OFFENE SCHULE KÖLN.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Edukacja specjalna w Badenii-Wirtembergii Niemcy
Advertisements

Narada dyrektorów szkół i placówek oświatowo-wychowawczych
KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
GIMNAZJUM NR 18 im. Noblistów Polskich w Szczecinie
Animatorzy społeczni na rzecz osób niepełnosprawnych – aktywizacja środowiska na pograniczu Andrzej Łuszko Szkolna integracja w powiecie Jaworskim.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W POWIECIE KLUCZBORSKIM Miejsce: Aula Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Adama Mickiewicza w Kluczborku Termin: 28 listopada 2007.
Z espół Szkół Technicznych w Strzyżowie to dynamicznie rozwijająca się placówka oświatowa oferująca kształcenie w Technikum, Zasadniczej Szkole Zawodowej,
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Liceum Ogólnokształcące w Sosnowcu w Sosnowcu Rok założenia Multimedialne Niepubliczne Historia Nasze atuty Galeria zdjęć Kontakt Życie szkoły.
Warto wiedzieć… Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
Dzielnicowe Centrum ds. Integracji zostało powołane Zarządzeniem nr 203/2008 Burmistrza Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy z dnia 6 listopada 2008 roku.
W Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73
E-Twinning w naszej szkole - konkurs plastyczny dla klas IV – VI Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza.
Szkoła Podstawowa nr 4 im. UNICEF w Obornikach
Przyjmowanie dokumentów od 27 marca do 21 maja 2012 roku Przebieg naboru właściwego do gimnazjum Gimnazjum nr 1 im. gen. Kazimierza Raszewskiego w Poznaniu.
Poradnie wydają kilka rodzajów orzeczeń
Klasowe gazetki o krajach Unii Europejskiej Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Zabrzu.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
„Szkolne Centrum Nauki”
DLACZEGO? Kształcąc młodego Polaka, kształcimy młodego Europejczyka, od którego oczekujemy wszechstronnej, dobrze ugruntowanej wiedzy i sprawności komunikacji.
z Oddziałami Integracyjnymi
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 15 W ŁODZI
Warsztaty o Francji dla uczniów klas I – III
Szkoła Muzyczna.
CENTRUM WSPÓŁPRACY SZKOŁY I RODZINY PUNKT KONSULTACYJNY.
OPRACOWANIE NA PODSTAWIE MATERIAŁÓW CKE mgr Małgorzata Smul.
Czyli CO I JAK BY MIEĆ ZAWÓD.  W ramach programu Leonardo da Vinci PL1-LEO Tytuł projektu: „Interdyscyplinarny wymiar kształcenia zawodowego.
MATURA PRÓBNA PORÓWNANIE WYNIKÓW Z MATURY PRÓBNEJ ORAZ MATURY Z SESJI LETNIEJ 2005.
ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU OŚWIATY W BAWARII
Publiczna Szkoła Powszechna Nr 6 /Specjalna/ Ogród szkolny.
Zespół Szkół w Kuźnicy Czarnkowskiej
Szkolnictwo specjalne w Danii
System edukacji w Polsce
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
ETwinning, aby w szkole było ciekawie. Szkola Podstawowa nr 1 w Bogatyni.
Podsumowanie konkursów przedmiotowych KURATORIUM OŚWIATY W RZESZOWIE, CZERWIEC 2015 R.
Misja szkoły: Szkoła przekazuje uczniom wiedzę i kształci umiejętności potrzebne do funkcjonowania w cywilizowanym świecie i poszanowania fundamentalnych.
Odznaka jakości "Schule im Wandel – Zmieniająca się szkoła"
Kształcenie integracyjne jest alternatywną formą nauczania i wychowania w warunkach szkoły ogólnodostępnej. Włączenie uczniów niepełnosprawnych do zespołu.
Podstawy prawne rekrutacji do klas integracyjnych Ustawa o systemie oświaty (t.j. z 2015 r. poz.2156 ze zmianami); Zgodnie z zapisami ustawy od roku szkolnego.
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Wielka Wieś w roku szkolnym 2008/2009 Wielka Wieś, październik 2009.
Ścieżki edukacyjne uczniów z niepełnosprawnościami Paweł Kubicki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Przyszłość edukacji włączającej, , Warszawa.
Raport o stanie oświaty Marzec 2006 rok. Przedszkola Miejskie i Przedszkole Niepubliczne.
Wyniki ZS Egzamin gimnazjalny, matura, egzaminy zawodowe.
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
INFORMACJA o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Kartuzy, w roku szkolnym 2015/2016 w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów w szkołach, których.
Aspekt prawny opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
Zmiany podstawy programowej – perspektywa 2009 roku

POMORSKA RADA OŚWIATOWA, r.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Projekt sieci elbląskich szkół po reformie edukacji.
Funkcjonowania placówek w roku szkolnym 2017/2018
Reforma oświaty 2017 Analiza sieci oraz propozycje zmian.
KATEDRA PEDAGOGIKI KULTURY FIZYCZNEJ
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 roku w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i przedszkoli (Dz.U. 2017,
OFFENE SCHULE KÖLN.
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 60) Delegatura w Płocku.
Zespół Szkół w Piaskach.
Wnioski z analizy arkuszy organizacyjnych szkół i placówek
Szkoła Podstawowa im. Szymona Szymonowicza w Czernięcinie
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r
REFORMA OŚWIATY 2017/18.
MIEJSKI OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
Kształcenie zawodowe młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Św. Mikołaja w Kole.
rekrutacja Rok szkolny 2019/2020
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2011/2012 Wyniki krajowe.
JOB SHADOWING W MALADZE Projekt PO WER Edukacja dla Dorosłych
Zapis prezentacji:

OFFENE SCHULE KÖLN

Offene Schule Köln jest uznanym przez państwo prywatnym integracyjnym zespołem szkół ponadpodstawowych. Szkoła została założona w sierpniu 2012r. i znajduje się jeszcze w fazie rozbudowy. Zatrudnionych jest w niej 33 nauczycieli.

W skład zespołu wchodzi: Sekundarstufe I - szkoła średnia pierwszego stopnia - klasy 5-10 gymnasiale Oberstufe - gimnazjalna klasa szkoły średniej (od roku szk. 2015/2016) – klasy 11-13 integracyjna klasa zawodowa dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną (od roku szk. 2016/2017)

Aktualnie w szkole średniej pierwszego stopnia (klasy 5-10) jest dziesięć oddziałów klasowych: 5 oddziałów na poziomie klas 5-7 i 5 oddziałów na poziomie klas 8-10. Łącznie kształci się tutaj 250 uczniów. Każdy oddział liczy 25 uczniów, z których 6-8 to uczniowie o potrzebie kształcenia specjalnego.

W gimnazjalnej klasie szkoły średniej kształci się 16 uczniów. Do integracyjnej klasy zawodowej uczęszcza 11 uczniów.

Hans Flinkerbusch – dyrektor szkoły

Martina Salchow – zastępca dyrektora, kierownik projektu

Dagmar Hausmann – n-l języka niemieckiego i angielskiego