Wycieczka do lasu… Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 13:30, wszyscy spotkaliśmy się na przystanku niedaleko szkoły. W lesie spędziliśmy 2 godziny –

Wycieczka do kina w Krakowie

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. ST. STASZICA W TARNOWIE
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Kędzierzyn-Koźle Kędzierzyn-Koźle – Miasto w województwie opolskim, powiat kędzierzyńsko-kozielski, położone na Nizinie Śląskiej, na Górnym Śląsku.
NASZA SZKOŁA W LICZBACH
WYBORY 2010 DO ZARZĄDU SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO KLAS IV – VI Szkoła Podstawowa nr 3 im. Władysława Broniewskiego w Jędrzejowie.
Nauczyciele przedmiotów matematyczno-przyrodniczych!!!
Sprawozdanie z realizacji Przedszkolak bezpieczny w środowisku Przedszkole Nr 21 w Tarnowie.
Wyk. Bartosz Szymak Pod kier. Anny Kalinowskiej.
Wyk. Paweł Łubczyk Pod kier. Anny Kalinowskiej Wykonał Paweł Łubczyk.
OBLICZENIA ZWIĄZANE Z CZASEM I KALENDZRZEM
Wycieczka do kościoła p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Kleszczowie. Wrzesień 2011 r. Opracowały: Małgorzata Kania Czesława Piontek Małgorzata Muras.
Dzień języka polskiego Klasa 2a. Podczas, gdy wszyscy zbierali się przed szkołą, wychowawcom zastały przydzielone koperty z poszczególnymi zadaniami.
Wycieczka do kościoła p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Kleszczowie. Wrzesień 2011 r. Opracowały: Czesława Piontek Małgorzata Muras.
Prezentują:.
Comenius - Wizyta w Danii. Dzień Pierwszy – Sobota Podróż: We wczesnych godzinach rannych wylecieliśmy z Katowic-Pyrzowic do Frankfurtu by tam się przesiąść
Projekt wykonany przez Basię Szeląg
Dla Gimnazjum w Teresinie prezentują :. KSEON Optivum Przedstawia: Kalesanty Gwizduła Droga do szkoły ponadgimnazjalnej.
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Ryzyko 4 Dorota Kuchta.
Prezentują:.
Ferie 2014.
21 marca - Pierwszy dzień wiosny
EKO – FILM 2012 GIMNAZJUM NR 3 IM. ZJEDNOCZONEJ EUROPY W NOWOGARDZIE

ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
W sobotę 20 kwietnia 2013 roku odbył się rajd „Wiosenne kwiaty 2013”. Na rajd wybrali się uczniowie z klasy IVc. Wszyscy spotkaliśmy się przed szkołą.
Wycieczka do kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pawłowicach Śląskich. Opracowały: Czesława Piontek Małgorzata Muras Wrzesień 2014.
Warsztaty Literackie pod tytułem „Smaki życia, to też emocje…” Dnia 14 maja 2014 roku w ramach Tygodnia Pracy Twórczej, odbyły się, jak co roku, Warsztaty.
7.03 – W ramach Białej Szkoły tradycyjnie pojechaliśmy do małej miejscowości Ząb koło Zakopanego.
WYCIECZKA PRZEDSZKOLAKÓW W GÓRY
Organizator uroczystości: pani Agnieszka Kalińska.
Wycieczka do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego i Puszczy Pyzdrskiej r.
„Wycieczka ślimaka” Projekt był realizowany na zajęciach matematyczno-przyrodniczych dla klas I-III.
Jak jest w 4 lo? Przeżyj z nami jeden dzień…. Słońce zaciekawione chce wejść do szkoły, ale nie ma legitymacji…
 Dzień 31 maja rozpoczął się od pobudki o godzinie 11:00. Pragnę zaznaczyć, że dnia 30 maja we Francji obchodzony jest,,Dzień Matki”. Następnie po porannej.
Sprawozdanie z działalności Świerszczykowego Klubu Pożeraczy Liter SP w Bargłówce Klasa I rok szkolny 2013/14.
Maksym Menzatiuk Wykonanie poprzednich ćwiczeń. Ćwiczenia #1, #2 Życiorys ŻYCIORYS Urodziłem się w mieście Kolomija na Ukrainie 7 Kwietnia 1996 roku.
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
Naszą wycieczkę po Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Stadionu Narodowego. Przy okazji zwiedzania pan przewodnik wspomniał również o niezapomnianym.
 20 września spotkaliśmy się aby omówić jak będzie wyglądała praca nad projektem,podzieliśmy się obowiązkami  27 września odbyło się drugie spotkanie.
Klasa III a Pierwszy dzwonek rozpoczynający nowy rok szkolny 2014/2015zabrzmiał. Po części oficjalnej wszyscy udali się do swoich sal, gdzie spotkaliśmy.
Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
Klasa 2 a gimnazjum.
„Warmię i Mazury kochamy, o przyrodę dbamy” „Na tropie pomników przyrody” Szkoła Podstawowa nr 19 Elbląg 2014.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
PROJEKT BADAWCZY „DRZEWO”
Sprawozdanie z wycieczki do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedziej 1 kwietnia 2011roku Cele wycieczki: 1. Rozwijanie zdolności obserwacyjnych przy użyciu przyrządów.
Zachowaj Trzeźwy Umysł sprawozdanie z realizacji zadania w roku szkolnym 2012/2013 pod hasłem „Piękna nasz mała i duża Ojczyzna”: Wycieczka Kraków - Zakopane.
Młodzi i zwariowani.
Razem dla klimatu Pamiętajmy o ogrodach
Matematyka w życiu codziennym.
Wycieczka do Ogrodzieńca
Wycieczka do Kinoteki grup 0b i 0c
GRUPA OF W BIBLIOTECE..
Wycieczka do Telewizji Polskiej
Liczba π ŚWIATOWY DZIEŃ LICZBY π marca.
Wrzesień 2018 Jesienny wiatr Wiatr jesienią ma robotę  w nocy i za dnia.  Ciągle strąca liście złote  i przed siebie gna.  I nasiona drzew bez liku  nosi.
„Matematyka jest wszędzie”

Wycieczka do lasu…

Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 13:30, wszyscy spotkaliśmy się na przystanku niedaleko szkoły. W lesie spędziliśmy 2 godziny – godzinę na zajęciach z biologii i godzinę na zajęciach z matematyki. Następnie udaliśmy się do kina, na horror Naznaczony, po filmie pojechaliśmy do Mc Donalda, żeby coś zjeść, do domu wróciliśmy po 21.

8 października wybraliśmy się na wycieczkę klasową do lasu w Okoninie w ramach projektu naukowego Ćwiczę, uczę się, wygrywam z matematyki i biologii. Opiekunki wycieczki : Pani Danuta Trąbczyńska Pani Anna Puchałka Pani Arleta Sochacka

Na zajęciach z matematyki pani Trąbczyńska uczyła nas mierzyć drzewa, każdy miał przydzielone zadanie, obliczenie, mierzenie, mierzenie obwodu drzewa.

Na zajęciach z biologii pod okiem pani Anny Puchałki,, mieliśmy za zadanie wyszukanie drzew, których liście znajdowały się na kartach pracy oraz uczyliśmy się obliczać wiek drzewa.

Po nauce przyszedł czas na przyjemności, po dwóch godzinach w lesie pojechaliśmy do Torunia do Kina Cinema City, na horror Naznaczony 2 pewne momenty mroziły krew w żyłach, i było naprawdę strasznie, po kinie udaliśmy się do Mc Donalda aby coś zjeść i wyruszyliśmy w drogę powrotną w domu byliśmy po 21.