Kryteria uzyskania certyfikatu - aktywność fizyczna PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA - WYCHOWANIE FIZYCZNE -
Advertisements

„WF z klasą” SP 43 w Krakowie.
Informacje o projekcie
Na czym polega Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
Sport.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
PROGRAMU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ NA TERENIE GMINY KIWITY PROJEKT.
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM.ZIEMI KOCIEWSKIEJ
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
Nowy model realizacji wychowania fizycznego
PROMOCJA ZDROWIA Szkoła Podstawowa nr 46.
ORGANIZACJA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W INNYCH FORMACH
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia w Szkole Podstawowej nr 88 w Poznaniu w roku 2008 Poznań, styczeń 2009 r.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 18 IM
III edycja konkursu Ministra Edukacji Narodowej
5 października 2013 r. zorganizowaliśmy VIII edycję Rajdu pieszego z udziałem pracowników szkoły, uczniów i rodziców. Impreza organizowana cyklicznie w.
Promocja zdrowia w szkole (propozycja zajęć pozalekcyjnych)
Cztery sposoby realizacji zajęć fakultatywnych
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Szkoła Podstawowa Nr 48 w Częstochowie, w roku szkolnym 2013/2014, przystąpiła do ogólnopolskiego programu adresowanego do szkół i przedszkoli w ramach.
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Wychowanie fizyczne w ZSOiZ w Bolesławcu
Podsumowanie realizacji programu „Trzymaj formę” w powiecie braniewskim roku szkolnym 2007/2008.
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
Szkoła Promująca Zdrowie
„WYBIERAM ZDROWIE ! ”. „WYBIERAM ZDROWIE ! ”
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ PROFILAKTYCZNO- WYCHOWAWCZYCH REALIZOWANYCH W GMINNYM GIMNAZJUM PUBLICZNYM IM. JANA.
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Szkolenie krajowe dotyczące wprowadzenia programu edukacyjnego Warszawa, Państwowa Inspekcja Sanitarna Polska Federacja Producentów Żywności.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Katarzyna Heród Miejska Biblioteka Publiczna GALERIA KSIĄŻKI w Oświęcimiu.
Szkoła Podstawowa nr 48 im. Józefa Piłsudskiego w Lublinie.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Świętokrzyskie Centrum Onkologii Założenia i metody wdrażania projektu „Szkoła promująca zalecenia Europejskiego kodeksu walki z rakiem” w roku szkolnym.
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 1 ul. Wrocławska Gostyń Opracowana przez Radę Pedagogiczną oraz Radę Rodziców i zatwierdzona do realizacji.
Alternatywne formy realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego na przykładzie Gimnazjum nr 3 im. Podróżników i Odkrywców Polskich w Oleśnicy Syców,
Świętokrzyskie Centrum Onkologii Założenia i metody wdrażania projektu „Szkoła promująca zalecenia Europejskiego kodeksu walki z rakiem” w roku szkolnym.
Debata na temat wychowania fizycznego w szkole.  Program „Wf z klasą”  Co to jest wf?  Zalety i wady naszych lekcji  Oczekiwania uczniów – propozycje.
Trzymaj Formę!-II edycja Zofia LIPKA – koordynator programu “Trzymaj Formę!”
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
XXIII Liceum Ogólnokształcące im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Lublinie SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE.
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
Szkoła Promująca Zdrowie
Szkoła Sportowych Talentów
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 2
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Kreatywność w realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego
Na czym polega Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Zapis prezentacji:

Kryteria uzyskania certyfikatu - aktywność fizyczna PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ 1.Przedszkola 2.Szkoły podstawowe 3.Gimnazja i szkoły ponadgimnazjalne Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

2. Kryteria uzyskania certyfikatu dla szkoły podstawowej organizacja imprezy sportowo-rekreacyjnej dla dzieci edukacja dzieci w zakresie aktywności fizycznej wdrożenie systemu oceniania z wychowania fizycznego i oferty zajęć do wyboru w ramach dwóch godzin WF edukacja rodziców nt. roli aktywności ruchowej w prawidłowym rozwoju ich dzieci

SZKOŁA PODSTAWOWA organizacja imprezy sportowo-rekreacyjnej dla dzieci Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum raz w roku jednej z wymienionych form (do wyboru): konkurs taneczny, gimnastyczny, międzyklasowe zawody, turnieje sportowe, imprezy promujące aktywność fizyczną, w czasie których będą zorganizowane konkursy sportowe dla dzieci itp. Dokumentacja dołączona do sprawozdania: - zdjęcia z imprezy - scenariusz imprezy - % dzieci, które wzięły udział

SZKOŁA PODSTAWOWA edukacja dzieci w zakresie aktywności fizycznej Realizacja treści związanych z aktywnością fizyczną w oparciu o metodę projektu (np. tematyka związana ze spędzaniem czasu wolnego w rodzinie, sprawność a zdrowie, znani sportowcy itp.) Dokumentacja dołączona do sprawozdania: - krótki opis działań - zdjęcia z przeprowadzonych zajęć - % dzieci uczestniczących w zajęciach - wybrane prace dzieci

SZKOŁA PODSTAWOWA wdrożenie systemu oceniania z WF i oferty zajęć do wyboru w ramach dwóch godzin WF Wdrożenie systemu oceniania z wychowania fizycznego, który będzie pełnił funkcję motywującą ucznia do podejmowania samodzielnej aktywności ruchowej w czasie wolnym Wdrożenie oferty zajęć do wyboru w klasach IV-VI Dokumentacja dołączona do sprawozdania w postaci: - przedmiotowego systemu oceniania z WF - modelu organizacyjnego wychowania fizycznego w szkole (dla II etapu edukacji)

SZKOŁA PODSTAWOWA edukacja rodziców nt. roli aktywności ruchowej w prawidłowym rozwoju ich dzieci Podjęcie przynajmniej jednego z przykładowych działań: organizacja pogadanek, prelekcji, edukacja rodziców z wykorzystaniem strony internetowej szkoły lub innych form (np. ulotki, broszury) Dokumentacja dołączona do sprawozdania w postaci: - krótkiego opisu podjętych działań (rodzaj i liczba) - % rodziców uczestniczących

Dziękuję za uwagę PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ dr Renata Czarniecka Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie