Program Erasmus + mobilność kadry edukacji szkolnej Osiąganie europejskich standardów poprzez podnoszenie jakości pracy szkoły i uatrakcyjnienie jej wizerunku na rynku edukacyjnym.
INTERNATIONAL STUDY PROGRAMMES C.L.I.L.- CONTENT AND LANGUGE INEGRATED LEARNING PRACTICAL METHODOLOGY FOR TEACHERS WHO TEACH SCIENCE OR MATHS OR TECHNICAL SUBJECTSS „BILINGUALLY” IN ENGLISH AT SECONDERY LEVEL. Metoda C.L.I.L i nauka języka dla nauczycieli uczących matematyki, historii, geografii lub innych przedmiotów humanistycznych i artystycznych oraz zawodowych dwujęzycznie w szkołach średnich. 2 Week Course: CHLTENHAM: 07.08 – 19.08. 2016
Co to jest C.L.I.L.? C – content L – language I – integrated L - learning
Najważniejsze elementy metody C.L.I.L Cognition - Poznanie Creativity - Kreatywność Contribution – Zaangażowanie Colaboration - Współpraca Communiction - Komunikacja Choice - Wybór
CHELTENHAM miasto w Wielkiej Brytanii, w hrabstwie Gloucestershire nad rzeką Cheil
ZAKWATEROWANIE
ZWIEDZANIE I PODZIWIANIE kopalnia węgla BIG PIT
Cardiff - stolica i największe miasto Walii
Bath - miasto położone jest w dolinie rzeki Avon, w miejscu, gdzie występowały naturalne wody geotermalne
Oxford - miasto nad rzeką Tamizą Oxford - miasto nad rzeką Tamizą. Znane jest przede wszystkim jako siedziba Uniwersytetu Oxfordzkiego.
Nauka i integracja
Zdobyte umiejętności i kompetencje zawodowe podczas kursu: umiejętność zdefiniowania związku między treścią a językiem; umiejętność konstruowania zadań, które łączą treści programowe z językiem umiejętność modyfikowania materiałów jednojęzycznych do użycia w klasach dwujęzycznych umiejętność zaplanowania serii dwujęzycznych lekcji umiejętność dostarczania uczniom szerokiego zakresu strategii uczenia się w nauczaniu dwujęzycznym umiejętność przewidywania potrzeb językowych w tekstach i zadaniach umiejętność wprowadzania szerokiego zakresu różnych typów zadań
Dziękuję za uwagę Ewelina Kubicka nauczyciel matematyki