Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zamawiający / Inwestor:
Advertisements

Koncepcja programowa przebudowy ul. Marcinkowskiego od ul
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
KONCEPCJA PROGRAMOWA „Budowy południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 na odcinku od węzła Lotnisko na Południowej Obwodnicy Warszawy do obwodnicy.
Fotowoltaika inwestycje w oparciu o 80% datacji. Co to jest fotowoltaika? Fotowoltaika jest technologią umożliwiającą produkcję Energii elektrycznej ze.
Największy potencjał gruntów inwestycyjnych w ofercie ANR Leszek Świętochowski Prezes ANR Warszawa, 15 kwietnia 2015 roku.
Podział administracyjny Polski (18). Gmina powiat i województwo to jednostki podziału administracyjnego Polski. W gminach i powiatach władzę sprawuje.
Usprawnienie połączenia miasta Mielca od strony zachodniej w kierunku autostrady A-4 Mielec,
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostradwww.gddkia.gov.pl KIELCE r. BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ NA ODCINKU CHĘCINY-JĘDRZEJÓW.
Wykorzystanie funduszy unijnych przez Miasto Leszno Tomasz Malepszy Prezydent Miasta Leszna.
PRZEDSIĘWZIĘCIA EURO 2012 REALIZOWANE PRZEZ Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. Lp. Nazwa Przedsięwzięcia Szacunkowa wartość (wg listy indykatywnej.
Transportowy model symulacyjny miasta Gdańska
2 * dane z Głównego Urzędu Statystycznego - stan na 31.XII.2009 Drogi krajowe o długości:Drogi wojewódzkie o długości: Drogi powiatowe o twardej nawierzchni.
Przepisy dotyczące rowerzystów Agata Lewandowska.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
TRAMWAJ NA POŁUDNIE Budowa linii tramwajowej i ścieżki rowerowej dla mieszkańców Piotrowic, Ochojca, Kostuchny, Podlesia i Zarzecza Status prac: Kwiecień.
Propozycje zmian ograniczeń prędkości ruchu pojazdów.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
„Alkotest przeciw tragedii” kampania społeczna Stowarzyszenia „Droga i Bezpieczeństwo”” przy poparciu Marszałka Województwa Wielkopolskiego oraz współpracy.
Komenda Miejska Policji w Łomży Sekcja Ruchu DrogowegoANALIZA STANU BEZPIECZEŃSTWA ZA ROK 2005r. NA TERENIE MIASTA I POWIATU ŁOMŻYŃSKIEGO Łomża, 23 styczeń.
Autor: Kierunek: Promotor: Wykorzystanie GIS do wyznaczenia tras bezpiecznego przewozu transportu przez miasto Małgorzata Kość geodezja i kartografia dr.
Budowa komunikacji pomiędzy terenami Parku Przemysłowego Nowoczesnych Technologii w Stargardzie Szczecińskim, a krajowym systemem dróg wraz z uzbrojeniem.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
Analiza tendencji centralnej „Człowiek – najlepsza inwestycja”
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Projekty PPP w Poznaniu Koncesja na roboty budowlane Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Większość ryzyk po stronie partnera prywatnego.
Powiat Międzyrzecki „Bezpieczeństwo w ruchu drogowym” Białystok, r. PROJEKT WSPÓŁFINASOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU.
Wydział Inwestycji i Rozwoju Starostwo Powiatowe w Węgrowie tel.(25) Przebudowa drogi powiatowej nr 4212W Łochów – Twarogi – Gruszczyno, w.
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. w Gdańsku Czyste Miasto Gdańsk ① Zwolnienia/zatrudnienia w 2013 roku ( - 50 osób +51 ) ② Najczęściej występujące powody.
Gdańsk, 13 maja 2016 r. Koncepcje delimitacji Obszaru Metropolitalnego Warszawy.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Inwestycje drogowe Miasta Białegostoku - aktualności.
Ruch jest wszechobecnym zjawiskiem w otaczającym nas świecie. Poruszają się miedzy innymi: ludzie, samochody, wskazówki zegara oraz maleńkie atomy.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
ZNAKI PIONOWE INFORMACYJNE Droga z pierwszeństwem przejazdu.
Ul. Zielona Poznań ul. Szkolna Tomice.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Ogólne zasady ruchu drogowego – ruch pojazdów na autostradzie i drodze ekspresowej, strefie zamieszkania oraz na drogach wewnętrznych.
Drogi Rowerowe w Polsce autor: Kinga Ludwiczak kl. 6c.
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Odblaskowa Szkoła.
Studium uwarunkowań i kierunki zagospodarowania przestrzennego Zielonej Góry Układ komunikacyjny Zielonej Góry  dr inż. Paweł Urbański Uniwersytet Zielonogórski.
Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Dokumenty opracowane w ramach projektu przez Gminę Malanów
Modele oscylatora harmonicznego Oscylator harmoniczny – układ fizyczny, który może wykonywać samoistne drgania o okresie niezależnym od amplitudy.
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
NOŚ Odblaski !.
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Komenda Miejska Policji w Łomży Sekcja Ruchu Drogowego
Przebudowa układu torowo-drogowego w ul. Wały gen. Sikorskiego i al. św. Jana Pawła II wraz z budową pasa tramwajowo-autobusowego w Toruniu – BiT-City.
OBCHODY PAŃSTWOWE 7. ROCZNICY KATASTROFY SMOLEŃSKIEJ R.
Transportowy alarm dla Mazowsza
Centrum Konferencyjno-Bankietowe
CZY ZNASZ ZNAKI DROGOWE ?
Wstępne założenia strzeleckiego programu budowy mieszkań
BEZPIECZNI NA DRODZE r. Grupa 0b
Lekcja 5 Temat: Zasady pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniach
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Centrum Powiadamiania Ratunkowego W Bydgoszczy
Budowa autostrady A2 Warszawa – Kukuryki na odcinkach:
3.Oddano strzał prostopadle do ściany wagonu kolejowego o szerokości 3m, poruszającego się ze stałą prędkością 72km/h. Pocisk przebił obie ściany. Otwór.
Prezentacja przygotowana na zajęcia z dziećmi w ramach
Aspekty prawne użytkowania instalacji grzewczych do 1 MW na paliwa stałe Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Ochrony Środowiska.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Zakręt – Lubelska (bez węzła)
Zapis prezentacji:

Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga Łomianki, dn. 11.05.2017 r.

Cel koncepcji Celem koncepcji jest wybranie 4 optymalnych wariantów przebiegu obwodnicy miasta Łomianek na odcinku Brukowa – Rolnicza śladem Kościelna Droga na podstawie analizy porównawczej pod względem: funkcjonalno - przestrzennym, ochrony środowiska, społecznym, technicznym, ekonomicznym.

Lokalizacja inwestycji Położenie: Województwo Mazowieckie Powiat Warszawski-Zachodni Gmina Łomianki Lokalizacja inwestycji Początek projektowanej trasy zlokalizowany jest w rejonie ronda przy ul. Brukowej. Koniec projektowanej trasy znajduje się przy granicy z gminą Czosnów z wyłączeniem odcinka ul. Rolniczej w Kiełpinie.

Parametry techniczne inwestycji Klasa techniczna drogi - Z Prędkość projektowa – 50km/h Prędkość miarodajna – 70 km/h Jezdnia o szerokości 6,0 m (2 x 3,0 m) Pobocza ziemne o szerokości 1,50 m Nośność nawierzchni - 100 kN/oś Szerokość w liniach rozgraniczających – min. 20 m

Skrzyżowania W ciągu inwestycji występują połączenia z następującymi ulicami: Warszawska/Brukowa Łąkowa Bez nazwy (przedłużenie ul. Jeziornej) Jeziorna Fabryczna Wiślana Szymanowskiego Paderewskiego Armii Poznań Ogrodowa Bez nazwy (przedłużenie ul. Wiklinowej) Rolnicza Wędkarska Podróżna Poziomkowa Połączenia dróg będą realizowane w postaci skrzyżowań skanalizowanych i rond średnich. Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

Przekrój pasa drogowego ul. Warszawska/Brukowa – do ul. bez nazwy (przedłużenie Jeziornej) Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

Przekrój pasa drogowego ul. bez nazwy (przedłużenie Jeziornej) – do ul. Jeziorna Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

Przekrój pasa drogowego ul. Jeziorna – do ul. Wiślana Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

Przekrój pasa drogowego ul. Wiślana – do ul. Armii Poznań Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

Przekrój pasa drogowego ul. Armii Poznań – do ul. bez nazwy (przedłużenie ul. Wiklinowej) Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

Przekrój pasa drogowego ul. Wędkarska – do gminy Czosnów Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

Dziękujemy za uwagę