Blogosfera.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012
Advertisements

i z jakich korzysta narzędzi
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Zapraszamy do blogowania !
Blog Wirtualny pamiętnik Dziennikarstwo XXI wieku.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Gatunki dziennikarskie
Informacja do zadań specjalnych, Katowice
jako źródło informacji
WEBLOG jako źródło informacji. Definicja Webloga Blog (Weblog) to rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno,
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej Uczniowie z klasą 2006/2007.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o blogowaniu
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
Fundacja Dzieci Niczyje
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
Autor: Adrianna Dzikielewska
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
Recenzja w twórczości dziennikarskiej
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
BLOG JOANNA WĄSOWICZ, WERONIKA ETIENNE.
Trendy i technologie internetowe
Internet jako źródło informacji
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
KOMUNIKUJMY SIĘ.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Interactive Marketing Partner marketing
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Jak pisać komentarze na blogach?
Serwis poświęcony korepetycjom. Przemysław Mrówczyński Maciej Raszka Technologie internetowe.
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Autor - twórca utworu, któremu przysługują prawa autorskie.
Bezpieczeństwo w sieci
Bezpieczne korzystanie z środków przekazu medialnego.
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.
Helpline.org.pl – pomoc w bezpiecznym surfowaniu
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Blogi w nauczaniu języka obcego.
1. Aby dodać nową firmę 1.2 Klikamy na pole dodaj 1.1 W portalu, w menu bocznym wyszukujemy Firmy w Business Linku.
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Strona startowa Wybierz … co Cię interesuje Nasza szkoła Strona Pracowni Strony WWW Prezentacja Wykorzystanie Internetu O autorze Redakcja Zadanie Należy.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Prezentacja na temat kodeksu 2.0
Chroń swoją prywatność w Internecie
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
Kawa na ławę o prawie autorskim
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Korzystanie z poczty Uruchamiamy przeglądarkę i wpisujemy adres naszej strony sosw2plock.com.
Współczesne Metody Komunikacji
Internet. Internetowa rewolucja  Milowym krokiem w rozwoju środków komunikacji o globalnym zasięgu było rozpowszechnienie się internetu. Ilość przesyłanych.
KOMUNIKACJA W interniecie
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
INTERNET Wykonawcy: Stanisław Staszczuk, Igor Poprawka i Adam Stankiewicz.
Bądź bezpieczny w sieci
czyli o kulturze w Internecie
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
Technologie informacyjno-komunikacyjne jako narzędzia wspierające i aktywizujące nauczycieli bibliotekarzy Maria Anna Szuba r.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Album fotograficzny autor: Kowalski Ryszard. Pole tekstowe.
Statystyki serwera www Serwer proxy Cash .....
Krzysztof Skrzeczek kl. 4TI
Zapis prezentacji:

Blogosfera

Blogosfera- termin określający wszystkie blogi jako społeczność lub sieć społeczną. Wiele blogów jest połączonych między sobą. Ich autorzy czytają inne blogi i zostawiają na nich komentarze, umieszczają do nich linki, odnoszą się też w treści wpisów. W ten sposób tak połączone blogi wytworzyły własną kulturę.

Blogosfera narodziła się dzięki interaktywności i nadaniu wszystkim użytkownikom sieci równych praw – niezależnie od tego czy ktoś jest amatorem czy profesjonalistą może stworzyć reportaż, komentarz , esej, relację, recenzję lub wyrazić własne zdanie bądź opinię na dany temat w dowolnej formie.

W blogosferze powstają liczne programy i skrypty, które pomagają zwiększyć społeczne oddziaływanie blogów. Niektóre z nich to: a) przyciski ułatwiające czytelnikom dodanie linku do zakładek społecznych, czy też serwisów takich jak Digg i Wykop.pl; b) skrypty pokazujące ostatnich odwiedzających, ich własne profile i blogi, oferował m.in. serwis MyBlogLog; listy ostatnio odtwarzanych utworów oferuje m.in. Last.fm; c) listy ostatnich wiadomości z serwisów typu microblogging, takich jak Twitter i Blip.

Trochę historii : 1997 – pierwszy polski blog, za który uważa się felietony Wolna Pagina w serwisie www.chip.pl 2001 – boom w polskiej blogosferze, pierwszym serwisem blogowym był www.nlog.org 2004 – największe portale uruchamiają własne serwisy blogowe 2006 – pojawiają się pierwsze blogi eksperckie, „celebrity blog” oraz blogi korporacyjne w polskim internecie

Rodzaje blogów Eksperckie Produktowe Prywatne Korporacyjne branżowe promują nazwisko bloggera Produktowe budowanie świadomości marki budowanie społeczności Prywatne dziennik pełna dowolność Korporacyjne komunikacja firma <-> internauta

Formy przekazu : tradycyjne tekstowe fotoblogi videoblogi blogi z podcastami moBlogi

Statystyki W każdej sekundzie w blogosferze pojawia się 17 nowych wpisów. Co 2 sekundy blogosfera wzbogaca się o nowy blog

Blogi kulinarne - autorzy dzielą się przepisami na potrawy i promują domowe gotowanie jako hobby.

Blogi o modzie

Blog fotograficzny

http://pl. wikipedia. org/wiki/Blog http://pl. wikipedia http://pl.wikipedia.org/wiki/Blog http://pl.wikipedia.org/wiki/Blogosfera

Prezentację wykonały: Agata Skuzińska i Milena Bytner