Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2015

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Advertisements

BADANIE OPINII STUDENT Ó W UEP – WIOSNA 2011 Część Ia (pytania 1-5)
INSTYTUT EKONOMICZNY największa jednostka organizacyjna na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym INSTYTUT EKONOMICZNY największa.
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
Slajd 1 Poznaj naszą uczelnię Prezentacja Uczelni.
KURSY I EGZAMINY JĘZYKOWE W PWSZ
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Działanie: Wsparcie Biura Karier
Komputer jako zagrożenie dla rozwoju dzieci klas I-III
Trzecia edycja Ogólnouniwersyteckiej Ankiety Oceniającej Jakość Kształcenia Zakres tematyczny Albert Izdebski Mikołaj Jasiński Tomasz Zając.
HISTORIA I STOPNIA – STUDIA WARTE MILIONA dr Agnieszka Janiak-Jasińska Instytut Historyczny UW.
Internetowy System Edukacyjny wspomagający naukę programowania w języku Borlad C++ Builder 3.0 Autor : Michał Gwiazda Promotor : prof. zw. dr hab inż.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Serdecznie Witamy !. WSNSiT jest wyższą uczelnią niepubliczną działającą na podstawie ustawy z 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U.
KIERUNEK STUDIÓW ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI Politechnika Śląska Wydział Organizacji i Zarządzania.
Planowanie rozwoju zawodowego
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!

NA KIERUNKACH I SPECJALNOŚCIACH NAUCZANIA: OGRODNICTWO KSZTAŁTOWANIE TERENÓW ZIELENI STUDIA W PWSZ W SULECHOWIE.
„Jakość jest tym czego brak oznacza straty dla wszystkich”
Po co mi KNMI? Z naszych studiów zachowujemy w pamięci ostatecznie tylko to, co możemy wykorzystać praktycznie J. W. Von Goethe.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
E-learning… zasady działania korzyści dla środowisk wiejskich Andrzej Wodecki.
AKADEMIA EKONOMICZNA IM. KAROLA ADAMIECKIEGO W KATOWICACH
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Unikatowy model kształcenia na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi odpowiedzią na potrzeby gospodarki opartej na wiedzy.
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
WYDZIAL NAUK SPOŁECZNYCH
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
Definiowanie wymagań USOS. Dlaczego ważne jest precyzyjne definiowanie wymagań w USOS? Wymagania są odzwierciedleniem programu studiów. Przyczynia się
Wybierz swoją klasę niezależnie od języków obcych. IA1 HUMANISTYCZNA IB BIOLOGICZNO- CHEMICZNA IC MATEMATYCZNO- INFORMATYCZNA ID WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE.
MODUŁ A.
Operacja Sukces to unikatowy w skali kraju projekt finansowany z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej mający na celu reformę programu studiów na.
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Projekt z zakresu bezpieczeństwa oraz edukacji finansowej dla uczniów klas drugich i trzecich szkoły podstawowej.
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
PROF. WITOLD T. BIELECKI REKTOR ALK Maciej Madziński – Dyrektor Operacyjny Akademia Leona Koźmińskiego.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
Paweł i Robert r. szk. 2012/2013. Czym zajmuje si ę Administrator Baz Danych? Zadania administratora polegają na zarządzaniu bazą danych, określaniu uprawnień.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2011 roku mgr Marlena Włodkowska Biuro Karier Łom ż a, 2014.
POLITECHNIKA GDAŃSKA TO DOBRO NAS WSZYSTKICH! CZAS NA ZMIANĘ. MNIEJ SŁÓW, WIĘCEJ CZYNÓW. Jacek Namieśnik Kandydat na stanowisko Rektora Politechniki Gdańskiej.
GWSH w rankingach „GWSH - Najbardziej prestiżowa Uczelnia Niepubliczna
Wydział Organizacji i Zarządzania Kierunek LOGISTYKA
Pedagogika, studia II stopnia
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
WYNIKI ANKIET EWALUACYJNYCH
RACHUNKOWOŚĆ Katedra Rachunkowości.
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Przykłady dobrych praktyk
Specjalność: Finanse zatrudnienia
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
STUDIA I PRAKTYKI ZA GRANICĄ
Specjalność: Finanse zatrudnienia
STUDIA 1 STOPNIA SPECJALNOŚĆ: FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ – PROGRAM ZAAWANSOWANY Opiekun specjalności: Prof. dr hab. Krzysztof Jajuga.
Zapis prezentacji:

Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2015 dr Aleksandra Stankiewicz

Rozkład studentów według kierunku w PWSZ Kierunek studiów N % Finanse i Rachunkowość 169 28,5 Bezpieczeństwo Wewnętrzne 166 27,9 Informatyka 62 10,4 Pedagogika Ogrodnictwo 51 8,5 Dietetyka 46 7,7 Kosmetologia 25 4,2 Zarządzanie Obszarami Wiejskimi 13 2,2 Razem 594 100

Uzasadnienie wyboru PWSZ jako uczelni Które z twierdzeń najbardziej pasuje do Ciebie? N % Studia w PWSZ w Skierniewicach to był mój pierwszy wybór 345 58,9 Nie stać mnie było na podjęcie studiów na wybranej uczelni 155 26,5 Nie był to mój pierwszy wybór, ale nie dostałem się na inną wybraną uczelnię 78 13,3 Inne uzasadnienie 8 1,4 Razem 586 100

Motywy wyboru PWSZ jako uczelni Dlaczego podjąłeś/łaś studia w PWSZ w Skierniewicach? N % Uczelnia znajduje się blisko miejsca zamieszkania, łatwy dojazd 302 50,4 Uczelnia posiada dla mnie atrakcyjną ofertę edukacyjną 127 21,6 PWSZ w Skierniewicach zasugerował mi ktoś ze znajomych 42 7,2 Studiują tu moi znajomi 38 6,5 Zasugerowali mi to rodzice 19 3,2 Ze względu na prestiż Uczelni 9 1,5 Ze względu na niskie koszty studiowania 44 7,3 Inne 6 1,0 Razem 587 100

ZAGADNIENIE Średnia <1-7> Kierunek Jasność kryteriów zaliczania przedmiotów 5,32 BW Pedagogika Jasność zasad i procedur dotyczących studiowania 5,37 Finanse i Rachunkowość Dostęp do różnorodnych zajęć dydaktycznych 5,20 ZOW Stopień, w jakim uczelnia przygotowuje do kariery zawodowej 5,01 Interesujące tematy zajęć dydaktycznych 4,93 Możliwość rozwijania własnych zainteresowań naukowych 4,66 Dostępność prowadzących na konsultacjach/dyżurach 5,05 Informatyka Materiały dydaktyczne wykorzystywane na zajęciach 4,99

Materiały dydaktyczne wykorzystywane na zajęciach 4,99 Pedagogika ZOW Sprawiedliwość systemu oceniania na zaliczeniach/egzaminach 5,17 BW Kosmetologia Podejście do studenta jako do jednostki Wiedza prowadzących o wykładanym przedmiocie 5,59 Ogrodnictwo Przygotowanie prowadzących do ćwiczeń 5,55 Przygotowanie prowadzących do wykładów 5,61 Finanse i Rach. Umiejętność przekazania wiedzy przez prowadzących 5,34 Poziom przekazywanej wiedzy przez prowadzących zajęcia dydaktyczne 5,40 Finanse i Rach. Wielkość grup na zajęciach 5,46 Dietetyka Informatyka

Realizacja oczekiwań studentów wobec PWSZ Czy PWSZ w Skierniewicach spełniła Twoje wymagania i założenia, z jakimi zaczynałeś/aś studia? N % Sprostała moim oczekiwaniom 529 88,3 Przerosła moje oczekiwania 28 4,8 Jest poniżej tego, czego oczekiwałem/am 26 4,3 Razem 583 100

Ocena jednostek administracyjnych Jednostka administracyjna Średnia ocean <1-7> Biuro Karier 6,07 Dziekanat 6,03 Biblioteka 5,07 Kwestura 5,06

Ocena ogólnych warunków studiowania Zagadnienie Ocena <1-7> Ład i czystość na korytarzach i w salach dydaktycznych 6,4 Komputery na korytarzach 6,0 Parkingi na terenie Kampusu 5,7 Bufet dla studentów (pomieszczenie w budynku 10) 4,5 Siłownia dla studentów

Ocena systemu informatycznego Wirtualny Dziekanat Zagadnienie Ocena <1-7> Łatwość obsługi wirtualnego dziekanatu 5,4 Przejrzystość systemu 5,2 Tempo aktualizacji wprowadzanych informacji 4,8 Srawność działania systemu 4,5 Szybkość działania systemu 3,2

Ocena programu Erasmus + Zagadnienie Ocena <1-7> Znajomość oferty uczelni/państw, gdzie można wyjechać na wymianę 4,7 Poziom wiedzy o możliwościach programu Erasmus + 4,4 Atrakcyjność oferty uczelni/państw, gdzie można wyjechać na wymianę Możliwość wyjazdu na praktyki za granicę 2,5 Znajomość języka angielskiego 3,5 Gotowość do wyjazdu 3,4

Dziękuję za uwagę