NASTOLATKI I KSIĄŻKI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC WRZESIEŃ GRUPA II TEMATYKA:  NASZE PRZEDSZKOLE  WSZYSCY RAZEM  JESTEM PRZEDSZKOLAKIEM  WITAMY PANIĄ.
Advertisements

Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Jak zachęcić uczniów do ćwiczenia na w-fie? Oliwia Kułaga Kl. IIe.
 od 70 lat swojego istnienia cieszy się popularnością i uznaniem  kultywuje i wzbogaca tradycje szkolne  rzetelnie i sumiennie realizuje statutowe.
Nasze przedszkole stwarza warunki do indywidualizacji pracy z dziećmi w zależności od ich potrzeb i możliwości, czemu służą zajęcia dodatkowe wspierające.
CZY WARTO CZYTAĆ ? KSIĄŻKI NIE SĄ KARĄ ! Dorośli czasem próbują zmuszać Cię do czytania. „Jak przeczytasz, to będziesz mógł pograć na komputerze” A Ty.
W barwach biało - czerwonych Szkoła Podstawowa w Downarach.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne?
CZYTAM, WIĘC UMIEM, WIEM, ROZUMIEM,MYŚLĘ. 10 powodów, dla których powinniśmy czytać! 1. Czytelnictwo kształtuje charakter. Czytając książki kształtujemy.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Raport z ewaluacji wewnętrznej na temat czytelnictwa
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
Dlaczego warto uczyć się języka angielskiego?
Dlaczego warto czytać książki?
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Rola książki w życiu człowieka
Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera.
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”
Ewa Para III B Gimnazjum w Czarnej
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
dr Genowefa Janczewska-Korczagin
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
ZALETY GŁOŚNEGO CZYTANIA DZIECIOM
NIE CZYTASZ ? ŻAŁUJ ! Jeśli regularnie czytasz książki, prezentacji czytać nie musisz. Wiesz już wszystko, co tutaj napisano. JEŚLI NIE LUBISZ CZYTAĆ,
Dlaczego warto czytać?.
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Skrócenie nauki ogólnej
Czytanie – przyjemność czy obowiązek?
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Rzymski pokój, czyli zakładki mieszkaniowe
Ogólnopolski Głos Profilaktyki czerwca 2017
Informacja dla rodziców.
Autorka: Natalia Marszałkowska
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
Prezentację przygotowała Katarzyna Semla
"Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła.„ Wiesława Szymborska 
Budowanie geometrycznych intuicji tworzenie pojęć i relacji geometrycznych Gra z kwadratem Ewa Swoboda.
Wpływ osiągnięć technicznych XXI wieku wpływających negatywnie na rozwój i kondycję zdrowotną dzieci i młodzieży. Telewizja.
„PŁYWAĆ KAŻDY MOŻE” WARTOŚĆ PROJEKTU – ,00 zł
Czytanie Książek i nie tylko… .
OGÓLNOPOLSKA AKCJA BICIA REKORDU CZYTANIA KSIĄŻEK W JEDNYM MOMENCIE
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO KOLIBER ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH W CHORZOWIE
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Program profilaktyczno-wychowawczy
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
DLACZEGO WARTO CZYTAĆ?.
Skrócenie nauki ogólnej
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Dlaczego warto czytać?.
„Żeby im się chciało, jak się nie chce”
JAK SIĘ UCZYĆ, ABY SIĘ NAUCZYĆ ?
Szkolny Festiwal Czytelniczy
Książka mój przyjaciel
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom.
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Priorytet 3 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
PREZENTACJA DLA KLASY 7 SP DO LEKCJI 1
Podsumowanie wyników badania rezultatów Programów
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Zapis prezentacji:

NASTOLATKI I KSIĄŻKI

Wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiększa się odsetek uczniów, którzy w ogóle nie czytają!! Starsi uczniowie po książki sięgają rzadziej niż uczniowie podstawówek i gimnazjów!!

Czytanie to świetne ćwiczenie dla naszego mózgu Dzięki czytaniu poprawia się zdolność myślenia analitycznego, ćwiczone są mięśnie w mózgu. Podczas czytania starasz się skupić, zrozumieć i zapamiętać, odkrywasz nowe pojęcia i miejsca.

Czytanie wzbogaca słownictwo

Czytanie poszerza wiedzę

Czytanie rozwija wyobraźnię

Czytanie buduje poczucie własnej wartości Im więcej czytasz, tym więcej wiesz. Im więcej wiesz, tym pewniej się czujesz w różnych sytuacjach. Im pewniej się czujesz, tym bardziej rośnie poczucie Twojej własnej wartości.

Czytanie daje satysfakcję i zabija nudę

Książka może stać się jednym z istotnych elementów sprzyjających rozwojowi nastolatka, może pomóc kształtować prawidłowe relacje między rodzicami a ich dorastającymi dziećmi.

Książki pomogą Tobie i Twemu dziecku zrozumieć świat nastolatka!

Do zobaczenia w szkolnej bibliotece