub całej kolekcji produktów reklamodawcy, które następnie są przez użytkowników Stylio.pl łączone w zestawy oraz publikowane na serwisie. Czytelnicy poddają stylizacje ocenie oraz je komentują. Jest to narzędzie idealnie łączące product placement z marketingiem wirusowym. Najlepszym ambasadorem marki są wszak sami konsumenci Stylio.pl Wybrany produkt reklamowy – Kolekcje

5 Stylator to aplikacja dzięki której użytkownicy mogą zestawiać ze sobą ubrania i dodatki. Bawiąc się w tworzenie własnych oryginalnych zestawów zapoznają się z nowymi kolekcjami oraz planują kolejne zakupy. Stylio.pl Wybrany produkt reklamowy – Stylator

6 Trendomierz to flaszowy mechanizm zestawiający od 2 do 10 zdjęć, które mogą przeglądać wszyscy użytkownicy Stylio.pl, zaś zalogowani użytkownicy mogą na nie oddawać swoje głosy. Trendomierze mogą stanowić cykl prezentujący poszczególne składniki kolekcji reklamodawcy. To doskonałe narzędzie reklamowe do prezentowania nowych kolekcji ciuchów, dodatków do ubioru (np. biżuterii) lub innych produktów powiązanych z szeroko pojętym stylem. Stylio.pl Wybrany produkt reklamowy – Trendomierz

7 Sekcja sponsorowana przygotowywana specjalnie pod kątem wybranego reklamodawcy i umieszczana w szablonie funkcjonalnym serwisu Stylio. Warunki wykonania serwisu, zamieszczenia i utrzymania go w Stylio.pl zależą od specyfiki projektu i są każdorazowo ustalane indywidualnie. Stylio.pl.pl Wybrany produkt reklamowy – Sekcja sponsorowana

8 Konkurs to pojedyncza strona osadzona w layoucie serwisu Stylio. Zawiera opis konkursu, opis nagród (wzbogacony zdjęciami), regulamin oraz samo zadanie konkursowe. Strona może być uzupełniona o dodatkowe materiały promocyjne klienta (teksty i grafiki). Możliwość dopasowania konkursu do indywidualnych potrzeb reklamodawcy. Stylio.pl Wybrany produkt reklamowy – Konkurs

9 Konkurs przeprowadzony dla marki H&M, przy okazji wprowadzania do sklepów kolekcji z cekinami. W 2 tygodnie nadesłano 700 propozycji stylizacji którym towarzyszyły cekiny. Ponad 6 tys. wyświetleń fotoreportaży pokazujących laureatki konkursu podczas zakupów w H&M. Ponad 20 tys. wyświetleń sekcji konkursowej. Stylio.pl.pl Zrealizowane projekty – Testerzy Trendów na Stylio.pl dla H&M

10 GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa 2 02-369 Warszawa www.goldbachaudience.pl


Pobierz ppt "Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny."

Podobne prezentacje


Reklamy Google